quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:28 schreef Zander het volgende:
Nou, hoera.
die gasten hadden toch hun haar laten groeien om niet herkend te worden na die schaamteloze kutherrie die ze jarenlang gemaakt hebben?
laat me raden, dit nummer is gewoon trance geworden
quote:Jeff is in Schotland gaan studeren en Jeroen had het druk met andere nummers te produceren.
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:30 schreef Ketel_1 het volgende:
Het moet wel een geweldige single zijn aangezien ze er extreem lang mee bezig geweest zijn. Wanneer was de laatste single? Toch wel zo'n 6 jaar geleden... moet je nagaan hoeveel werk erin is gaan steken.
quote:Ik zal maar niet vragen hoe het komt dat je dit allemaal weet...
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:31 schreef static het volgende:[..]
Jeff is in Schotland gaan studeren en Jeroen had het druk met andere nummers te produceren.
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:31 schreef Nevermind het volgende:
laat me raden, dit nummer is gewoon trance geworden
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:27 schreef Scooter2002 het volgende:
het is een kruising geworden tussen Have You Ever Been Mellow en Good To Go!!!
quote:Mag best hoor.
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:32 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik zal maar niet vragen hoe het komt dat je dit allemaal weet...
quote:Hoe weet je dat allemaal?
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:33 schreef static het volgende:[..]
Mag best hoor.
Party Animals single, nu dan definitief!!
En als die in de top 100 komt ga je er zeker nog een topic over openen
quote:Ik ken Jeff en Jeroen al heel erg lang.
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:34 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Hoe weet je dat allemaal?
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:17 schreef Dezz het volgende:
Rot muziek...... I WANNA FUCKIN' ROCK & ROLL!!
quote:Dat is inderdaad rot muziek.
quote:Dan zoek je een ander topic om in te reageren.
quote:
quote:Bwahhah
Op zondag 6 oktober 2002 01:39 schreef Trancentral het volgende:
ben echt heel benieuwt!
lekker weer nieuwe hhc zoals vroeger
hopelijk slaat het aan en komt dj paul elstak ook weer terug
lijkt me
Ok de Party Animals maakten covers, maar die waren van echte kwaliteit. Ze maakten niet van die voorspelbare eentonige muziek, maar hadden meestal meerdere refreinen in hun nummers.
Mijn favoriet is Atomic.
Als mijn vrienden horen dat ik vroeger naar de Party Animals luisterde word ik vast voor de familie eer doodgeschoten.
* Pro-Rechtvaardigheid kijkt angstig uit raam en zet gauw deur op slot
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 02:21 schreef Pro-Rechtvaardigheid het volgende:
Ok de Party Animals maakten covers, maar die waren van echte kwaliteit. Ze maakten niet van die voorspelbare eentonige muziek, maar hadden meestal meerdere refreinen in hun nummers.
ik zag van de week opeens op tv dj paul elstak voor bij komen op een groot feest. Hij is weer begonnen met draaien. Toch cool. Hij draaide ook nog goed ook. Af en toe oud plaatje van heeel vroeger. Dan dan zeg je meteen de nieuwe generatie en de jonge genaratie stappende mensensjes
quote:Eh...........
Op zondag 6 oktober 2002 19:11 schreef ook_gek het volgende:
Gho het komt dus ECHT terug de muziek van vroeger
Oude tijden herleven hahaha.ik zag van de week opeens op tv dj paul elstak voor bij komen op een groot feest. Hij is weer begonnen met draaien. Toch cool. Hij draaide ook nog goed ook. Af en toe oud plaatje van heeel vroeger. Dan dan zeg je meteen de nieuwe generatie en de jonge genaratie stappende mensensjes
Hij is nooit gestopt hoor!!!!!!!!!!
Hij is gewoon uit de commercie gestapt......
quote:Nee, en nu is z'n geld weer op natuurlijk!
Op zondag 6 oktober 2002 19:20 schreef RuiDaSilva het volgende:[..]
Eh...........
Wat klopt hier niet?????????Hij is nooit gestopt hoor!!!!!!!!!!
Hij is gewoon uit de commercie gestapt......
Verder waarschijnlijk enorme pulp, maar dat was het toen ook al. Ik ga liever voor de echte hardcore ipv die happy-troep.
1. Er zijn veel happy hardcore liefhebbers, degenen die 6 jaar terug hhc platen kochten zijn echt niet allemaal dood.
2. Er is al tijden geen hhc plaat meer uitgekomen, dus kopen mensen deze nieuwe Party Animals single eerder.
3.De Party Animals hebben geen concurrentie van andere hhc platen. Als je een trance-achtige plaat uitbrengt, moet je gelijk met 10 andere trancenummers concurreren. Nu kopen alle hhc liefhebbers deze Party Animals single.
Ik verwacht MINSTENS een top 3 notering in de hitlijsten.
quote:wow over die post is na gedacht !
Op maandag 7 oktober 2002 12:03 schreef Realforze het volgende:
Ik denk wel dat het een succes wordt, want:1. Er zijn veel happy hardcore liefhebbers, degenen die 6 jaar terug hhc platen kochten zijn echt niet allemaal dood.
2. Er is al tijden geen hhc plaat meer uitgekomen, dus kopen mensen deze nieuwe Party Animals single eerder.
3.De Party Animals hebben geen concurrentie van andere hhc platen. Als je een trance-achtige plaat uitbrengt, moet je gelijk met 10 andere trancenummers concurreren. Nu kopen alle hhc liefhebbers deze Party Animals single.Ik verwacht MINSTENS een top 3 notering in de hitlijsten.
quote:Te veel om op te noemen. Om het ontopic te houden; Gabber en Gabbermuziek horen (en willen) niet in de commercieele hitlijsten.. En ik denk dat elke (oud) gabber op ze p#k getrapt is als de nieuwe hit van de party animals met gabber geassocieerd wordt. Maarja.. t blijft natuurlijk mijn mening
Op woensdag 16 oktober 2002 17:49 schreef Fatal3rr0r het volgende:[..]
Wat versta jij onder de benaming "gabber" en "gabbermuziek" dan
quote:Mwah het viel destijds ook onder de "happy hardcore" muziek genre, sommige mensen maken er hardcore van en andere mensen noemen het happy rave, anywayz de Party Animals produceren hun muziek zo goed dat er platenmaatschappijen zijn die hun albums graag willen releasen.
Op woensdag 16 oktober 2002 17:56 schreef Atreidez het volgende:
Reply op vraag van FatalError uit gesloten topic dd. 16/10
[..]Te veel om op te noemen. Om het ontopic te houden; Gabber en Gabbermuziek horen (en willen) niet in de commercieele hitlijsten.. En ik denk dat elke (oud) gabber op ze p#k getrapt is als de nieuwe hit van de party animals met gabber geassocieerd wordt. Maarja.. t blijft natuurlijk mijn mening
quote:Geloof me of niet, maar Neophyte kan best wel muziek maken wat in de trant ligt van de commercie. Je hebt alleen zo'n Wessel van Diepen type nodig die er wat geld in steekt, daar zit meestal de bottleneck. Wil(de) neophyte dat ook ... Zou t niet weten, maar als ze het hadden gedaan dan zeker niet onder de naam neophyte omdat dat hun naam in de scene zou bederven (vb:Charly Lownoise).
Op woensdag 16 oktober 2002 20:38 schreef Fatal3rr0r het volgende:[..]
Mwah het viel destijds ook onder de "happy hardcore" muziek genre, sommige mensen maken er hardcore van en andere mensen noemen het happy rave, anywayz de Party Animals produceren hun muziek zo goed dat er platenmaatschappijen zijn die hun albums graag willen releasen.
Natuurlijk worden ze dan commercieel, overige hardcore zal dit niet zo snel worden omdat weinig mensen er wat aan vinden. Als Neophyte commercieel kon gaan deden ze dat heus wel, maar hun muziek kwaliteit is niet voldoende.
In 'hardcore' horen eigenlijk geen melodie's in te zitten, alleen maar bass en vocals. Happy hardcore heeft wel melodie's in zich inclusief zitten er vaak vervormde vocals doorheen. daarom het woordje "happy"ervoor.
Iemand die er uit ziet als een gabber en party animals mooi vind is volgens jou dus geen "echte" gabber?
En iemand die eruit ziet als een gabber en de party animals mooi vind is niet de gabber zoals ik die ken uit mijn tijd. Overigens, de muziek zit perfect in elkaar hoor, samples zijn top en t slaat altijd aan.. Kan er zelfs nog naar luisteren ook, net als elk ander top 40 liedje. Maar gabber/Hardcore.. dat is het zeker niet.
quote:Charly Lownoise is echt niet meer commercieel hoor...
Op woensdag 16 oktober 2002 23:20 schreef Atreidez het volgende:(vb:Charly Lownoise).
quote:Idd, Jeff "Abraxas" Porter heeft een jaar MBA gestudeerd in het altijd zonnige Edinburgh. Maar hij is al weer ruim een jaar back in town.
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:31 schreef static het volgende:[..]
Jeff is in Schotland gaan studeren.
Nog een ff een fotootje van de nieuwe Party Animals formatie: (van hun site http://www.partyanimals.nl )
vlnr: Remsy, Youri, Jordi en Michael.
(Remsy en Michael zaten er vroeger ook al bij, Youri en Jordi zaten in de Mini Animals)
quote:Vertel mij wat
Op donderdag 17 oktober 2002 00:13 schreef LoekB het volgende:[..]
Charly Lownoise is echt niet meer commercieel hoor...
Maar je moet eens weten hoeveel tijd er nu al overheen is gegaan en hoeveel moeite het kost van je commercieele naam af te komen. En nog steeds wordt hij op sommige feesten uitgefloten voor het feit dat hij vroeger stond te springen bij telekids achter een keyboard wat niet aangesloten was.
quote:ey man, jij bent vet stoer met je lonsdale icon en je bent volgens mij ook een echte gabber die van heel hard hakkuh houd en vind de mensen die happy luisteren maar mietjes!
Op woensdag 16 oktober 2002 18:27 schreef LeT0W het volgende:
Happy is voor hobo's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om het ff net te houden
quote:==TRAP!==
Op donderdag 17 oktober 2002 11:15 schreef Doopy-X- het volgende:ey man, jij bent vet stoer met je lonsdale icon en je bent volgens mij ook een echte gabber die van heel hard hakkuh houd en vind de mensen die happy luisteren maar mietjes!
![]()
Terug in je Technohok jij!
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 18:46 schreef Hardliner het volgende:[..]
==TRAP!==
quote:beloof jij dan nooit te komen ik dat hok en een echte die-hard mudafucka gabber die al het andere afkeurt te blijven!!!!!!
==TRAP!==
Hardcore is dead and you are it's heaven
quote:Volges mij praat je hier gewoon linea directa over jezelf, jij bent degene die hier komt lopen miepen en wat klink-klare onzin neerpleurt. Dus om dan maar zo in het rond te gaan lopen schreeuwen dat 'ik' al het andere afkeur, vind ik persoonlijk een beetje raar en kan dat niet echt plaatsen. Daarnaast trapte ik je alleen maar terug in 'JE' technohok omdat ik uit je posts opmaak dat je nogaal veel waarde hecht aan de hokjesmuziekpolitiek. [sommige mensen kunnen in meerdere hokjes zitten , 'k denk niet dat JIJ dat kan/wil accepteren maargoed 't is nu eenmaal zo]
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:25 schreef Doopy-X- het volgende:beloof jij dan nooit te komen ik dat hok en een echte die-hard mudafucka gabber die al het andere afkeurt te blijven!!!!!!
Hardcore is dead and you are it's heaven
overigens begrijp ik echt geen HOL van de opmerking die je hierboven vermeld
quote:ik snapte niet waarom jij je in een discussie tussen letow en mij mengt.
Op maandag 21 oktober 2002 11:44 schreef Hardliner het volgende:[..]
Volges mij praat je hier gewoon linea directa over jezelf, jij bent degene die hier komt lopen miepen en wat klink-klare onzin neerpleurt. Dus om dan maar zo in het rond te gaan lopen schreeuwen dat 'ik' al het andere afkeur, vind ik persoonlijk een beetje raar en kan dat niet echt plaatsen. Daarnaast trapte ik je alleen maar terug in 'JE' technohok omdat ik uit je posts opmaak dat je nogaal veel waarde hecht aan de hokjesmuziekpolitiek. [sommige mensen kunnen in meerdere hokjes zitten , 'k denk niet dat JIJ dat kan/wil accepteren maargoed 't is nu eenmaal zo]
overigens begrijp ik echt geen HOL van de opmerking die je hierboven vermeld
quote:Leuk.. maar hadden ze niet eens met wat originelers mogen komen na al die jaren?
De nieuwe Party Animals single is af! De titel is: LIFE IS SHORT en het is een kruising geworden tussen Have You Ever Been Mellow en Good To Go!!!
De 'sound van je act' hetzelfde houden klinkt zo wel heel erg saai (niemand zit op een kruising tussen 2 vorige nummers te wachten, denk ik).
Wie gaat er zingen trouwens, Double Date?
[Dit bericht is gewijzigd door Tiim op 21-10-2002 12:08]
quote:'O dat was een [eenzijdige] discussie
Op donderdag 17 oktober 2002 11:15 schreef Doopy-X- het volgende:ey man, jij bent vet stoer met je lonsdale icon en je bent volgens mij ook een echte gabber die van heel hard hakkuh houd en vind de mensen die happy luisteren maar mietjes!
![]()
sorry dat ik me daarmee bemoeide....
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 11:12 schreef Atreidez het volgende:[..]
En nog steeds wordt hij op sommige feesten uitgefloten voor het feit dat hij vroeger stond te springen bij telekids achter een keyboard wat niet aangesloten was.
De hoes van de CD-single: een echte ouderwetse Party Animals hoes met de bekende letters en effecten.
Alle info heb ik van hun site http://www.partyanimals.nl
quote:tis je vergeven
Op maandag 21 oktober 2002 17:05 schreef Hardliner het volgende:[..]
'O dat was een [eenzijdige] discussie
sorry dat ik me daarmee bemoeide....
![]()
![]()
quote:Yes
De nieuwe Party Animals single is af! De titel is: LIFE IS SHORT en het is een kruising geworden tussen Have You Ever Been Mellow en Good To Go!!!
quote:euhmz hebben wij die dan?
Op maandag 21 oktober 2002 11:48 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik snapte niet waarom jij je in een discussie tussen letow en mij mengt.
Als je mijn uitleg over de opmerking wil zien, raad ik je aan om even in het Happy Hardcore topic te kijken.
quote:"Techno" is weer wat anders..
==TRAP!==
Ik heb zo de housescene van begin tot nu gevolgd, agz mn broer me er aan geholpen heeft.. en idd vanaf, ik quote nog even van het NOS Journaal: "StuiterHouse" is vele richtingen op gegaan. en geevolueert naar diversen smaken/tempo's/emotie's(happy/hard/terror etc.) . Om het verhaal wat in te korten ga ik jullie niet vervelen met begin van hardcore en stylen.. maar idd het meningsverschil was nog best groot en je kreeg een splitsing tussen "happy" en plain old "gabber" en dat werdt ook weer op vele commerciele methode's uitgemolken.
Ik ben in iedergeval best benieuwd wat de feestbeesten op de markt gaan brengen, want ik geloof dat binnenkort de vele oude geluiden van vroeger weer opnieuw op de markt worden gezet. Hardcore komt weer terug en dit maal in een andere vorm..
Dus trek je Tr-909's & Juno's maar alvast uit de kast en begin maar te composen.. niet te "Pingelen" want dat is juist voorheen zn dood geweest.. de aandacht aan het "Nummer","Sound" en de "Crowd" zijn in deze sector het belangrijks wat telt, en niet het geld.
quote:Vergeet ruffneck niet he
Op zondag 6 oktober 2002 01:48 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Bwahhah
Scooter is er ook ,nu nog KNOR aanhang en kornuiten.
quote:wow ze zijn allemaal op komen dagen
Op dinsdag 5 november 2002 13:36 schreef Realforze het volgende:De Party Animals hadden een oproep onder fans gedaan om mee te spelen in de nieuwe clip.
Er speelden zo'n 50 fans mee in de clip.
quote:Mwa, dit is wat heel veel mensen leuk vonden. Het waren ook 2 van hun grootste successen.
Op maandag 21 oktober 2002 12:00 schreef Tiim het volgende:[..]
Leuk.. maar hadden ze niet eens met wat originelers mogen komen na al die jaren?
De 'sound van je act' hetzelfde houden klinkt zo wel heel erg saai (niemand zit op een kruising tussen 2 vorige nummers te wachten, denk ik).
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 19:56 schreef Gorro het volgende:
ff een flinke kick...Heeft iemand het nieuwe nummer al gehoord???? en zo ja... is het wat???
quote:De release wordt steeds maar uitgesteld, eerst was het eind oktober, toen 18 of 25 november en nu ligt de single als alles goed gaat op maandag 9 december in de winkel.
Op dinsdag 26 november 2002 19:56 schreef Gorro het volgende:
ff een flinke kick...Heeft iemand het nieuwe nummer al gehoord???? en zo ja... is het wat???
Ze hadden problemen met de montage van de videoclip, degene die de video aanvankelijk monteerde kon er geen flikker van , dus die hebben ze ontslagen. De videomontage gaat nu wel goed, de video is nu bijna klaar en komt binnen een paar dagen op de site van de Party Animals te staan. En hij komt natuurlijk ook op TMF, THE BOX, MTV, 3FM, 538, YorinFM, Sky Radio, Radio10 Gold, Radio1, Radio2, Radio4, Classic FM
quote:*schiet in de lach*
Op zondag 6 oktober 2002 02:21 schreef Pro-Rechtvaardigheid het volgende:
Vroeger was dat trance allemaal goedkope rotzooi.Ok de Party Animals maakten covers, maar die waren van echte kwaliteit. Ze maakten niet van die voorspelbare eentonige muziek, maar hadden meestal meerdere refreinen in hun nummers.
quote:Had ie niet Rainbow in the Sky 2002 uitgebracht ?
Op zondag 6 oktober 2002 01:39 schreef Trancentral het volgende:
ben echt heel benieuwt!
lekker weer nieuwe hhc zoals vroeger
hopelijk slaat het aan en komt dj paul elstak ook weer terug
lijkt me
quote:bob fosko staat los van party animals hoor
Op dinsdag 3 december 2002 16:16 schreef thetruth het volgende:
Begint hardcore weer een beetje te leven, staan zij weer klaar met de commerciële SP-man Bob Fosko, om de 'hardcore' weer te verkrachten met dit soort platen en dan maar hopen op een kort succesje om hun uitkering aan te vullen
Hij is idd in de oude party animals style.. heeft wel wat weg van hava naquila..
Maar k had er wel wat meer van verwacht eerlijk gezegd
quote:Wanneer komen díe weer terug?
Op dinsdag 3 december 2002 16:21 schreef Cybart het volgende:[..]
bob fosko is hakkuhbar
Gelieve niet de crossposten, eenmaal is meer dan genoeg.
quote:Eeeeey staat nergens dat het niet mag?? duzzzzz
Op vrijdag 10 januari 2003 04:17 schreef Vork het volgende:
hey, tis natuurlijk niet de bedoeling dat je gelijk alle Party Animals topics omhoog schopt. Al die andere zelfde reacties aals hierbovenstaan worden dus verwijderd.Gelieve niet de crossposten, eenmaal is meer dan genoeg.
quote:spam mag niet en dat doe je wel; ik zou bijna zeggen dat je geld vangt voor ieder verkocht singeltje.
Op vrijdag 10 januari 2003 04:19 schreef Fataltje het volgende:[..]
Eeeeey staat nergens dat het niet mag?? duzzzzz
![]()
![]()
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 04:19 schreef Fataltje het volgende:
Eeeeey staat nergens dat het niet mag?? duzzzzz![]()
![]()
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:06 schreef Seborik het volgende:
De huisregels van het Muziekforum.
Tot slot gelden ook hier alle regels uit de centrale Policy van Fok!.
quote:dus...
Uit de Policy van Fok:
Spammen en/of crossposten is ongewenst
quote:haha leer eens wat spam is!
Op vrijdag 10 januari 2003 04:22 schreef dr.dunno het volgende:[..]
spam mag niet en dat doe je wel; ik zou bijna zeggen dat je geld vangt voor ieder verkocht singeltje.
quote:Jah zo kan ik ook nog wel 1000 topics voor je opzoeken waar dit soort dingen gepost wordt!
Op vrijdag 10 januari 2003 04:24 schreef Vork het volgende:[..]
[..]
[..]dus...
wees eens lievv voor miiiiiiijjjjj!!
Klaar? Dan nu graag weer ontopic, ik heb geen zin in dergelijke discussies, bovendien is het nog offtopic ook
quote:Ja wie begint er hier offtopic te posten dan? it wasn't me...
Op vrijdag 10 januari 2003 04:32 schreef Vork het volgende:
Het gaat mij er niet zo zeer om dat je mensen oproept, tot het stemmen op een single in de dag top5, dat komt wel eens vaker voor, maar dat je dat bericht in 10 verschillende topics inplempt en daarmee allerlei soortgelijke topics onnodig omhoogschopt, dat vond ik wat minder en een zelfde bericht in meerdere topics meppen is crossposten en er is niet voor niets in de policy opgenomen dat we daar niet zo blij mee zijn op Fok! De overbodige reacties zijn dus verwijderd.Klaar? Dan nu graag weer ontopic, ik heb geen zin in dergelijke discussies, bovendien is het nog offtopic ook
ikke clipje op hun site downloaden....en......
jezus christus (sorry hoor) WAT EEN VERSCHRIKKELIJK BAGGER NUMMER ZEG......zo dat is eruit
nog nooit zo'n creatieloze kutsound gehoord zeg...lekker origineel maar niet heus.....ik snap best dat ze een beetje hetzelfde genre willen aanhouden als 6 jaar geleden.(wat toen overigens best geinig was)
maar dit slaat alles....en de clip is helemaal vreselijk, spaarpotje was zeker niet zo groot. (budget clip)
sorry hoor ik wil de party animals echt niet afzeiken, maar ik had toch een wat betere comeback verwacht.
ik hoop dat hun volgende nummer wat beter is.......
quote:Hoezo, je boodschap kon je toch ook prima kwijt in deze, die al over de nieuwe werken van deze groep gaat? Het is beter om een zinnige disucssie te voeren in een topic over de artiest of een nieuw album dan dezelfde discussie half te voeren verspreid over 6 topcis die allen niet van de grond komen en waarvan men niet weet waar men moet reageren. Dat werkt niet dus vandaar dit beleid en dat werkt wel, vandaar het slotje en de doorverwijzing vaan een al bestaand topic over datzelfde onderwerp. Niets mis mee lijkt me..
Op vrijdag 10 januari 2003 04:36 schreef Fataltje het volgende:
Ja wie begint er hier offtopic te posten dan? it wasn't me...
Ennuh als al die topics gelijk zijn wat je zegt dan horen ze toch op slot te zitten ofnie???
Als je die topic gewoon open had gelaten was er niets aan de hand toch.. niemand heeft er last van!
Wat betreft het crossposten, Het gaat mij erom dat het onnodig is om dezelfde boodschap in 10 verschillende topics te verkondigen, het is hinderlijk, users hebben er last van, bovendien geeft het geen extra waarde aan ieder topic om deze met een zelfde boodschap omhoog te halen, mensen die geinteresseerd zijn in jouw mededelen lezen het toch wel in dit topic, waarom het halve forum onderbehangen?
Maargoed, de roep om ontopic verder te gaan gold voor iedereen en daarmee spreek ik niemand persoonlijk aan, dus je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen. Ik ga eens slapen, ja dat is pas een goed idee. Ik wens jullie allen in dit topic een prettige voorzetting van deze nacht, maar dan wel ontopic.
quote:Jaa maar.. ik wist niet dat die topics al bestonden pas toen jij die link en dat slotje erop deed ging ik zoeken en zag ik dat er meerdere topics over waren, als ik wist dat er al topics over waren had ik het hier wel gewoon gepost, maar dat wist ik dus niet.
Op vrijdag 10 januari 2003 04:45 schreef Vork het volgende:[..]
Hoezo, je boodschap kon je toch ook prima kwijt in deze, die al over de nieuwe werken van deze groep gaat? Het is beter om een zinnige disucssie te voeren in een topic over de artiest of een nieuw album dan dezelfde discussie half te voeren verspreid over 6 topcis die allen niet van de grond komen en waarvan men niet weet waar men moet reageren. Dat werkt niet dus vandaar dit beleid en dat werkt wel, vandaar het slotje en de doorverwijzing vaan een al bestaand topic over datzelfde onderwerp. Niets mis mee lijkt me..
Wat betreft het crossposten, Het gaat mij erom dat het onnodig is om dezelfde boodschap in 10 verschillende topics te verkondigen, het is hinderlijk, users hebben er last van, bovendien geeft het geen extra waarde aan ieder topic om deze met een zelfde boodschap omhoog te halen, mensen die geinteresseerd zijn in jouw mededelen lezen het toch wel in dit topic, waarom het halve forum onderbehangen?
Maargoed, de roep om ontopic verder te gaan gold voor iedereen en daarmee spreek ik niemand persoonlijk aan, dus je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen. Ik ga eens slapen, ja dat is pas een goed idee. Ik wens jullie allen in dit topic een prettige voorzetting van deze nacht, maar dan wel ontopic.
quote:hehe ja maar belangrijkste is dat er mensen moeten zijn die weten dat ze terug zijn, de 2e single wordt echt wel beter!!
Op vrijdag 10 januari 2003 04:43 schreef excalibee het volgende:
he grappig dacht ik een nieuw nummer van de party aimals......ikke clipje op hun site downloaden....en......
jezus christus (sorry hoor) WAT EEN VERSCHRIKKELIJK BAGGER NUMMER ZEG......zo dat is eruit
nog nooit zo'n creatieloze kutsound gehoord zeg...lekker origineel maar niet heus.....ik snap best dat ze een beetje hetzelfde genre willen aanhouden als 6 jaar geleden.(wat toen overigens best geinig was)
maar dit slaat alles....en de clip is helemaal vreselijk, spaarpotje was zeker niet zo groot. (budget clip)sorry hoor ik wil de party animals echt niet afzeiken, maar ik had toch een wat betere comeback verwacht.
ik hoop dat hun volgende nummer wat beter is.......
quote:Als ze eens zouden beginnen met goede muziek te maken komen mensen dat vanzelf wel te weten
Op vrijdag 10 januari 2003 04:50 schreef Fataltje het volgende:
hehe ja maar belangrijkste is dat er mensen moeten zijn die weten dat ze terug zijn, de 2e single wordt echt wel beter!!
quote:laten we het hopen!!!!
Op vrijdag 10 januari 2003 04:50 schreef Fataltje het volgende:[..]
hehe ja maar belangrijkste is dat er mensen moeten zijn die weten dat ze terug zijn, de 2e single wordt echt wel beter!!
toch zijn de nummers van de party animals wel vrolijk!!! al denk ik wel dat we die tijd wel een beetje voorbij zijn.
aangezien de hardhouse/hardstyle ook steeds harder begint te worden....dus misschien dat dit tijdperk dan ook wel terug komt wie weet?
nou ik ga maar eens slapen....anders ben ik weer zo gaar als een kanarie.
welterusten!!!
quote:Agree, gewoon ff lekker ouderwets wappie doen
Op dinsdag 3 december 2002 15:45 schreef Cybart het volgende:
WAT EEN APRES SKI PLAATmaar wel stoer
quote:Jaja, de Party Animals hebben nu een actie opgezet om hun nieuwe single Life Is Short op TMF en MTV te krijgen.
Op vrijdag 10 januari 2003 11:55 schreef Scooter2002 het volgende:
Wat ik trouwens wel stom vind van TMF/MTV is dat ze hebben gezegd dat de Party Animals eerst maar eens moeten laten zien of er wel iemand op hun muziek zit te wachten, dan zeg ik: Hoe kun je dat nou doen als je muziek nergens uitgezonden wordt!!!!!!!! sukkels daar bij TMF/MTV!
