Weet nog dat er bij ons ooit was ingebroken, hadden ze serieus ook CD-roms gejatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef Gridlok het volgende:
Heb nog alle oude games die ik ooit gekocht heb, toen je er nog een fancy cardboard box omheen kreeg.
lol wat, zou woest worden als ze me Vice City gejat hadden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet nog dat er bij ons ooit was ingebroken, hadden ze serieus ook CD-roms gejatKut inbrekers
Ja sloeg echt nergens op maar was wel in de jaren '90 dus misschien was dat toen nog iets wat je meenam als je ging inbreken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol wat, zou woest worden als ze me Vice City gejat hadden.
Zou voor autosleutels/geld gaan maar sure, maybe was de inbreker ook een gamer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja sloeg echt nergens op maar was wel in de jaren '90 dus misschien was dat toen nog iets wat je meenam als je ging inbreken.
De laatste goede GTA.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol wat, zou woest worden als ze me Vice City gejat hadden.
Ja geld was ook gejat. Mijn verjaardagsgeld gvd ook maar ja. Ze zijn ook gewoon alleen op benedenverdieping geweest en denk neit dat ze echt hun best gedaan hebben. Was toen zo'n periode waar in keiveel huizen in onze straat werd ingebroken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou voor autosleutels/geld gaan maar sure, maybe was de inbreker ook een gamer.
Ik vind het vooral vreemd dat inbrekers de hele boel omver gooien als ze langsgaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou voor autosleutels/geld gaan maar sure, maybe was de inbreker ook een gamer.
Hadden ze bij ons niet gedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd dat inbrekers de hele boel omver gooien als ze langsgaan.
Ok. Tof.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hadden ze bij ons niet gedaanAlleen wel modderpoten, verder hebben ze het netjes gehouden.
Nou best aardig van zequote:
Snap ikquote:
Die hele game, daarna ging het bergafwaarts.quote:
Heb 5 nog niet echt gedaan, maar meh. Arcade vibe van Vice city, speelde gewoon te lekker weg. ( en 4 was poep )quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die hele game, daarna ging het bergafwaarts.
Arcade sowieso.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb 5 nog niet echt gedaan, maar meh. Arcade vibe van Vice city, speelde gewoon te lekker weg. ( en 4 was poep )
Hij begonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |