quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:31 schreef snakelady het volgende:
Ze toonde interesse in jou, jij toen niet aan haar dus ze vind het wel prima.
Ze wilde waarschijnlijk gewoon een leuke avond met je hebben ( misschien onder invloed van alcohol en de sfeer die avond), meer niet, die kans heb je laten gaan en nu heeft ze dus geen interesse meer.
Alcohol was niet in het spel en ze was zeker niet dronken. De interesse was te groot om zomaar een bevlieging te zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:31 schreef snakelady het volgende:
Ze toonde interesse in jou, jij toen niet aan haar dus ze vind het wel prima.
Ze wilde waarschijnlijk gewoon een leuke avond met je hebben ( misschien onder invloed van alcohol en de sfeer die avond), meer niet, die kans heb je laten gaan en nu heeft ze dus geen interesse meer.
Jij hebt er kijk op. Maar helaas berusten niet alle beelden op jouw zure, verwrongen werkelijkheid.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nee dames, dit is vogeltjesdans. Ze had gewoon teveel drank op en daarna spijt.
Dus, een leuke meis toont interesse in jou, jij hebt ook interesse in haar en dan ga je andere vrouwen aandacht geven en knuuffelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alcohol was niet in het spel en ze was zeker niet dronken. De interesse was te groot om zomaar een bevlieging te zijnOpvallend is inderdaad dat haar interesse verdween nadat ik met die andere meiden heb staan te kletsen, dus dat zou een en ander verklaren. Ze heeft zich tijdens dat gesprek ook duidelijk zichtbaar 'in mijn richting geposteerd', om het zomaar te zeggen.
Verder hebben andere vrouwen en ik nog wat geknuffeld enzo, maar dat mag geen naam hebben.
Ja ik had een soort van 'dat komt nog wel' idee, maar dat pakte dus even anders uit. Stom inderdaad, ik weet hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus, een leuke meis toont interesse in jou, jij hebt ook interesse in haar en dan ga je andere vrouwen aandacht geven en knuuffelen.
En dan ben je verbaasd dat ze de interesse is verloren?
Je hebt gewoon je kand laten gaan, deal with it.
I lolled.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
De interesse was te groot om zomaar een bevlieging te zijn
Nou ja afslaan... Ik had het heel gezellig met haar totdat ik dus even elders ging. Hoewel ik geen op haar gedrag reagerende move heb gemaakt, moet ze toch gemerkt hebben dat ik haar ook wel leuk vond? Vrouwen voelen dat soort dingen toch altijd aan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef CruisinDen het volgende:
Iemand toont overdreven veel interesse, jij niet in haar. Logisch dat ze daar enorm op afknapt.
Ze deed d'r best en jij sloeg het als het wijze af, dat is kut.
Tja, wie weet. Maar de uitleg van snakelady verklaart wel veel. Ik had alleen geen idee dat zij zo resoluut zou reageren op dat ik met andere vrouwen aan het kletsen was. En als ik dan daarna terugkom via haar vriendin met het signaal dat ik haar wel leuk vind, dan weet ze toch dat ik wel interesse heb?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Woelwater het volgende:
Zou het niet kunnen zijn dat die vriendin het haar zelf niet eens heeft gevraagd en gewoon bang is haar vriendin kwijt te raken?
Beta > alfa.quote:
Vandaar dat ze nu geen interesse meer in je heeft, zelfs niet nadat je zo enorm gewild leek bij andere vrouwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jij hebt er kijk op. Maar helaas berusten niet alle beelden op jouw zure, verwrongen werkelijkheid.
Ik snap het verband tussen die quote en je reply niet, doe es uitleggen wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu geen interesse meer in je heeft, zelfs niet nadat je zo enorm gewild leek bij andere vrouwen.
Dat MoBlo gewoon weer eens gelijk heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik snap het verband tussen die quote en je reply niet, doe es uitleggen wat je bedoelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |