quote:
Hond zou wel goeie zijn nu ja. Heb wel zin om een hond uit te laten, maar heb er geen.quote:
Hahaha.quote:
Nee, houd wel van katten.quote:
Dat zien we terug in de 'hot dog'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alhoewel er veel verkocht wordt onder de noemer hond en het toch niet is.
Pls, hou op met praten. Deze discussie voeren met iemand die 20 topics opent per dag over dat hij de wereld niet snapt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er werd vroeger een hele boel troep uitgebracht zeker, maar meestal was dat niet commercieel, tegenwoordig is die troep commercieel.
Met pittige saus zijn ze inderdaad best goed te doen.quote:
Ik laat het je weten als ik weer een nestje heb.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hond zou wel goeie zijn nu ja. Heb wel zin om een hond uit te laten, maar heb er geen.
Ingrediėnten: 98% yorkshire terriėr en 2% zetmeelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zien we terug in de 'hot dog'.
Bij de Chinees?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alhoewel er veel verkocht wordt onder de noemer hond en het toch niet is.
Uit je doppen kijken danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slechtste advies ooit.
Tenzij je vrijwillig met kat en al van de trap af wil donderen, omdat katmans het zo gezellig vind liggen op de trap
Wat voor hond?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik laat het je weten als ik weer een nestje heb.
Dat gaat lekker smaken, hap hap hap.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ingrediėnten: 98% yorkshire terriėr en 2% zetmeel
Kweenie, roofdieren lijken me niet zo mals, eerder pezig en taai.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met pittige saus zijn ze inderdaad best goed te doen.
Ik heb twee nestjes gehad, niet echt een hond om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat voor hond?
had jij geen jack russel ofzo?
Nr. 153quote:
Mwa, krokodil is erg goed te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie, roofdieren lijken me niet zo mals, eerder pezig en taai.
Dus omdat ik "De wereld niet snap" (je verwart me met iemand anders denk ik zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls, hou op met praten. Deze discussie voeren met iemand die 20 topics opent per dag over dat hij de wereld niet snapt.
Ja idd.quote:
pls stawpppp it.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Braddie het volgende:
Overigens is het best ironisch wat er is gebeurd qua playback gedrag de laatste 10-20 jaar.
Eind jaren 70 had je Boney M, Bobby Farell, kerel danste goed, zong geen noot, werd geaccepteerd want hij danste goed.
Eind jaren 80 had je Milli Vanilli, Allebei hartstikke goede dansers, zang werd gedaan door andere lui, moesten hun Grammy inleveren.
Tegenwoordig heb je Britney Spears, Playbackt op het podium, niemand boeit het.
Justin Bieber, die gast playbackt 3 kwart van z`n show, interesseert niemand.
Die gast van Milli Vanilli die nog leeft (Fabrice Morvan) merkte heel mooi op " Wij playbackte vroeger en toen werden wij door het slijk gehaald, en tegenwoordig word het door iedereen geaccepteerd "
Meh ik zou sowieso liever een wat grotere hond willen denk ik. Eigenlijk het liefst zo'n makkelijke zoals een border collie ofzo. Lekker mee naar het bos en weet ik het.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb twee nestjes gehad, niet echt een hond om mee te beginnen.
Leeuw wordt thans niet gegeten ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, krokodil is erg goed te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |