Dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
En dan noem je mij dom en achterlijkx10000000
Mooie post dit ik lijst hem in.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mooi, kom dan ook niet popiejopie doen.
Er zijn 3 KLB meets geweest en bij geen enkele was je er? Kan ik ook zeggen als ik de bodyguard van Obama was zou ik hem effe op zijn plaats zetten.
Hij heeft dat weleens met zijn eigen account gedaan op precies dezelfde manier en Frank heeft al geëdit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Misschien was ik het wel. Niemand zal het ooit weten.
Ik ook en dat is alleen omdat Popiejopie erin zit!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooie post dit ik lijst hem in.
Geen belediging maar dezelfde smileys en openlijk erop in gaan als ze je Meloewa noemen tja wat moet ik daar van maken....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een belediging weer Spongeboss, niet van je verwacht.
nvmquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er zijn 3 KLB meets geweest en bij geen enkele was je er? Kan ik ook zeggen als ik de bodyguard van Obama was zou ik hem effe op zijn plaats zetten.
haha oke thanks.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vond altijd dat je al de verkeerde kant op ging, heb je meerdere malen willen helpen maar je nam het nooit aan. Succes met je nieuwe imago hoewel je nog steeds heel erg op Meloewa lijkt.
[..]
Oi dat is niet netjes.
Net als die gym topic, deel 2 al. Wist al dat die topic wel wat potentie had.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Zaktabak het volgende:
Loopt storm hier. Browser is overgeschakeld op '#live modus'...
Als je ooit hulp nodig hebt je leven serieus verder op te bouwen zonder FOK! je weet me te vinden.quote:
Argo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als je ooit hulp nodig hebt je leven serieus verder op te bouwen zonder FOK! je weet me te vinden.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:12 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik zie jou eerlijk gezegd niet voor 16 aan.
Ik heb nooit veel bijgedragen aan de FOK! scene velen zouden mij niet eens meer herinneren als ik mijn naam noem.quote:
Naja dezelfde manier kan iedereen hanteren als je hem eerst geobserveerd hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft dat weleens met zijn eigen account gedaan op precies dezelfde manier en Frank heeft al geëdit.
Bijna goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
zeg het nou gewoon, ik wil het weten verdomme.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel bijgedragen aan de FOK! scene velen zouden mij niet eens meer herinneren als ik mijn naam noem.
She-raquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg het nou gewoon, ik wil het weten verdomme.
het is ook niet dat ik mijn best doe het te verbergen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen belediging maar dezelfde smileys en openlijk erop in gaan als ze je Meloewa noemen tja wat moet ik daar van maken....
Wat heeft een nieuwe account dan voorn nut, nu wordt je dus nog steeds gezien als Meloewa en het imago dat erbij hoort...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:19 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
het is ook niet dat ik mijn best doe het te verbergen.
Een user uit 2001quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |