En hij staat al bijna een jaar in mijn sig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er waren users met Free Argo in hun UI.
Als je She-ra bedoelt. Bedankt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké mang. Tof dat je weer terug bent.
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Zo je hebt het er wel zwaar mee zeg! Hier wat uitleg:
1. Meloewa is een soort van verwijderd.
2. Het maakt me geen kut uit op welk account ik nu post want FOK! boeit me niet meer zo veel.
3. Ik wens Braddie, Mapima en de rest veel succes met het entertainen van FOK! maar ik zal nooit meer topics maken. Mijn zelfspot is helaas flink afgenomen.
Kom ik aangewaggeld, ik weet het. HOIquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je denkt alles gehad te hebben. [ afbeelding ]
Ja dat weet ik maar eerst vond ik het ook serieus leuk, nu vind ik er geen kut meer aan.quote:
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar dat ligt toch wat complexer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhhh was het niet meer dat Meloewa niet meer passief lief meisje was en al die gefrustreerde black knights en bitches daar aan die imago hebben mee gewerkt.
Ik vind het wel prettig. Toch een beetje roddel en achterklap mee krijgen zonder zelf mee erin gezogen te worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef chroestjov het volgende:
Ah, het wekelijkse incrowd moddergooi topic.
Krijg je als je met de verkeerde mensen omgaat. Je hield je op met de verkeerde FOK!ers.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar eerst vond ik het ook serieus leuk, nu vind ik er geen kut meer aan.
Ik ga geen discussie met jou houden, dat heb ik vaak genoeg gedaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, de volwassen en inhoudelijke, geniale, overweldigende en ongekend intellectuele reactie van de alwetende Wickedmen is weer eens weergaloos.
Chicks op internet die 100 zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Meloewa ? Das toch die chick die niet 100 was ?
Is Braddie niet dezelfde als Roadtrip en Erno-BE en al zijn andere kloons? Hoe toevallig dat hij er opeens isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je denkt alles gehad te hebben. [ afbeelding ]
Mij ook ik word hier te oud voor. Samen potje farmvile doen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef richolio het volgende:
Het is me allang weer ontgaan waar deze discussie nou over gaat.
Ook uit het niets een seksuele revolutie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar dat ligt toch wat complexer.
Op vandaag de dag weet niemand meer wie, wie is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is Braddie niet dezelfde als Roadtrip en Erno-BE en al zijn andere kloons? Hoe toevallig dat hij er opeens is
Ik zeg FISSA.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef KingRoland het volgende:
Braddie is er dus nu kan het topic pas echt beginnen.
irritante mensenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef richolio het volgende:
Het is me allang weer ontgaan waar deze discussie nou over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |