Is dat niet zo danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
R&P / "Vreemdgaan gaat ook met kerst door"
Wat zitten JB en Ado geforceerd te doen alsof ze minnaars hebben dan. Vorige keer ook al.
Er zitten wel meer rare stelletjes in R&P. In die topics die gaan over wat een goede relatie is komen altijd dezelfde twee vertellen over hoe goed hun relatie wel niet is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
R&P / "Vreemdgaan gaat ook met kerst door"
Wat zitten JB en Ado geforceerd te doen alsof ze minnaars hebben dan. Vorige keer ook al.
Om nog maar te zwijgen over OUD.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zitten wel meer rare stelletjes in R&P. In die topics die gaan over wat een goede relatie is komen altijd dezelfde twee vertellen over hoe goed hun relatie wel niet is.
Mag, maar EBAH heeft een ban dus zal niet veel interesse meer zijn in naaktfoto's van een lijk.quote:
Zou echt niet weten wat ik dan nog moest met m'n leven. Dan zou ik gewoon een boek dicteren ofzo en iemand inhuren om me de hele dag voor te lezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik moet er niet aan denken om mijn zicht te verliezen.
Krijg je toch spontaan lepra van.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zitten wel meer rare stelletjes in R&P. In die topics die gaan over wat een goede relatie is komen altijd dezelfde twee vertellen over hoe goed hun relatie wel niet is.
Droeftoeter subforum.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:58 schreef Robophatt het volgende:
Mag, maar EBAH heeft een ban dus zal niet veel interesse meer zijn in naaktfoto's van een lijk.
Dat is al heel wat optimistischer dan wat ik zou doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou echt niet weten wat ik dan nog moest met m'n leven. Dan zou ik gewoon een boek dicteren ofzo en iemand inhuren om me de hele dag voor te lezen.
Dan gaan de alarmbellen al rinkelen ..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is al heel wat optimistischer dan wat ik zou doen.
Moet je voor de gein eens kijken in OUD.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan gaan de alarmbellen al rinkelen ..
Neequote:
Wtf, alleen maar reeksen bijnaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken in OUD.
Een kort en pijnloos einde lijkt me dan wel toepasselijk.quote:
Komt omdat je zo weinig daglicht zietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een kort en pijnloos einde lijkt me dan wel toepasselijk.
Ik krijg al spontane kots-neigingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken in OUD.
Gewoon de Nachtwacht in braille bekijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik moet er niet aan denken om mijn zicht te verliezen.
Onterechte klacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Komt omdat je zo weinig daglicht ziet
Wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een kort en pijnloos einde lijkt me dan wel toepasselijk.
Dolletjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon de Nachtwacht in braille bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |