dat is stoerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:08 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Waarom had ik dat moeten doen?
Was het niet stoer om hem te vragen of hij Chinees was?quote:
Mij helpen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:02 schreef arjan1112 het volgende:
Gast die gozer wou je helpen met zwaardere gewichten enzo, dat ie achter je ging staan enz
Bij de lach als gevolg van uwer mopjen kwam er zelf een beetje geknor aan te pas.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef TwentyFourr het volgende:
Hij rook waarschijnlijk dat je interesse had in meer dan 43 kilo gewicht op je rug.
Raar dat hij mij wil helpen als hij boos is..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:06 schreef arjan1112 het volgende:
ja dat deed ie omdat je zo raar deed, was ie een beetje boos enzo
Nee Polynees want hawaii denk ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:07 schreef deadprez het volgende:
TS wordt binnenkort geliquideerd door de Chinese maffia.
Dan zou ik me geen zorgen maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:09 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Nee Polynees want hawaii denk ik.
Waarom bemoeit hij zich uberhaupt met wat ik doe? Daar komt hij toch niet voor?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:09 schreef arjan1112 het volgende:
pff eerst niet, pas nadat jij moeilijk ging doen
Geenszins dit was een wannabe dwerg die wilde pronken met een tanktop, waarvan de armspieren om te huilenquote:
Stoer man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:10 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Waarom bemoeit hij zich uberhaupt met wat ik doe? Daar komt hij toch niet voor?
Ik doe lekker wat ik zelf wil, tieft hij maar eind op naar Hong Kong of zo...
De tweede hand gebruik ik dan ook om extra neer te drukken, dus het is eigenlijk meer dan 43 kg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
43kg met een one-arm triceps-press, tuurlijk
Je hebt hem wel goed bekeken hè, battieboi.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:12 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Geenszins dit was een wannabe dwerg die wilde pronken met een tanktop, waarvan de armspieren om te huilen
Nou, wat jammer je dan.. Had meneer hoogheid niet aangesproken mogen worden door zo'n minderwaardig betwetertje ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:12 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Geenszins dit was een wannabe dwerg die wilde pronken met een tanktop, waarvan de armspieren om te huilen
Wat, dat je een kneusje bent?quote:
Nee maar hij ging ook een tijd lang staren naar mijn buikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, wat jammer je dan.. Had meneer hoogheid niet aangesproken mogen worden door zo'n minderwaardig betwetertje ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |