omdat mn vriendin zin heeft in Chai Latte van Starbucksquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom ga je naar de Starbucks?
Neem een normale vriendin.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat mn vriendin zin heeft in Chai Latte van Starbucks
wat ben je ook een bitch hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je wil de stad aan je vriendin laten zien maar weet niet eens waar de starbucks zit?
Succes met sightseeing dan
Haha okay.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeZe is Duits, die hebben nu eenmaal een rare smaak soms
ja. Ik haat t als ik zeg "Ik wil koffie" dat je dan eerst een heel motherfucking enquete moet beantwoorden. Geef me gewoon een bak pleurquote:
ik denk dat ze wel lief is hoor. Af en toe bitchen mag.quote:
Waar zijn die dames? Ik mis dat kliekjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een jaar of 5/6 terug kwam ik vrijwel wekelijks in de stad, zoals de oudgedienden in dit topic kunnen bevestigen. Starbucks is na de tijd gekomen. Overigens parkeerde ik destijds meestal bij dames uit dit topic voor huis, CS ben ik nooit veel geweest
zelfde als ik... hebben een leven tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waar zijn die dames? Ik mis dat kliekje
Een mede-Fries in een Groningen topic, jij durft.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zelfde als ik... hebben een leven tegenwoordig.
Ooit was ik meubilair in dit topicquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:25 schreef Slickk het volgende:
[..]
Een mede-Fries in een Groningen topic, jij durft.Merk dat Friesland veel wordt afgezeken door Groningers, waarom is dat eigenlijk? Andersom gebeurt het niet namelijk. Tijdens werkcollege laatst was het ook weer zo en als je laat merken dat je Fries bent krijgen ze van die beschaamde koppen. Nare gewoonte. Hebben Friezen iets misdaan? Volgens mij komen er meer dan genoeg mooie Friese dames in Groningen studeren dus dat zou de balans redelijk in evenwicht moeten houden, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |