Je kan als overheid ook beter belastinggeld aan China geven voor die pakken dan dat je het in je eigen economie pompt natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef Plantagehouder het volgende:
Wel handig om het prijsverschil niet te weten, zo kunnen wij lekker zeiken.
Ik ben bang dat als je er ook een mannelijk politicus op zet dat niks uit maakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:16 schreef Disorder het volgende:
Een vrouw op een belangrijke functie in defensie zetten. Dan krijg je dit.
Met Voorschrift als minister van Defensie zouden onze militairen in Hugo Boss pakken lopen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als je er ook een mannelijk politicus op zet dat niks uit maakt.
Ik zou in ieder geval meer met de vuist op tafel slaan, in plaats van enkel maar alle kanten opgehoekt te worden als er weer eens bezuinigingen doorgevoerd moeten worden. Altijd maar die militairen benadelen, slaat nergens op gewoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Voorschrift als minister van Defensie zouden onze militairen in Hugo Boss pakken lopen.
Ik rekende op uniformen van Chanel, Prada of op zijn minst Hugo Boss, maar helaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:16 schreef Disorder het volgende:
Een vrouw op een belangrijke functie in defensie zetten. Dan krijg je dit.
Logisch toch? Of moet een Nederlandse overheid bij elke aanschaf louter "Made in NL" kopen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan als overheid ook beter belastinggeld aan China geven voor die pakken dan dat je het in je eigen economie pompt natuurlijk.
Rutte wil dat we meer kopen, maar zelf gaan ze lekker de grens over.
Niets moet, maar uit bezuinigingsoogpunt militairen met tweederangs materiaal op pad sturen vind ik wel een verwerpelijk idee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Logisch toch? Of moet een Nederlandse overheid bij elke aanschaf louter "Made in NL" kopen?
Militairen hoeven er wat mij betreft niet tip-top bij te lopen in zo'n zandbak.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niets moet, maar uit bezuinigingsoogpunt militairen met tweederangs materiaal op pad sturen vind ik wel een verwerpelijk idee.
Vind ik niet, we hebben het met z'n allen zo hoog op voor mensen in de zorg, mensen in het onderwijs, en ga zo maar door. Waarom moeten militairen dan wel als tweederangs werknemers behandeld worden, het is niet alsof hun werk minder belangrijk is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Militairen hoeven er wat mij betreft niet tip-top bij te lopen in zo'n zandbak.
Een tweederangs leger met een tweederangs outfit lijkt me logisch, laat het premiumspul maar bij de amerikanen.
Na de Koude Oorlog was het idee een klein leger, maar wel met goed materieel. Niet een klein leger met slecht materieel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Militairen hoeven er wat mij betreft niet tip-top bij te lopen in zo'n zandbak.
Een tweederangs leger met een tweederangs outfit lijkt me logisch, laat het premiumspul maar bij de amerikanen.
Dat is ook pas sinds kort. Nog niet zo lang geleden was je je zolen kwijt als je niet oplette, iets met de lijm of zo...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Overigens is veel materieel wel goed, zoals de Meindl schoenen als kistjes bijvoorbeeld.
Dat klopt. En die Duitse kisten waren helemaal niks. Maar die Meindl's van nu zijn perfect. Mag ook wel voor het geld!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is ook pas sinds kort. Nog niet zo lang geleden was je je zolen kwijt als je niet oplette, iets met de lijm of zo...
Moet je wel oppassen dat je geen tuintje vernielt in Mali als je door een dorpje rijdt, want dan kom je voor de tuchtraad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
nu nog een fred flinstone jeep en het feest is compleet.
Hoezo tweederangs werknemers?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind ik niet, we hebben het met z'n allen zo hoog op voor mensen in de zorg, mensen in het onderwijs, en ga zo maar door. Waarom moeten militairen dan wel als tweederangs werknemers behandeld worden, het is niet alsof hun werk minder belangrijk is.
Na de Koude Oorlog was er een hoog conjunctuur.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Na de Koude Oorlog was het idee een klein leger, maar wel met goed materieel. Niet een klein leger met slecht materieel.
Overigens is veel materieel wel goed, zoals de Meindl schoenen als kistjes bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |