Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee het voelt als zondag verveel me kapot en heb geen zin om er iets aan te doen.
Ja dat is ook wel zo'n beetje waarom het me allemaal niet genoeg doet om bij te blijven. Vind het met uitgaan ofzo allemaal wel prima, maar ga er zelf niet meer zoals vroeger echt achteraan. Het interesseert me eigenlijk ook gewoon helemaal niks meer maar dat kan natuurlijk niet want music=life enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wees maar blij
Zeker die "Muzikale ontwikkeling" van de laatste 3-4 jaar is zó verschrikkelijk...
Er zitten nog toffe nummers tussen, maar het meeste is "UNTS UNTS UNTS UNTS" of "WOBWOBWOB" ( Dubstep of van die plat gecompressde dance voor clubs)
Dat is waar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen veel mensen uit heel veel generaties.
Klopt, heb het idee dat het donderdag is.quote:
Ik ben iemand die geen fan kan zijn van een band, omdat een band nooit gelijkwaardig werk uitbrengt. Dus ik denk dat je het misschien aan de verkeerde persoon vraagt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar het is toch zo?Of wil jij zeggen dat jij deze muziek ook daadwerleijk goed vind?
Doen alsof er 30 jaar geleden ALLEEN maar goede muziek geproduceerd werd, het is tegenwoordig makkelijker dus ook niet vreemd dat er veel troep isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar het is toch zo?Of wil jij zeggen dat jij deze muziek ook daadwerleijk goed vind?
Ja.quote:
Kan ook inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook nietdenk dat ik maar ga rondspoken in mijn zondagspak.
Dinsdagenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, heb het idee dat het donderdag is.
Of nog erger.. Maandag
Goede muziek herinneren mensen zich.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doen alsof er 30 jaar geleden ALLEEN maar goede muziek geproduceerd werd, het is tegenwoordig makkelijker dus ook niet vreemd dat er veel troep is
Koop een kat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
Kan ook inderdaad.
Elke keer als ik iets bedenk om te gaan doen denk ik 'meh'. Heb ook gewoon geen zin in mensen ofzo.
Precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo'n beetje waarom het me allemaal niet genoeg doet om bij te blijven. Vind het met uitgaan ofzo allemaal wel prima, maar ga er zelf niet meer zoals vroeger echt achteraan. Het interesseert me eigenlijk ook gewoon helemaal niks meer maar dat kan natuurlijk niet want music=life enzo
Lekkere piekdagquote:
Watch out we've got an expert over here.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies.
Er zit tegenwoordig nog wel goede muziek tussen, maar de meeste commerciele dingen zijn gefocust op clubs, en daardoor krijg je elektronische meuk
Erg jammer, het word natuurlijk over elke generatie gezegd zoals "I`d Do Her" Al op merkte. Maar in mijn ogen zijn we op het diepte punt beland qua muziek..
Dat is niet zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies.
Er zit tegenwoordig nog wel goede muziek tussen, maar de meeste commerciele dingen zijn gefocust op clubs, en daardoor krijg je elektronische meuk
Erg jammer, het word natuurlijk over elke generatie gezegd zoals "I`d Do Her" Al op merkte. Maar in mijn ogen zijn we op het diepte punt beland qua muziek..
Er werd vroeger een hele boel troep uitgebracht zeker, maar meestal was dat niet commercieel, tegenwoordig is die troep commercieel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doen alsof er 30 jaar geleden ALLEEN maar goede muziek geproduceerd werd, het is tegenwoordig makkelijker dus ook niet vreemd dat er veel troep is
Was hiervoor ook al. Shit man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er werd vroeger een hele boel troep uitgebracht zeker, maar meestal was dat niet commercieel, tegenwoordig is die troep commercieel.
Slechtste advies ooit.quote:
Je kan aan alles zien dat deze man ongelofelijk veel verstand heeft van muziek.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slechtste advies ooit.
Tenzij je vrijwillig met kat en al van de trap af wil donderen, omdat katmans het zo gezellig vind liggen op de trap
Heb er tweequote:
Ja nouja het gaat me niet eens zozeer om de muziek van tegenwoordig hoor. Er zijn altijd wel wat nummers die je bijblijven. Het interesseert me gewoon echt niet genoeg om het allemaal uit te gaan zoeken, doet me vrij weinig allemaal. Heb als ik achter de computer zit ook bijna nooit muziek aanstaan, of het moet een muziekstuk zijn waar ik op dat moment mee bezig ben ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies.
Katmans.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slechtste advies ooit.
Tenzij je vrijwillig met kat en al van de trap af wil donderen, omdat katmans het zo gezellig vind liggen op de trap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |