Misschien heb je je de ene keer beter geschoren dan de andere keer kan ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Best wel vaak ja, en door sommige mensen ook weer totaal niet. Ligt raar denk ik.
Dat deden ze expresquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had het op Stansted. Ik moest zowat strippen daar.
Dat zou zomaar kunnen ja, hoewel ik mezelf niet meer scheer nu.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien heb je je de ene keer beter geschoren dan de andere keer kan ook.
Ah, nu weet ik waar je werkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat deden ze expres
Ik zou je ook laten strippen
Zul je nu misschien wel extra verdacht gevonden worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen ja, hoewel ik mezelf niet meer scheer nu.
Vreemdgaan verdedigenquote:
Ik vond het ook niet erg om te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zul je nu misschien wel extra verdacht gevonden worden.
Damn...quote:
Weet niet wat ik erger vind, de mensen die het verdedigen of de mensen die doen alsof het iets van de laatste jaren is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vreemdgaan verdedigenhurr durr
Gaat graag uit de kleren?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet erg om te doen.
Ja nouja hobby's doe je over het algemeen wel graag dacht ikquote:
Echt he.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja hobby's doe je over het algemeen wel graag dacht ik
quote:
Iemand die vraagt wat er zo verwerpelijk aan isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet niet wat ik erger vind, de mensen die het verdedigen of de mensen die doen alsof het iets van de laatste jaren is.
quote:
Ja ik weet niet zo goed wat ik er van vind moet ik eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand die vraagt wat er zo verwerpelijk aan ishmmmkay?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef Modus het volgende:
OUD / S&G - Bruine tepels galore! deel 72
wat
De vraag is eerder wie het niet doet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand die vraagt wat er zo verwerpelijk aan ishmmmkay?
Denk dat iedereen het wel een keer doet. Heb het zelf nog nooit gedaan, maar ook niet echt mensen met een relatie tegengehouden zeg maar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De vraag is eerder wie het niet doet.
Ik ben maar gestopt met lezenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed wat ik er van vind moet ik eerlijk zeggen.
Ja ik scroll er een beetje overheen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben maar gestopt met lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |