Tja als je eenmaal rijdt denk je er niet meer over naquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:03 schreef Seven. het volgende:
[..]de koppeling zit links, remmen en gas doe je met rechts, knuppel!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:00 schreef swaggerboy2013 het volgende:
Nee ben zeker niet onzeker maar echt heel iritand dat mijn been zo iriteerd
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:01 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien de koppeling eens met links proberen in te trappen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:02 schreef swaggerboy2013 het volgende:
Dat gaat niet he
Niemand een verklaring ?
Jonguh, ik heb al advies gegeven en dat is in z'n vrij en handrem als je stilstaat. Veel meer kun je niet doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:06 schreef swaggerboy2013 het volgende:
Dit forum is op geen enkel punt serieus
Dat is ook een goeie, ik zit verder naar voren in mijn vriend zijn auto en daar heb ik minder last.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef Treinhomo het volgende:
Je stoel iets meer naar voren zetten.
iedereen doet koppeling met links debielquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:04 schreef swaggerboy2013 het volgende:
[..]
Tja als je eenmaal rijdt denk je er niet meer over na
Dat is toch zo gek niet? Zolang ik nog geen eigen auto heb leen ik 2 keer per maand een auto om een stukje te rijden, gewoon om het een beetje bij te houden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef Treinhomo het volgende:
Jij stapt dus serieus in een auto om een potje te gaan zitten 'oefenen' ?
Dát is inderdaad helemaal niet gek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:20 schreef padlarf het volgende:
Dat is toch zo gek niet? Zolang ik nog geen eigen auto heb leen ik 2 keer per maand een auto om een stukje te rijden, gewoon om het een beetje bij te houden.
Oh, dat is inderdaad wel zo raar dat die mogelijkheid niet eens in me opkwam.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dát is inderdaad helemaal niet gek.
TS gaat echter in een auto zitten zonder erin te rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |