SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10.1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ger uit Middelburg
Hoi Oscar60,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:04 schreef Oscar60 het volgende:
[..]
Ik mis in deze categorie 3, 6, 7 en 9 nog.
Ha Kingwilliam,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef kingwilliam het volgende:
[..]
Hoi Oscar60,
Begrijp ik goed dat je muis 7.8 wel hebt? Ik nog niet.......dus als je die zou kunnen plaatsen, dan graag.
7.3, 7.6 en 7.9 zijn volgens mij ergens in dit forum wel terug te vinden. Eventueel wil ik ze nog wel even (opnieuw) plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door baurdoux op 04-01-2014 12:45:20 ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:29 schreef baurdoux het volgende:
8.77.7 muisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baurdoux: geweldig!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:29 schreef baurdoux het volgende:
7.7Baurdoux: Bedankt! Hoe héb je 'm gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:57 schreef baurdoux het volgende:
7.7TOP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:00 schreef baurdoux het volgende:
7.8
zou dan dus eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:33 schreef Oscar60 het volgende:
7.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier de link naar de laatste versie; op het laatste blad staat het invulschema:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:44 schreef fok-je het volgende:
Vraag aan astronautje c.q. vivaboema en anderen.
Er lijkt sprake te zijn van een verandering in het antwoordenoverzicht.
Ik heb ook een overzicht waarbij het resultaat van 8.3 op plekje 15 moet komen; maar dat is nu ineens 33 (astronautje verbeterde vivaboema)?!
Dan moeten er meer aanpassingen zijn, toch?
Wat komt er dan wel op 15?
En wat is er gebeurd met de oplossing die eerst naar 33 ging?
En zijn er nog meer van dergelijke aanpassingen?
Graag even wat heldere duidelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij dus best goed. En inderdaad, de letter klopt ook!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef kaasjehbb het volgende:
puzzelgek en kingwilliam:
Een van de redenen tot verkiezing van 'person of the year' in Time MagazineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij dus best goed. En inderdaad, de letter klopt ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef puzzelgek het volgende:
15.9Ik dacht aan de rechtbank van ZwolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door puzzelgek op 04-01-2014 17:04:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ger uit Middelburg
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef grijkers het volgende:
15.3
Hadden we 15.3 al wel? Het is een Zwolle antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ger uit MiddelburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef puzzelgek het volgende:
15.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heet Frans
Ger uit Middelburg
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:27 schreef Oscar60 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:49 schreef grijkers het volgende:
6.3
Misschien:Sorry, niet goed geteld: letter teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef grijkers het volgende:
6.76.7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heet Frans
Ger uit Middelburg
Goede vondst Ger!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had plannen om naar het noorden uit te breidenBoeren en swienen worden knorrende vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef fok-je het volgende:
6.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef baurdoux het volgende:
2.9Qua letters past het mooi, maar ik heb wel een probleem: het bericht dat Wouter een nieuwe ploeg heeft gevonden en toch niet afstapt is van 27 December. Toen hadden we de JKWT al binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er iemand die alle 'groenen' van 14 al gevonden heeft. Kan geen preekstoel en kasteeltuin vinden.![]()
Preekstoel en kasteeltuin heb ik evenmin; ik mis ook nog 14.9 de lunchbel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:26 schreef graadje het volgende:
Is er iemand die alle 'groenen' van 14 al gevonden heeft. Kan geen preekstoel en kasteeltuin vinden.![]()
14.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek ook 14.6 (kasteeltuin) nog![]()
Voor 14.6 komt alleen in aanmerking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Krijg dit echter niet gekoppeld aan de omschrijving.![]()
14.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef __Nele__ het volgende:
14.6Voor een E heb je volgens mijn lijst de keuze uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even bij langs lopen dus...![]()
Voor 6.3 nog een idee van de site toeninflevoland.nl:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.6 welke heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:58 schreef Oscar60 het volgende:
14.6Hmmmm, dat Aboretum ligt in België... Tot nu toe is alles in Nederland te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke muis heeft iets met Zwolle van doen? Is daar al duidelijkheid over?Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
Ik vind categorie 1 nog zo opvallend leeg; heb alleen 2, 3 en 10.
Vraag me af: Heb ik daar iets gemist? Wie heeft er meer!!![]()
8.6 zou ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kunnen zijn?![]()
8.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben conform de aanwijzingen aan het zoeken naar de uitzondering in elke categorie, maar vind die nog niet in cat. 5, 13 en 15. Andere ook nog niet zeker, maar bij deze nog geen idee. Wie kan helpen?![]()
4.3 lastig lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog iets.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@plavuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als mogelijk antwoord op 10.9 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gegeven. Kan iemand mij vertellen wat de link is met "Stoere boerenjongens op wacht"?![]()
10.9
het zou ook iets metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
zo denk ik bij 10.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor 10.1 dacht ik aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zou dat iets zijn?![]()
@graadje
het is een optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:57 schreef graadje het volgende:
Voor 10.1 dacht ik aanDaar heb ik me ook suf zitten zoeken naar een restaurant (van Herman) op de bovenste verdieping (de 20ste) die verhuist is: niet te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zou dat iets zijn?![]()
Van 20 naar 19 kan ook een verzakking zijn. Of een verlaging van een gebouw dooordat een torenspits eraf is of vervangen is. Maar zelf nog niets gevonden in deze denkrichting.![]()
10.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
11.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door __Nele__ op 05-01-2014 13:51:45 ]![]()
11.6
Als je de pest letterlijk neemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ger uit Middelburg![]()
Mijn toppie! was voor Nele bedoeld.
@Ger
Voor 11.6 had iemand alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevonden.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:33 schreef kingwilliam het volgende:
Mijn toppie! was voor Nele bedoeld.
@Ger
Voor 11.6 had iemand alDat is inderdaad het goede antwoord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevonden.![]()
@grijkers
de letter die jouw antwoord geeft is niet prettig
ik denk dat het eerder gegeven antwoord goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben aan het puzzelen van de slotzin. Volgens de instructie:Vanaf positie 93 heb ik echter een letterbrij, waar geen zinnige woorden, laatst staan een zin van valt te maken. Kan me voorstellen dat een paar letters fout zijn, maar ook dan kan ik er geen chocolade van maken. Zouden we hier in een andere taal verder gaan?quote:Dit jaar kan er dankzij de goede antwoorden wederom een zin van 150 letters worden gemaakt. Net als vorig jaar gaan we verder en is er in 2013 een slotoplossing die bestaat uit 15 letters. Elke rubriek heeft namelijk een uitzondering. Welke letter je uit deze uitzondering nodig hebt, staat beschreven in de zin van 150 letters. Het enige wat jullie zelf moeten doen is die 15 letters zelf in de goede volgorde zetten. Let wel op dat de uitzondering als een rode draad door de hele puzzel loopt.![]()
Ik ben nog lang niet zover dat ik al kan zien dat het vanaf 93 niet meer leesbaar wordt, al heb ik wel twee V's achter elkaar. Er moet nog wel verwezen worden naar welke letters uit de uitzonderingen gehaald moeten worden. Opdracht 1 is dus te bepalen wat in iedere rubriek de uitzondering is. Dat weet ik eigenlijk alleen van vraag 5 zeker:quote:Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef plavuizen het volgende:
Ben aan het puzzelen van de slotzin. Volgens de instructie:
[..]
Vanaf positie 93 heb ik echter een letterbrij, waar geen zinnige woorden, laatst staan een zin van valt te maken. Kan me voorstellen dat een paar letters fout zijn, maar ook dan kan ik er geen chocolade van maken. Zouden we hier in een andere taal verder gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 1992 tweede in de einduitslag en heeft die Tour dus zeker uitgereden. Alhoewel ik niet alle anderen heb gecheckt weet ik van de meeste uit mijn hoofd dat ze Parijs niet haalden.
Ger uit Middelburg![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:43 schreef koinon1 het volgende:
14.8Waarom wil je hier een K hebben? Geef direct toe dat de T ook niet lekker is, maar als ik kijk naar de twee letters ervoor en de twee letters er na, dan past er alleen maar een T. Het woord past vervolgens niet in enige zin trouwens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@grijkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan graag even afstemmen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie andere antwoorden?![]()
@ plavuizen bij mij hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aanvankelijk ging ik er van uit dat elke categorie een uitzondering en een link zou hebben, de positie van de link bepaalt dan de letter van de uitzondering.. Nu ik het nog een keer goed gelezen heb lijkt me dat de uitzonderingen de link met zwolle zijn. Het tweede deel moet dus de positie van de letters geven. Het lijkt een soort geheimschrift.
@plavuizen ik heb dezelfde letters.![]()
naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarna ??? Ik pieker me suf, en heb dringend behoefte aan een heldere ingeving![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:31 schreef koinon1 het volgende:
10.8Dat 'bellen blazen' is duidelijk, maar wat is de link met 'berkenbladen'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.8
ik stuit net opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar lijkt niet zo mooi te passen
[ Bericht 4% gewijzigd door baurdoux op 05-01-2014 18:01:49 ]![]()
10.8
Waar zijn de berkenbladen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Konion?
Als hij goed is, dan is dit een mooie vondst.![]()
Kan ook zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef gouddelver het volgende:
zonder die l van Laura lees ik na uitkomst "de hier gegeven positie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.1 InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:39 schreef gouddelver het volgende:
10.1 InderdaadPrachtig Gouddelver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:39 schreef gouddelver het volgende:
10.1 InderdaadGouddelver, geweldige vondst. Ik had een sterk vermoeden, maar kon Herman niet vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ fokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ plavuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@gouddelverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:06 schreef __Nele__ het volgende:
@gouddelverIk was verantwoordelijk voor de L op 6.9. Maar . . . het kan zeer goed een G zijn. Nog sterker: het MOET een G zijn. Lees de Leeuwarder Courant van 29 Augustus 1992. Ze heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ger uit Middelburg![]()
6.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ger uit Middelburg![]()
Ger, complimenten. En natuurlijk ook complimenten voor al die andere goede antwoorden die hier gepost worden, knap gevonden allemaal!![]()
Bij 6.4, kan het verschijnen slaan op een wrak van een schip of van een lijk, dat verschijnt door het wegwaaien van zand tijdens een storm? Kan alleen nog geen antwoord in deze richting vinden, maar misschien zet het iemand op het spoor.![]()
@graadje 10.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ plavuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@_Nele_, heb die dominee nog niet gezocht, maar vertelt het verhaald of hij nog steeds verschijnt? Want dan levert een storm zand op, en geen tij.![]()
Het domineetje van UrkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door gouddelver op 06-01-2014 00:01:08 ]![]()
Ik heb bij 1.7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Klopt dat met jullie antwoorden?
Erg scherp opgemerkt, Gouddelver.![]()
126 127 128
zou danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als ik de 7e letter vanquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. neem, krijg ik een U.![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door gouddelver op 06-01-2014 14:48:31 ]![]()
1.7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foutje 1.7
Ik heb een foutje ontdek in mijn antwoorden.
Wie helpt me die op te lossen?
Voor 1.7 heb ik de letterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dat moet eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:58 schreef graadje het volgende:
Foutje 1.7
Ik heb een foutje ontdek in mijn antwoorden.
Wie helpt me die op te lossen?
Voor 1.7 heb ik de letterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dat moet eenDat lijkt me op te lossen door de Engelse spelling te gebruiken, maar of dat wel hetgoede antwoord is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
ik herkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in rubriek 10? Dat is wat verdacht, lijkt me.![]()
10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek nog 10.4 en 10.9.![]()
dank Nele!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef koinon1 het volgende:
dank Nele!Same for me; heb al wel een kinderboekenillustrator gevonden in Zwolle aar kan die niet aan een muis koppelen. Moet wel te doen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ger uit Middelburg![]()
7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 + 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef __Nele__ het volgende:
10Nele, heb jij 10.4 en 10.9?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@NeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef __Nele__ het volgende:
10.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ Oscar60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ baurdouxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.9 @ Oscar60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door __Nele__ op 06-01-2014 22:37:19 ]![]()
alle getallen lijken er maar 1 keer in voor te komen dus 2xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik niet![]()
Gouddelver, werkelijk geniaal! Dit heeft mij weer inspiratie gebracht.
Moet nu wel weer aan de bak, want dit leidt tot andere letter bij 6.3 (de h past niet meer, maar twijfelde toch al bij Johan) en bij 6.10 (de a past niet meer). Nog even polderen dus...
Wel opletten, want five (Engels 5) en fire (Deens 4) verschillen maar 1 letter.![]()
ben het met baurdoux eens dat tweemaal hetzelfde telwoord vreemd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
7.8
[ Bericht 50% gewijzigd door baurdoux op 06-01-2014 23:45:29 ]![]()
ik wil niet vervelend zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een handige site voor de telwoorden.
Ik geloof ook niet dat 2 keer bir goed is. Ik was eerst niet overtuigd van het oranjehotel, maar nu wel, wat het wel lastiger maakt voor een alternatief.
baurdoux, bewondering dat je het gevonden hebt, maar ik had liever gezien dat je het hier niet had medegedeeld.![]()
hij heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ baurdouxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zelf zet ik wel alle antwoorden op het forum, de kick zit 'm wat mij betreft in het (als eerste) oplossen van bepaalde opgaven; en dat dat gewaardeerd wordt, blijkt vanzelf uit de complimenten die er doorgaans op volgen; maar goed nogmaals: je kunt er ook voor kiezen om antwoorden achter te houden, maar houd ze dan echt achter ipv te noemen dat je iets weet; dat was mijn punt; enfin ik ga m'n bed eens opzoeken, morgen werken
wat 10.9 betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
chapeau, baurdouxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@koinon1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is 11.1 al genoemd
vind net dit verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
11.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
11.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
139-141SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
Ik wil best wel een antwoord bijdragen, maar jullie lijken alles al te hebben. Misschien deze: 5.9?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
Ik kan je helpen voor 13.10, maar mis zelf nog 3, 5, 7 en 8 in deze categoriequote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:15 schreef Oscar60 het volgende:
13
Helaas heb ik evenmin antwoord op 13.5, maar ik mis ook nog 13.3 en 13.10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ger uit Middelburg![]()
13.7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
13.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:21 schreef grijkers het volgende:
[..]
Ik kan je helpen voor 13.10, maar mis zelf nog 3, 5, 7 en 8 in deze categorieSuper; bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ger uit Middelburg![]()
13.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:29 schreef 4Elementen het volgende:
13.8Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ger![]()
@ fok-jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@fok-jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@erik667SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@KOINONSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Super, dank fok-je!
Iets anders: 14.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nog met 6.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:53 schreef fok-je het volgende:
Ik zit nog met 6.36.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.8 @koinon Ik denk dat je goed zit. Het bos was vroeger deel van het kasteel en het heeft meerdere namen (mariabos, prinsenbos)![]()
Voor de zekerheid mijn zwolle-connecties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bij 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gouddelver om ca. 10 voor 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@KOINONSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:22 schreef gouddelver het volgende:
Voor de zekerheid mijn zwolle-connecties:Helemaal mee eens; bij 15 blijft wat mij betreft ook alleen 15.5 over als Zwolle connectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ger uit Middelburg![]()
Pardon, ik bedoel natuurlijk 13: geen steek meerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:56 schreef grijkers het volgende:
[..]
Helemaal mee eens; bij 15 blijft wat mij betreft ook alleen 15.5 over als Zwolle connectie.
Ger uit Middelburg![]()
In het boek The Power Of Thirteen door Troy Buenneke is een van de hoofdpersonen een zekerequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef grijkers het volgende:
[..]
Pardon, ik bedoel natuurlijk 13: geen steek meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar of we daar wat aan hebben?
Ger![]()
Gouddelver doet zijn naam dus eer aan!
@fok-jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@fok-je Dank je voor de eer, maar ik zie zelf niet waarom mijn antwoord goed is, het is een niet-bestaand woord en de verwijzing naar de blauwvingers zie ik ook niet.![]()
15
Koinon
ff nagezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door baurdoux op 07-01-2014 14:52:21 ]![]()
dank baurdouxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit de link naar Zwolle in categorie 13?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ger uit Middelburg![]()
Ben nog op zoek naar
1.9 ( en nog enkele andere in 1963)
13.5 wil ook niet echt binnen komen ( zie zelf ook geen steek)
iemand anders wel al?![]()
Een idee met een ongelukkige letter voor 13.5:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
12.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht eerder aan een pagina in een boek uitgegeven door de eigenaar van die andere eerbetonen. Heb wel drie boeken van hen hier liggen, maar geen enkele gaat tot pagina 498. Topografische kaart is het niet, had dat al nagekeken. Geocache vind ik een goed idee.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.2
Jalabina gafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer, maar cijfers tellen voor één en dus geen 17 tekens. De vermoedelijke oplossing is trouwens al eerder gegeven. Ten overvloede:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat zou ook een Zwolle-connectie betreffen.![]()
14.2
het gebied waar dit over gaat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en alhoewel het een onprettige letter geeft
is toch echt goed gevonden![]()
Nog iemand belangstelling voor 14.9?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:23 schreef erikb667 het volgende:
Nog iemand belangstelling voor 14.9?Erik, volgens mij hadden we die al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nota bene opgegroeid in dat gebied en heb vaak door de Stippelberg gewandeld. Ik kan de hoge paal met emmer maar gek genoeg associeerde ik de cryptische omschrijving niet meteen met Stippelberg.
Ger (nu in Middelburg)![]()
Geeft tot genoegdoening het antwoord zelf gevonden te hebben.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
2.2 gouddelver
je zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:11 schreef baurdoux het volgende:
14.2
het gebied waar dit over gaat isVolgens de site van onze eerbetonen is dit: Oisterwijkse bossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en alhoewel het een onprettige letter geeft
is toch echt goed gevonden
We missen nu ook de connectie met de blauwe vingers. Dichtstbijzijnde is 14.4, en door 14.5 loopt de Oude Zwolseweg.![]()
@baurdouxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraagtekens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog een vraagtekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bij 15.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was toch dat gebouw in Utrecht, maar dat was van Rijkswaterstaat toch? En was dat wel 2013 of al langer geleden?![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:30 schreef koinon1 het volgende:
bij 15.9In Utrecht is een kade van de Bemuurde Weerd verzakt, maar daar stond niets juridisch boven (althans: dat kon ik niet vinden). Justistiele ondersteuning wordt verleend door een advocaat: net de hele NOS site over advocaat doorgezocht voor 2013: niets, nou ja: Breivik en Tristan, maar kan dat niet rijmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zoeken (en denken)![]()
Is die Oude Zwolseweg dan niet de broodnodige link in deze categorie met Zwolle?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:03 schreef plavuizen het volgende:
[..]
Volgens de site van onze eerbetonen is dit: Oisterwijkse bossen
We missen nu ook de connectie met de blauwe vingers. Dichtstbijzijnde is 14.4, en door 14.5 loopt de Oude Zwolseweg.![]()
De dienst justitiële ondersteuning gaat o.a. over het arrestantenvervoer. De griffier ondersteunt de rechtbank. Kunnen we nog meer bedenken?![]()
Andere vraag: in de uitleg bij de puzzel staat dat we alleen de letters nog in de juiste volgorde moeten zetten. Houdt dat in dat we er wel van uit kunnen gaan dat de nummers die we vinden, wel in de juiste volgorde staan? Dus het eerste getal hoort bij de uitzondering van cat. 1 enz.? Indien niet, dan hebben we wel veel mogelijkheden.![]()
http://www.pzc.nl/regio/w(...)g-begonnen-1.3848177quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:39 schreef astronautje het volgende:
De dienst justitiële ondersteuning gaat o.a. over het arrestantenvervoer. De griffier ondersteunt de rechtbank. Kunnen we nog meer bedenken?
Ik woon in Middelburg, maar helaas heet die kade de Koudesteensteensedijk, iets te veel letters.
Ger (uit Middelburg dus)![]()
Hihi, nog een connectie: in Zwolle kun je boekjes over 14.10 kopen, zie link.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:38 schreef grijkers het volgende:
[..]
Is die Oude Zwolseweg dan niet de broodnodige link in deze categorie met Zwolle?![]()
Was er vorig jaar geen staking van pro deo advocaten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:39 schreef astronautje het volgende:
De dienst justitiële ondersteuning gaat o.a. over het arrestantenvervoer. De griffier ondersteunt de rechtbank. Kunnen we nog meer bedenken?![]()
Los van alle mogelijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. blijft het vinden van de juiste antwoorden het allerbelangrijkst. Alleen zo wordt alle twijfel weggehaald.
We missen er nogal een aantal, zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik er nu toch nog een paar over het hoofd gezien?![]()
Heb zelfde lijstje, behalve:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daarnaast mis ik nog 1.5. 6.10 is hier al wel eerder gegeven, maar past niet in de spreuk.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:53 schreef graadje het volgende:
Los van alle mogelijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. blijft het vinden van de juiste antwoorden het allerbelangrijkst. Alleen zo wordt alle twijfel weggehaald.
We missen er nogal een aantal, zoals:Ik mis er zelfs nog wel wat meer Graadje maar 2.8 is tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik er nu toch nog een paar over het hoofd gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4.3 kan toch bijna niets anders zijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik vond het eerder gegeven LimburgsLeed13x13 een hele passende voor 13.5. In categorie 13, zoals al door meerdere verzucht, vind ik nergens een link met Zwolle.
Ger![]()
15.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben weer terug na een paar dagen andere bezigheden,
de link voor cat 14 met zwolle:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ger, dus toch twee over het hoofd gezien; dank!
Voor de viagra-vraag las ik bij de hints op de JCS de opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zou dat eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ger, maar de letter van jouw antwoord voor 13.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. past toch niet in de zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
@graadjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op positie 141 heb ik eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat ik denk dat op positie 141-142-143 het woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet komen staan.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef graadje het volgende:
Op positie 141 heb ik eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat ik denk dat op positie 141-142-143 het woord