Ahhhhh onze maagdelijke kutpuber is er weer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb trouwens ook een coffee mug in de aanbieding voor degenen onder ons die eenvoudigheid adoreren.
[ afbeelding ]
Sorry, normaal gesproken steek ik niet graag de hand in eigen boezem, maar de verkiezing voor beste user heb ik toch echt gewonnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:42 schreef 91735 het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaak, ipv andere topics de grond in te trappen.
En welke user had het beste topic? Juist, de beste user van dit moment, Roadtrip.
1 oorzaakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sorry, normaal gesproken steek ik niet graag de hand in eigen boezem, maar de verkiezing voor beste user heb ik toch echt gewonnen.
En wie zal die vrienden eerder krijgen, een bazenuser zoals Hoink of een kutuser zoals jij roadtrip?quote:
Niet een paar users, maar de meerderheid van de users.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:46 schreef 91735 het volgende:
[..]
Fok is een open internetforum en dit betekent dat de wil van een paar users geen wet is, het is geen Noord-Korea.
De meerderheid laat zich niet horenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet een paar users, maar de meerderheid van de users.
En wat maakt hoink dan eem baas?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En wie zal die vrienden eerder krijgen, een bazenuser zoals Hoink of een kutuser zoals jij roadtrip?
Op welke manier gedraag ik mij als een moderator?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:51 schreef 91735 het volgende:
[..]
De meerderheid laat zich niet horen
Kneuzen als jij gaan zich als een soort moderator gedragen.
Weinig bijzonders, veel reacties in andere topics waarin hij laat blijken de TS niet serieus te nemen.quote:
Klopt, het forum fungeert als een democratie. Het zou een ratjetoe worden als een select groepje users het voor het zeggen zou hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:46 schreef 91735 het volgende:
Fok is een open internetforum en dit betekent dat de wil van een paar users geen wet is, het is geen Noord-Korea.
Door met een paar anderen eigen regels te bedenken en users die zich er niet aan houden de grond in te trappen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op welke manier gedraag ik mij als een moderator?
Welke regels bedenk ik zelf?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:55 schreef 91735 het volgende:
[..]
Door met een paar anderen eigen regels te bedenken en users die zich er niet aan houden de grond in te trappen.
Users die in eem hoge frequentie topics openrn de grond in trappen. Er staat nergens in het beleid dat het in een hoge frequentie openen van topics niet toegestaan is.quote:
Er zijn zat mensen zonder account of die zijn/haar account niet gebruiken en met.plezier de topics lezen (van oa Roadtrip)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klopt, het forum fungeert als een democratie. Het zou een ratjetoe worden als een select groepje users het voor het zeggen zou hebben.
Bekijk je eigen Roadtrips topic nog eens en durf nogmaals te beweren dat dit niet het werk is van een democratisch systeem.
Flikker toch op man, kutkloontje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:58 schreef 91735 het volgende:
[..]
Users die in eem hoge frequentie topics openrn de grond in trappen. Er staat nergens in het beleid dat het in een hoge frequentie openen van topics niet toegestaan is.
Het is een levensgevaarlijke bezigheid om mensen op het internet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef 91735 het volgende:
Weinig bijzonders, veel reacties in andere topics waarin hij laat blijken de TS niet serieus te nemen.
Welke facts?quote:
Ja ok, maar haatreacties zijn niet gewenstquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een levensgevaarlijke bezigheid om mensen op het internet serieus te nemen.
Ik raad het je dus ook ten zeerste af.
Jammer dat een duel verboden is anno 2014 , had een hoop kunnen oplossenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef 91735 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon dat jij, hoink, spiritus, BozeHaas, deadprez, smack10 en nig wat andere users een soort vriendenclub vormen die bepaalde users (met name Roadtrip) zoveel mogelijk zwart te maken, terwijl er echt veel mensen met plezier de topics van Roadtrip lezen.
He bah, vriendjespolitiek (op Fok)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |