sommige? Zoals welke horsocopen dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik ben Kreeft als het goed is.
Ben van 22 juli en volgens sommige horoscopen valt dat in Leeuw.
Weet geen specifieke voorbeelden, maar soms als ik ergens de horoscopen lees staat er bij dat kreeft tot 21 juli gaat. Maar meestal staat er tot 22 juli.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
sommige? Zoals welke horsocopen dan?
Ja, dat is raar he :squote:Op zondag 19 januari 2014 19:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Weet geen specifieke voorbeelden, maar soms als ik ergens de horoscopen lees staat er bij dat kreeft tot 21 juli gaat. Maar meestal staat er tot 22 juli.
Pics?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:59 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Pics?Mag in DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En altijd het laatste woord.
. Veel Watermannen heb je hier of FOK! Zeg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |