En nachtmensen schijnbaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie wil dat nou niet?
Oh wacht, chrrrrristenen
Wat aardig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was geen klacht ik probeerde het je gewoon wat minder somber in te laten zien
Nachtmensen zijn tofquote:
Wees ooit naar een schilderij in het Louvre ging het alarm afquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon de Nachtwacht in braille bekijken.
Ben best aardig hoorquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
10% reeksen, 90% krankzinnigheid.
Mi van een of andere botte bijlen - val die in werking wordt gezet nadat er aan dat schilderij is gezetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wees ooit naar een schilderij in het Louvre ging het alarm afDenk dat als je aan de Nachtwacht gaat voelen dat je gewoon echt gevierendeeld wordt.
Zou wel vet zijn, gewoon een straf uit die tijd erbijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wees ooit naar een schilderij in het Louvre ging het alarm afDenk dat als je aan de Nachtwacht gaat voelen dat je gewoon echt gevierendeeld wordt.
Ja en een schilder die er dan bij komt zetten en het vereeuwigtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn, gewoon een straf uit die tijd erbij.
Heel het museum gewoon vol boobytraps stoppenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mi van een of andere botte bijlen - val die in werking wordt gezet nadat er aan dat schilderij is gezeten
Doet me denken aan dat geval op het vliegveld toen ik zei "knives and guns".quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mocht je meekomen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat geval op het vliegveld toen ik zei "knives and guns".
Kon iedereen vast mee lachen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat geval op het vliegveld toen ik zei "knives and guns".
...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef Modus het volgende:
OUD / S&G - Bruine tepels galore! deel 72
wat
Een stel beveiligers hoorden het op een afstand, ik moest mee en werd ondervraagd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mocht je meekomen?
Mijn zusje had ooit een knallerpistooltje in haar handbagage zitten, was ook een puinhoop gelijk zeg
Iedereen, behalve de beveiliging.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon iedereen vast mee lachen?
gvd verdacht persoon ben je ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een stel beveiligers hoorden het op een afstand, ik moest mee en werd ondervraagd.
Ik heb ook nooit begrepen waarom iedereen dat denkt.quote:
kliktequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef Modus het volgende:
OUD / S&G - Bruine tepels galore! deel 72
wat
Kan wel een reden noemen maar die wordt nu wel een beetje saai.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom iedereen dat denkt.
Kak topic hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
R&P / "Vreemdgaan gaat ook met kerst door"
Wat zitten JB en Ado geforceerd te doen alsof ze minnaars hebben dan. Vorige keer ook al.
Ik ook, vroeg me af wat zoiets in OUD deedquote:
Saai ... Hebben ze eindelijk wat te doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen, behalve de beveiliging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |