Cees maakt ze zelf al een tijdje niet meer. Wel de overige personen in z'n winkel onder de naam Holtkamp.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef Sangha het volgende:
Al staat de keuze er niet bij, maar zelf maken is toch het lekkerste, of natuurlijk 1 van Cees Holtkamp, dan wil je geen supermarktkroket meer.Wat deze twee betreft; van Dobben, vanwege de smaak en de 'krok'.
Klopt, en niet onverdienstelijk!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Cees maakt ze zelf al een tijdje niet meer. Wel de overige personen in z'n winkel onder de naam Holtkamp.
Die van de Lidl smaken ook prima, maar een beetje weinig vlees. Die van de AH vind ik toch wat beter!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:25 schreef Piger het volgende:
Liefst gewoon zon cheapass huismerk of Lidl kroket qua inhoud.
en nu in het nederlands?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:34 schreef Catch22- het volgende:
Van dobben kalfskroketten, daar heb me het ongans in gegeten
Dobben, juist vanwege die klompjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
Kwekkeboomvan dobben zijn muffe ragoutklompen
En nu ben je een vette pad?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:34 schreef Catch22- het volgende:
Van dobben kalfskroketten, daar heb me het ongans in gegeten
Aanwijzingen op het doosje volgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:24 schreef Adelante het volgende:
Iemand tips hoe je die dingen nou goed frituurt? Vaak is de binnenkant nog gewoon koud
Laat de kroket eerst ontdooien en haal 1 minuut van de tijd af.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:24 schreef Adelante het volgende:
Iemand tips hoe je die dingen nou goed frituurt? Vaak is de binnenkant nog gewoon koud
Diepvrieskroketten op ca. 170 graden minimaal 8 minuten in de friteuse.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:24 schreef Adelante het volgende:
Die in Amsterdam?quote:
170? Kan volgens mij ook net wat lager als je een wat dikkere nepkroket hebt zoals de door TS verafgode Kwekkeboom of van Dobben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Diepvrieskroketten op ca. 170 graden minimaal 8 minuten in de friteuse.
Verse kroketten ca. 3 minuten.
nee. Dat was in mijn jonge jaren, toen kon ik nog vreten wat ik wou.quote:
Mocht jij van je moeder alles eten?quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee. Dat was in mijn jonge jaren, toen kon ik nog vreten wat ik wou.
ik was toen 14 ofzo. En ja, ik mocht alles eten wat ik wou (en normaal was). Maar ik maakte t niet te gek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mocht jij van je moeder alles eten?
Amsterdam natuurlijk. En ook verkrijgbaar in de diepvries.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:08 schreef Waterweg het volgende:
Die in Amsterdam?
Of in Maassluis of in Schipluiden?
Allemaal broers, dus veel zal het niet uitmaken.
Die maak ik altijd zelf.quote:
Ach, 'natuurlijk'.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Amsterdam natuurlijk. En ook verkrijgbaar in de diepvries.
Dan zie je dus dat ze allemaal in Amsterdam gemaakt worden en ook elders in het land gedistribueerd verkocht worden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:39 schreef Waterweg het volgende:
Ach, 'natuurlijk'.
Als je je eigen link volgt, *excuus* en klikt op "aanbevolen adressen" dan zie je strak onderaan dat mijn vraag zo heel vreemd niet is.
Dan moet je dus even wat beter kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zie je dus dat ze allemaal in Amsterdam gemaakt worden en ook elders in het land gedistribueerd verkocht worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |