Gewon weer stil dus, zoals altijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie met jou houden, dat heb ik vaak genoeg gedaan.
Dat jij een irritante gast bent weet ik, weet jij en weten er nog meer, daar is toch geen discussie voor nodig.
Nu mag jij weer gaan haten, ik ga er niet op reageren, heb wel iets beters te doen in dit topic.
Misschien moet ik me dan maar ophouden met jou ^^.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Krijg je als je met de verkeerde mensen omgaat. Je hield je op met de verkeerde FOK!ers.
Braddie vergelijken met die aidsusersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is Braddie niet dezelfde als Roadtrip en Erno-BE en al zijn andere kloons? Hoe toevallig dat hij er opeens is
Hoe bedoel je? In vergelijking met KLB vroeger?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ook uit het niets een seksuele revolutie.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Braddie vergelijken met die aidsusers_
Zaterdag komt mij beter uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, dit topic loopt op z'n einde.
Pak jullie agenda's er even bij, ik wil een volgend moddergooi gevecht inplannen.
Komt aanstaande vrijdagmiddag jullie uit? Vanaf 3 uur? Of is zaterdag een beter tijdstip?
* Zaktabak schenkt nog wat thee in
Maar jij bent dus degene die Deadprez in zijn sig had. Welkom terug, hoop dat je wat steviger in je schoenen staat nuquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Spongeboss het volgende:
Op vandaag de dag weet niemand meer wie, wie is.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef chroestjov het volgende:
Ah, het wekelijkse incrowd moddergooi topic.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef deadprez het volgende:
Nu braddie er is, is het topic pas echt compleet.
Mij vergelijken met andere usersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
3 uur zit ik nog op school man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, dit topic loopt op z'n einde.
Pak jullie agenda's er even bij, ik wil een volgend moddergooi gevecht inplannen.
Komt aanstaande vrijdagmiddag jullie uit? Vanaf 3 uur? Of is zaterdag een beter tijdstip?
* Zaktabak schenkt nog wat thee in
Ik heb niemand wat te bieden... Ik ben maar een stipje op deze aardkloot. Maar mijn intentie en bedoelingen zijn altijd goed geweest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Misschien moet ik me dan maar ophouden met jou ^^.
Precies, jij bent gewoon een unieke verschijning.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mij vergelijken met andere users___!!!
Vrouwen zijn net mannen, ze willen ook allemaal neuken uiteindelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ook uit het niets een seksuele revolutie.
Aightquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb niemand wat te bieden... Ik ben maar een stipje op deze aardkloot. Maar mijn intentie en bedoelingen zijn altijd goed geweest.
Volgens mij zijn dat zijn kloons.. serieus ja..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef deadprez het volgende:
Over school gesproken moet ik nog een stage zoeken.. dat gaat nog struggles wordenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
3 uur zit ik nog op school man.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies, jij bent gewoon een unieke verschijning.
Dat ben ik niet. Ik ben enkel iemand die hem kent en een She-ra account maakte. Ik ken Argo van vroeger toen we samen aan nep hyves deden dat topic is ook te vinden op FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar jij bent dus degene die Deadprez in zijn sig had. Welkom terug, hoop dat je wat steviger in je schoenen staat nu
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat zijn kloons.. serieus ja..
Jahe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat zijn kloons.. serieus ja..
Haar persoonlijke seksuele revolutie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In vergelijking met KLB vroeger?
Ja toen kon zoiets niet. Dan werd je topic volgespamd met aandachtshoermeme plaatjes en kwam er een slotje.
Precies, zorg ik wel voor tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
BRADDIE. Dit kan niet anders dan een feest worden.
Succes man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Over school gesproken moet ik nog een stage zoeken.. dat gaat nog struggles worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |