quote:
Ja, ik overweeg dan ook om te stoppen danwel over te gaan naar een autoswitching pool.
• het kost me teveel tijd, ik moet ook nog een scriptie maken
• scene is verkloot door al die copy+paste coins
• vertrouw het voor geen meter, al die exes en virusgevaar wat simpelweg níet te beveiligen is (en virtual pc's voor elke wallet apart is véél te veel werk)
• ik ben bang dat het toch amper meer te doen is met al die hashrates op elke nieuwe coin, en daarnaast het vertrouwen wat afneemt in de coins. ik ga er echt niet vanuit dat exchanges elke dag 5 nieuwe coins gaan toevoegen.
Het is leuk geweest! Helaas.
-edit- oh en om even terug te komen op die microcoin virus wallet: ook ik wil mijn rig helemaal formatteren. Ik hoop alleen niet dat ie mijn andere PC's via het netwerk heeft besmet, ik heb namelijk mappen met media (series/films/muziek) geshared vanaf mijn normale desktop. Kan ie via die shares mijn andere PC's infecteren?
Het gekke is: als ik nu
www.middlecoin.com bezoek op die desktop PC, dan gaat ie automatisch naar de login pagina van mijn router

(192.168.1.1) (daar heb ik nog nooit eerder last van gehad). Ik heb maar niet ingelogd, wie weet draait er een keylogger mee en kan ie zo nóg meer schade aanbrengen. Zou wel een héél geraffineerd virus zijn, maar goed.
Via mijn andere PC's (netbook via Wifi, en mining rig zelf) is er geen probleem, dan gaat ie netjes naar de site. Lijkt me dus dat het wel meevalt, zeker als mijn mining rig zelf in orde lijkt, maar het blijft raar?
p.p.s ik voel me ook een beetje ziekjes dus heb geen tijd/zin gehad om me bezig te houden met nieuwe coins. Ik draai dus al de hele dag sinds gisternacht op middlecoin. Ik wil wel nog even de Coinye launch meepakken, simpelweg vanwege de marketinghype. Ik denk alleen dat dat helemaal in de soep loopt vanwege alle aandacht. Bovendien, releasen op zondagnacht 05:00

Ik ga dus vanaf een borrel speciaal naar huis om coins te minen. Wordt wel een beetje heel gek zo, moet ook nog wel sociaal leven blijven houden zeg. Maarja, we'll see!
[ Bericht 19% gewijzigd door kthxbye op 05-01-2014 20:27:34 ]