Ze roepen iedereen op om op Life Is Short te gaan stemmen voor de MTV Dag Top 5 van vrijdag 17 jan. en voor de TMF Interactive Charts van vrijdag 17 jan.
Zie hun site www.partyanimals.nl
Het zal mij benieuwen...
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-04-2003 22:41]
beetje raar allemaal
maarja laten we hopen dat de volgende single met zangeres beter aankomt
quote:klopt, die k*t zenders TMF/MTV hebben die single gewoon geboycot! De clip stond geloof ik wel 8 weken op #1 in The Box clipchart bij Rhythmnation..... Hopen dat de volgende single wel uitgezonden wordt!!
Op woensdag 30 april 2003 19:25 schreef Trancentral het volgende:
hij is opzich niet geflopt , hij was alleen nooit afgespeeld door tmf/mtv ; meer geboykot , alleen the box speelde hem welbeetje raar allemaal
maarja laten we hopen dat de volgende single met zangeres beter aankomt
Als de PA nou's stoppen met die nu-obviously-niet-meer-popi troep en gewoon eens echt met hun apparatuur leren omgaan cq. echte muziek gaan maken, maak me dan even wakker okee..?
Die nieuwe singles lijken mij overbodig, er komt tegenwoordig zoveel apres-ski geluid uit, dan moet je wel een zak geld hebben om het te promoten of connecties (Wessel van Diepen).
Het wordt waarschijnlijk een andere soort single dan Life Is Short, de zang wordt mogelijk gedaan door Suzanna Mangar (bekend van Atomic/Aquarius) en het aantal BPM gaat wellicht omhoog, meer richting Atomic/Aquarius.
quote:Van www.partyanimals.nl
De beat en de melodie zijn inmiddels vastgelegd en we hebben wat voorlopige zangpartijen opgenomen (nou ja, zang...). De maanden Juli en Augustus zijn er voor om het nummer af te maken (een Party Animals single maak je natuurlijk niet in één dag) en dan hopen we dat we eind Augustus, begin September met onze nieuwe CD aan kunnen komen!Wat de titel is en hoe die gaat verklappen we natuurlijk niet, maar wat we wel kunnen zeggen is dat Mental Theo heeft laten weten dat als CNR / Arcade geen zin heeft om de volgende Party Animals single uit te brengen de single op zijn platenlabel (Patriott Records) kan verschijnen. De single komt dus sowieso uit!
Party Animals producer cq. webmaster Jeroen Flamman maakte een paar benauwde uurtjes mee toen hij maandag avond de 19e augustus in een ambulance met gillende sirenes werd afgevoerd naar het ziekenhuis nadat hij thuis zwaar was mishandeld met een keukenmes door een in de war zijnde buurjongen. Jeroen maakt het naar omstandigheden goed en ligt voorlopig uitgeschakeld thuis voor de buis verveeld te zappen en DVD's te ffwd'en. De buurjongen is gearresteerd en komt voorlopig niet vrij.
Bron: www.partyanimals.nl
quote:Die gasten zijn wel goed in uitstellen zeg
Op dinsdag 1 juli 2003 23:57 schreef Realforze het volgende:
De nieuwe single staat gepland voor eind augustus/begin september.
Party Animals @ Aquarius @ 1996:
De laatste is min of meer een flop geworden, net the box en tmf (bounzz) draaide hem wel eens, radio stations hadden er niet zoveel zin in....
(Stond al vermeld maargoed doet het nog een keer, weer iets uitgesteld dus)
quote:Yep, onder voorbehoud:
Op dinsdag 30 september 2003 23:44 schreef Daleo het volgende:
De Party Animals komen na Life is Short, weer met een nieuwe singel.
Deze wordt ergens in november uitgebracht.
Zelf zeggen ze dat deze nog vetter en beter wordt dan al de andere..
quote:2 van de huidige leden zaten vroeger bij de Mini Animals, de andere 2 zaten vroeger ook al bij de 'oude' Party Animals (MC Remsy en Michael)
Op woensdag 1 oktober 2003 23:27 schreef speknek het volgende:
De Party Animals van nu zijn toch de Mini Animals van vroeger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |