abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6123514
De nieuwe Party Animals single is af! De titel is: LIFE IS SHORT en het is een kruising geworden tussen Have You Ever Been Mellow en Good To Go!!!
pi_6123523
Nou, hoera.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  Admin zaterdag 5 oktober 2002 @ 18:28:30 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6123527
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:28 schreef Zander het volgende:
Nou, hoera.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 18:28:47 #4
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_6123533
quote:
Nou, hoera.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 18:29:52 #5
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_6123547
Party Animals, wat is dat, net zoiets als Ronny Tober of Andre Hazes ? of moet ik meer in de richting van Huub Hangop kijken ?
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_6123553
Het moet wel een geweldige single zijn aangezien ze er extreem lang mee bezig geweest zijn. Wanneer was de laatste single? Toch wel zo'n 6 jaar geleden... moet je nagaan hoeveel werk erin is gaan steken .
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_6123560
wtf?

die gasten hadden toch hun haar laten groeien om niet herkend te worden na die schaamteloze kutherrie die ze jarenlang gemaakt hebben?

laat me raden, dit nummer is gewoon trance geworden

zaterdag 5 oktober 2002 @ 18:31:36 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_6123563
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:30 schreef Ketel_1 het volgende:
Het moet wel een geweldige single zijn aangezien ze er extreem lang mee bezig geweest zijn. Wanneer was de laatste single? Toch wel zo'n 6 jaar geleden... moet je nagaan hoeveel werk erin is gaan steken .
Jeff is in Schotland gaan studeren en Jeroen had het druk met andere nummers te produceren.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 oktober 2002 @ 18:32:05 #9
862 Arcee
Look closer
pi_6123565
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_6123566
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:31 schreef static het volgende:

[..]

Jeff is in Schotland gaan studeren en Jeroen had het druk met andere nummers te produceren.

Ik zal maar niet vragen hoe het komt dat je dit allemaal weet...
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 oktober 2002 @ 18:32:55 #11
862 Arcee
Look closer
pi_6123577
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:31 schreef Nevermind het volgende:
laat me raden, dit nummer is gewoon trance geworden
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:27 schreef Scooter2002 het volgende:
het is een kruising geworden tussen Have You Ever Been Mellow en Good To Go!!!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_6123584
sorry. de drang om een lullige opmerking te maken was sterker dan mijn leesvaardigheid
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 18:33:44 #13
15080 static
pi_6123586
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:32 schreef Ketel_1 het volgende:

[..]

Ik zal maar niet vragen hoe het komt dat je dit allemaal weet...

Mag best hoor.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_6123596
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:33 schreef static het volgende:

[..]

Mag best hoor.

Hoe weet je dat allemaal?
pi_6123640
* kuch *

Party Animals single, nu dan definitief!!

En als die in de top 100 komt ga je er zeker nog een topic over openen

zaterdag 5 oktober 2002 @ 18:37:42 #16
15080 static
pi_6123641
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:34 schreef Ketel_1 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat allemaal?

Ik ken Jeff en Jeroen al heel erg lang.
Remsy en de anderen trouwens ook.
pi_6123652
Good to go van Flamman en Abraxas staat nog steeds regelmatig in m'n Winamp playlist.
Maar om nou te zeggen dat ik echt heel benieuwd ben naar nieuwe materiaal, nou neuh. Maar ik hoor hem ongetwijfeld in de nabije toekomst wel op de radio.
Hmmzz....
pi_6124044
kan iemand hem al vinden op kazaa ofzo?
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_6124198
Rot muziek...... I WANNA FUCKIN' ROCK & ROLL!!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_6124226
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 19:17 schreef Dezz het volgende:
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 19:29:38 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_6124377
quote:
Dat is inderdaad rot muziek.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6124713
quote:
Dan zoek je een ander topic om in te reageren.
pi_6124828
quote:
geen gevoel voor nostalgie....
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_6130027
ben echt heel benieuwt!
lekker weer nieuwe hhc zoals vroeger
hopelijk slaat het aan en komt dj paul elstak ook weer terug
lijkt me
pi_6130176
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 01:39 schreef Trancentral het volgende:
ben echt heel benieuwt!
lijkt me
Bwahhah
Scooter is er ook ,nu nog KNOR aanhang en kornuiten.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zondag 6 oktober 2002 @ 02:21:30 #26
21828 Pro-Rechtvaardigheid
Heeft het nog zin denk je?
pi_6130728
Vroeger was dat trance allemaal goedkope rotzooi.

Ok de Party Animals maakten covers, maar die waren van echte kwaliteit. Ze maakten niet van die voorspelbare eentonige muziek, maar hadden meestal meerdere refreinen in hun nummers.

Mijn favoriet is Atomic.

Als mijn vrienden horen dat ik vroeger naar de Party Animals luisterde word ik vast voor de familie eer doodgeschoten.

* Pro-Rechtvaardigheid kijkt angstig uit raam en zet gauw deur op slot

Deze hele wereld is tegenstrijdig, wees niet verbaasd als ik dat ook ben.
pi_6133150
valt toch ook nog wel weer mee , iedereen luisterde er in die tijd wel na
  zondag 6 oktober 2002 @ 17:10:38 #28
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_6136870
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 02:21 schreef Pro-Rechtvaardigheid het volgende:
Ok de Party Animals maakten covers, maar die waren van echte kwaliteit. Ze maakten niet van die voorspelbare eentonige muziek, maar hadden meestal meerdere refreinen in hun nummers.

Echte kwaliteit??????????? Waar???? Ik dacht toch dat het hier ging om de Party Animals in dit topic.....
Don't let my username fool you...
  zondag 6 oktober 2002 @ 19:11:24 #29
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_6138443
Gho het komt dus ECHT terug de muziek van vroeger
Oude tijden herleven hahaha.

ik zag van de week opeens op tv dj paul elstak voor bij komen op een groot feest. Hij is weer begonnen met draaien. Toch cool. Hij draaide ook nog goed ook. Af en toe oud plaatje van heeel vroeger. Dan dan zeg je meteen de nieuwe generatie en de jonge genaratie stappende mensensjes

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_6138460
ow mijn God... en ik maar denken dat we niet dieper konden zinken...
pi_6138606
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 19:11 schreef ook_gek het volgende:
Gho het komt dus ECHT terug de muziek van vroeger
Oude tijden herleven hahaha.

ik zag van de week opeens op tv dj paul elstak voor bij komen op een groot feest. Hij is weer begonnen met draaien. Toch cool. Hij draaide ook nog goed ook. Af en toe oud plaatje van heeel vroeger. Dan dan zeg je meteen de nieuwe generatie en de jonge genaratie stappende mensensjes

Eh...........
Wat klopt hier niet?????????

Hij is nooit gestopt hoor!!!!!!!!!!
Hij is gewoon uit de commercie gestapt......

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_6138706
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 19:20 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

Eh...........
Wat klopt hier niet?????????

Hij is nooit gestopt hoor!!!!!!!!!!
Hij is gewoon uit de commercie gestapt......

Nee, en nu is z'n geld weer op natuurlijk!
pi_6138724
Heb hier nog beide ceedee's liggen
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  zondag 6 oktober 2002 @ 19:29:22 #34
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6138782
Ik kan me nog een feestje herinneren waar de PA niet zo geliefd waren .

Verder waarschijnlijk enorme pulp, maar dat was het toen ook al. Ik ga liever voor de echte hardcore ipv die happy-troep.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_6147682
Ik denk wel dat het een succes wordt, want:

1. Er zijn veel happy hardcore liefhebbers, degenen die 6 jaar terug hhc platen kochten zijn echt niet allemaal dood.
2. Er is al tijden geen hhc plaat meer uitgekomen, dus kopen mensen deze nieuwe Party Animals single eerder.
3.De Party Animals hebben geen concurrentie van andere hhc platen. Als je een trance-achtige plaat uitbrengt, moet je gelijk met 10 andere trancenummers concurreren. Nu kopen alle hhc liefhebbers deze Party Animals single.

Ik verwacht MINSTENS een top 3 notering in de hitlijsten.

Edit: -- Signature verwijderd door Forum Admin, niet terugplaatsen --
pi_6161335
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 12:03 schreef Realforze het volgende:
Ik denk wel dat het een succes wordt, want:

1. Er zijn veel happy hardcore liefhebbers, degenen die 6 jaar terug hhc platen kochten zijn echt niet allemaal dood.
2. Er is al tijden geen hhc plaat meer uitgekomen, dus kopen mensen deze nieuwe Party Animals single eerder.
3.De Party Animals hebben geen concurrentie van andere hhc platen. Als je een trance-achtige plaat uitbrengt, moet je gelijk met 10 andere trancenummers concurreren. Nu kopen alle hhc liefhebbers deze Party Animals single.

Ik verwacht MINSTENS een top 3 notering in de hitlijsten.

wow over die post is na gedacht !
Ik ben echt benieuwt hoe hij klinkt
pi_6315949
Reply op vraag van FatalError uit gesloten topic dd. 16/10
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 17:49 schreef Fatal3rr0r het volgende:

[..]

Wat versta jij onder de benaming "gabber" en "gabbermuziek" dan

Te veel om op te noemen. Om het ontopic te houden; Gabber en Gabbermuziek horen (en willen) niet in de commercieele hitlijsten.. En ik denk dat elke (oud) gabber op ze p#k getrapt is als de nieuwe hit van de party animals met gabber geassocieerd wordt. Maarja.. t blijft natuurlijk mijn mening
Where facts are few, experts are many.
pi_6316480
Happy is voor hobo's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om het ff net te houden
Bomen zijn relaxt
pi_6318839
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 17:56 schreef Atreidez het volgende:
Reply op vraag van FatalError uit gesloten topic dd. 16/10
[..]

Te veel om op te noemen. Om het ontopic te houden; Gabber en Gabbermuziek horen (en willen) niet in de commercieele hitlijsten.. En ik denk dat elke (oud) gabber op ze p#k getrapt is als de nieuwe hit van de party animals met gabber geassocieerd wordt. Maarja.. t blijft natuurlijk mijn mening

Mwah het viel destijds ook onder de "happy hardcore" muziek genre, sommige mensen maken er hardcore van en andere mensen noemen het happy rave, anywayz de Party Animals produceren hun muziek zo goed dat er platenmaatschappijen zijn die hun albums graag willen releasen.
Natuurlijk worden ze dan commercieel, overige hardcore zal dit niet zo snel worden omdat weinig mensen er wat aan vinden. Als Neophyte commercieel kon gaan deden ze dat heus wel, maar hun muziek kwaliteit is niet voldoende.
In 'hardcore' horen eigenlijk geen melodie's in te zitten, alleen maar bass en vocals. Happy hardcore heeft wel melodie's in zich inclusief zitten er vaak vervormde vocals doorheen. daarom het woordje "happy"ervoor.
Iemand die er uit ziet als een gabber en party animals mooi vind is volgens jou dus geen "echte" gabber?
pi_6322295
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 20:38 schreef Fatal3rr0r het volgende:

[..]

Mwah het viel destijds ook onder de "happy hardcore" muziek genre, sommige mensen maken er hardcore van en andere mensen noemen het happy rave, anywayz de Party Animals produceren hun muziek zo goed dat er platenmaatschappijen zijn die hun albums graag willen releasen.
Natuurlijk worden ze dan commercieel, overige hardcore zal dit niet zo snel worden omdat weinig mensen er wat aan vinden. Als Neophyte commercieel kon gaan deden ze dat heus wel, maar hun muziek kwaliteit is niet voldoende.
In 'hardcore' horen eigenlijk geen melodie's in te zitten, alleen maar bass en vocals. Happy hardcore heeft wel melodie's in zich inclusief zitten er vaak vervormde vocals doorheen. daarom het woordje "happy"ervoor.
Iemand die er uit ziet als een gabber en party animals mooi vind is volgens jou dus geen "echte" gabber?

Geloof me of niet, maar Neophyte kan best wel muziek maken wat in de trant ligt van de commercie. Je hebt alleen zo'n Wessel van Diepen type nodig die er wat geld in steekt, daar zit meestal de bottleneck. Wil(de) neophyte dat ook ... Zou t niet weten, maar als ze het hadden gedaan dan zeker niet onder de naam neophyte omdat dat hun naam in de scene zou bederven (vb:Charly Lownoise).

En iemand die eruit ziet als een gabber en de party animals mooi vind is niet de gabber zoals ik die ken uit mijn tijd. Overigens, de muziek zit perfect in elkaar hoor, samples zijn top en t slaat altijd aan.. Kan er zelfs nog naar luisteren ook, net als elk ander top 40 liedje. Maar gabber/Hardcore.. dat is het zeker niet.

pi_6323262
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 23:20 schreef Atreidez het volgende:

(vb:Charly Lownoise).

Charly Lownoise is echt niet meer commercieel hoor...
pi_6324113
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:31 schreef static het volgende:

[..]

Jeff is in Schotland gaan studeren.

Idd, Jeff "Abraxas" Porter heeft een jaar MBA gestudeerd in het altijd zonnige Edinburgh. Maar hij is al weer ruim een jaar back in town.

Nog een ff een fotootje van de nieuwe Party Animals formatie: (van hun site http://www.partyanimals.nl )

vlnr: Remsy, Youri, Jordi en Michael.
(Remsy en Michael zaten er vroeger ook al bij, Youri en Jordi zaten in de Mini Animals)

pi_6326603
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 00:13 schreef LoekB het volgende:

[..]

Charly Lownoise is echt niet meer commercieel hoor...

Vertel mij wat

Maar je moet eens weten hoeveel tijd er nu al overheen is gegaan en hoeveel moeite het kost van je commercieele naam af te komen. En nog steeds wordt hij op sommige feesten uitgefloten voor het feit dat hij vroeger stond te springen bij telekids achter een keyboard wat niet aangesloten was.

donderdag 17 oktober 2002 @ 11:15:49 #44
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_6326640
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 18:27 schreef LeT0W het volgende:
Happy is voor hobo's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om het ff net te houden
ey man, jij bent vet stoer met je lonsdale icon en je bent volgens mij ook een echte gabber die van heel hard hakkuh houd en vind de mensen die happy luisteren maar mietjes!

pi_6334029
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 11:15 schreef Doopy-X- het volgende:

ey man, jij bent vet stoer met je lonsdale icon en je bent volgens mij ook een echte gabber die van heel hard hakkuh houd en vind de mensen die happy luisteren maar mietjes!

==TRAP!==

Terug in je Technohok jij!

pi_6343072
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 18:46 schreef Hardliner het volgende:

[..]

==TRAP!==

Bomen zijn relaxt
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:25:39 #47
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_6351093
quote:

[..]

==TRAP!==

beloof jij dan nooit te komen ik dat hok en een echte die-hard mudafucka gabber die al het andere afkeurt te blijven!!!!!!

Hardcore is dead and you are it's heaven

pi_6389603
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:25 schreef Doopy-X- het volgende:

beloof jij dan nooit te komen ik dat hok en een echte die-hard mudafucka gabber die al het andere afkeurt te blijven!!!!!!

Hardcore is dead and you are it's heaven

Volges mij praat je hier gewoon linea directa over jezelf, jij bent degene die hier komt lopen miepen en wat klink-klare onzin neerpleurt. Dus om dan maar zo in het rond te gaan lopen schreeuwen dat 'ik' al het andere afkeur, vind ik persoonlijk een beetje raar en kan dat niet echt plaatsen. Daarnaast trapte ik je alleen maar terug in 'JE' technohok omdat ik uit je posts opmaak dat je nogaal veel waarde hecht aan de hokjesmuziekpolitiek. [sommige mensen kunnen in meerdere hokjes zitten , 'k denk niet dat JIJ dat kan/wil accepteren maargoed 't is nu eenmaal zo]

overigens begrijp ik echt geen HOL van de opmerking die je hierboven vermeld

maandag 21 oktober 2002 @ 11:48:02 #49
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_6389655
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 11:44 schreef Hardliner het volgende:

[..]

Volges mij praat je hier gewoon linea directa over jezelf, jij bent degene die hier komt lopen miepen en wat klink-klare onzin neerpleurt. Dus om dan maar zo in het rond te gaan lopen schreeuwen dat 'ik' al het andere afkeur, vind ik persoonlijk een beetje raar en kan dat niet echt plaatsen. Daarnaast trapte ik je alleen maar terug in 'JE' technohok omdat ik uit je posts opmaak dat je nogaal veel waarde hecht aan de hokjesmuziekpolitiek. [sommige mensen kunnen in meerdere hokjes zitten , 'k denk niet dat JIJ dat kan/wil accepteren maargoed 't is nu eenmaal zo]

overigens begrijp ik echt geen HOL van de opmerking die je hierboven vermeld

ik snapte niet waarom jij je in een discussie tussen letow en mij mengt.
Als je mijn uitleg over de opmerking wil zien, raad ik je aan om even in het Happy Hardcore topic te kijken.
pi_6389856
quote:
De nieuwe Party Animals single is af! De titel is: LIFE IS SHORT en het is een kruising geworden tussen Have You Ever Been Mellow en Good To Go!!!
Leuk.. maar hadden ze niet eens met wat originelers mogen komen na al die jaren?

De 'sound van je act' hetzelfde houden klinkt zo wel heel erg saai (niemand zit op een kruising tussen 2 vorige nummers te wachten, denk ik).

Wie gaat er zingen trouwens, Double Date?

[Dit bericht is gewijzigd door Tiim op 21-10-2002 12:08]

pi_6394985
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 11:15 schreef Doopy-X- het volgende:

'O dat was een [eenzijdige] discussie

sorry dat ik me daarmee bemoeide....

pi_6395192
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 11:12 schreef Atreidez het volgende:

[..]
En nog steeds wordt hij op sommige feesten uitgefloten voor het feit dat hij vroeger stond te springen bij telekids achter een keyboard wat niet aangesloten was.

pi_6404746
De release datum van de nieuwe single "Life Is Short" wordt:
-maandag 18 november, óf
-maandag 25 november.
Daar zijn ze nog niet helemaal over uit dus.

De hoes van de CD-single: een echte ouderwetse Party Animals hoes met de bekende letters en effecten.

Alle info heb ik van hun site http://www.partyanimals.nl

dinsdag 22 oktober 2002 @ 09:47:07 #54
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_6406046
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:05 schreef Hardliner het volgende:

[..]

'O dat was een [eenzijdige] discussie

sorry dat ik me daarmee bemoeide....

tis je vergeven
pi_6406052
quote:
Nou, hoera.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 11:17:54 #56
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_6406932
quote:
Yes En blij toe dat ze hebben besloten een nummer te maken wat lijkt op hun oude muziek!
Ga doorrrrrr!
pi_6421654
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 11:48 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

ik snapte niet waarom jij je in een discussie tussen letow en mij mengt.
Als je mijn uitleg over de opmerking wil zien, raad ik je aan om even in het Happy Hardcore topic te kijken.

euhmz hebben wij die dan?
Bomen zijn relaxt
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 23:54:35 #58
29986 Maleh
Plug'N'Play
pi_6422083
quote:

[..]

==TRAP!==

"Techno" is weer wat anders.. wat minder BPM in iedergeval..

Ik heb zo de housescene van begin tot nu gevolgd, agz mn broer me er aan geholpen heeft.. en idd vanaf, ik quote nog even van het NOS Journaal: "StuiterHouse" is vele richtingen op gegaan. en geevolueert naar diversen smaken/tempo's/emotie's(happy/hard/terror etc.) . Om het verhaal wat in te korten ga ik jullie niet vervelen met begin van hardcore en stylen.. maar idd het meningsverschil was nog best groot en je kreeg een splitsing tussen "happy" en plain old "gabber" en dat werdt ook weer op vele commerciele methode's uitgemolken.

Ik ben in iedergeval best benieuwd wat de feestbeesten op de markt gaan brengen, want ik geloof dat binnenkort de vele oude geluiden van vroeger weer opnieuw op de markt worden gezet. Hardcore komt weer terug en dit maal in een andere vorm..

Dus trek je Tr-909's & Juno's maar alvast uit de kast en begin maar te composen.. niet te "Pingelen" want dat is juist voorheen zn dood geweest.. de aandacht aan het "Nummer","Sound" en de "Crowd" zijn in deze sector het belangrijks wat telt, en niet het geld.

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive music."
  woensdag 23 oktober 2002 @ 11:50:18 #59
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_6426958
Party Animals, dat was pas leuk die tijd 8)
Vond het altijd wel grappig, effe het nummer zoeken
pi_6432257
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 01:48 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Bwahhah
Scooter is er ook ,nu nog KNOR aanhang en kornuiten.

Vergeet ruffneck niet he
white p0wder rush
pi_6635513
Afgelopen zaterdag en zondag is de videoclip van de nieuwe single Life Is Short opgenomen in de Melkweg in Amsterdam.
De Party Animals hadden een oproep onder fans gedaan om mee te spelen in de nieuwe clip. (Net als bij videoclip van DJ Paul Elstak - The Promised Land.)
Er speelden zo'n 50 fans mee in de clip.
Release wordt medio tot eind november verwacht.
  dinsdag 5 november 2002 @ 13:39:05 #62
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6635574
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 13:36 schreef Realforze het volgende:

De Party Animals hadden een oproep onder fans gedaan om mee te spelen in de nieuwe clip.
Er speelden zo'n 50 fans mee in de clip.

wow ze zijn allemaal op komen dagen
sorry lame opmerking, maar echt een inkopper
pi_6635901
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 12:00 schreef Tiim het volgende:

[..]

Leuk.. maar hadden ze niet eens met wat originelers mogen komen na al die jaren?

De 'sound van je act' hetzelfde houden klinkt zo wel heel erg saai (niemand zit op een kruising tussen 2 vorige nummers te wachten, denk ik).

Mwa, dit is wat heel veel mensen leuk vonden. Het waren ook 2 van hun grootste successen.
Ze zijn later wel een andere sound gaan maken (denk oa aan "Hawaii 5-0" en "The Show"), maar dat sloeg niet meer zoveel aan (ondermeer doordat de muziek smaak van het grote publiek anders was).
  dinsdag 26 november 2002 @ 19:56:46 #64
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_7008369
ff een flinke kick...

Heeft iemand het nieuwe nummer al gehoord???? en zo ja... is het wat???

pi_7008406
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 19:56 schreef Gorro het volgende:
ff een flinke kick...

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_7052859
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 19:56 schreef Gorro het volgende:
ff een flinke kick...

De release wordt steeds maar uitgesteld, eerst was het eind oktober, toen 18 of 25 november en nu ligt de single als alles goed gaat op maandag 9 december in de winkel.

Ze hadden problemen met de montage van de videoclip, degene die de video aanvankelijk monteerde kon er geen flikker van , dus die hebben ze ontslagen. De videomontage gaat nu wel goed, de video is nu bijna klaar en komt binnen een paar dagen op de site van de Party Animals te staan. En hij komt natuurlijk ook op TMF, THE BOX, MTV, 3FM, 538, YorinFM, Sky Radio, Radio10 Gold, Radio1, Radio2, Radio4, Classic FM

pi_7052981
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 00:28 schreef Realforze het volgende:

[..]

Radio1

gelukkig
  zaterdag 30 november 2002 @ 01:13:32 #68
40220 -username-
Hopeloos geval...
pi_7070172
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 02:21 schreef Pro-Rechtvaardigheid het volgende:
Vroeger was dat trance allemaal goedkope rotzooi.

*schiet in de lach*
Van die zielige trance/harcore/whatever groepjes die een beetje op covers leven KUNNEN niet goed zijn. Als je er te veel op leeft is het gewoon sneu. Is met veel meer hedendaagse trance/top40 muziek nu nog zo. En de meeste jonge mensen WETEN niet eens dat het covers zijn, das het ergste.... Madhouse is een geweldig voorbeeld, hoewel ik die trouwens wel nog veel sneuer in schat als Party Animals. Ok, als je uit bent, en HEEL HEEL HEEL dronken is t wel leuk als er eens zo'n nummer weer voorbij komt. Maar ik kan die "muziek" echt niet serieus nemen hoor. Met name cover groepjes.......
Therapy has tought me that nothing is my fault
pi_7070238
Rob Gee
Gizmo
Ruffneck!
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  maandag 2 december 2002 @ 20:53:38 #70
13420 ZanderZ
GTA-VC:NL Teamleider
pi_7109576
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 01:39 schreef Trancentral het volgende:
ben echt heel benieuwt!
lijkt me
Had ie niet Rainbow in the Sky 2002 uitgebracht ?
Help me alsjeblieft hier: [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/122721[/url]
pi_7110297
nee dat was StarSplash... omdat Charly da nummer altijd zelf had willen maken eigenlijk
  dinsdag 3 december 2002 @ 15:45:12 #72
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7123645
WAT EEN APRES SKI PLAAT

maar wel stoer

pi_7123829
Party Animals - Used and Abused blijft toch wel een van mijn favoriete feestplaatjes.
Maar om Party Animals nu onder het kopje muziek te plaatsen, nou nee. Ik vind het meer een stimulerend dan wel verdovend middel.
  dinsdag 3 december 2002 @ 16:16:08 #74
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_7124085
Begint hardcore weer een beetje te leven, staan zij weer klaar met de commerciële SP-man Bob Fosko, om de 'hardcore' weer te verkrachten met dit soort platen en dan maar hopen op een kort succesje om hun uitkering aan te vullen
  dinsdag 3 december 2002 @ 16:21:05 #75
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7124168
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 16:16 schreef thetruth het volgende:
Begint hardcore weer een beetje te leven, staan zij weer klaar met de commerciële SP-man Bob Fosko, om de 'hardcore' weer te verkrachten met dit soort platen en dan maar hopen op een kort succesje om hun uitkering aan te vullen
bob fosko staat los van party animals hoor
flamman & Abraxes zijn party animals
bob fosko is hakkuhbar
pi_7124232
De clip staat nou online op hun site..

Hij is idd in de oude party animals style.. heeft wel wat weg van hava naquila..

Maar k had er wel wat meer van verwacht eerlijk gezegd

pi_7129506
Geweldig nummer! En die clip Naar 1 dat ding!!!
pi_7129520
Laalalallalalalalallaaaalaaaaa, heuuy!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:43:08 #79
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7129746
Pfff.... wat een ophef over zo'n klerenummer. Dit gaat het goed doen in de skihut.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7130838
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 16:21 schreef Cybart het volgende:

[..]
bob fosko is hakkuhbar

Wanneer komen díe weer terug?
pi_7334041
Hij staat nog steeds niet op Kazaa
pi_7813884
Eeyyy hehehe jullie moeten allemaal ff stemmen op de nieuwe single van de party animals Life Is Short bij MTV jajaja wel doen heee
oke dannnn zet in 1e vakje Party Animals - Life is Short :D
als je niewe single wilt horen kijk op www.partyanimals.nl
http://mtv.tmf.nl/tv/dagtop5.htm
  vrijdag 10 januari 2003 @ 04:17:49 #83
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7813897
hey, tis natuurlijk niet de bedoeling dat je gelijk alle Party Animals topics omhoog schopt. Al die andere zelfde reacties aals hierbovenstaan worden dus verwijderd.

Gelieve niet de crossposten, eenmaal is meer dan genoeg.

pi_7813901
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 04:17 schreef Vork het volgende:
hey, tis natuurlijk niet de bedoeling dat je gelijk alle Party Animals topics omhoog schopt. Al die andere zelfde reacties aals hierbovenstaan worden dus verwijderd.

Gelieve niet de crossposten, eenmaal is meer dan genoeg.

Eeeeey staat nergens dat het niet mag?? duzzzzz
  vrijdag 10 januari 2003 @ 04:22:55 #85
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7813904
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 04:19 schreef Fataltje het volgende:

[..]

spam mag niet en dat doe je wel; ik zou bijna zeggen dat je geld vangt voor ieder verkocht singeltje.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 04:24:20 #86
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7813908
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 04:19 schreef Fataltje het volgende:
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:06 schreef Seborik het volgende:
De huisregels van het Muziekforum.
Tot slot gelden ook hier alle regels uit de centrale Policy van Fok!.
quote:
Uit de Policy van Fok:
Spammen en/of crossposten is ongewenst
dus...
pi_7813911
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 04:22 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

spam mag niet en dat doe je wel; ik zou bijna zeggen dat je geld vangt voor ieder verkocht singeltje.

haha leer eens wat spam is!
en what the fuck boeit jou het nou wat ik post?
Wat jij doet mag niet, je reageerd volledig OFFTOPIC!
pff oud wijf
pi_7813913
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 04:24 schreef Vork het volgende:

[..]

[..]

[..]

dus...

Jah zo kan ik ook nog wel 1000 topics voor je opzoeken waar dit soort dingen gepost wordt!

wees eens lievv voor miiiiiiijjjjj!!

vrijdag 10 januari 2003 @ 04:32:41 #89
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7813917
Het gaat mij er niet zo zeer om dat je mensen oproept, tot het stemmen op een single in de dag top5, dat komt wel eens vaker voor, maar dat je dat bericht in 10 verschillende topics inplempt en daarmee allerlei soortgelijke topics onnodig omhoogschopt, dat vond ik wat minder en een zelfde bericht in meerdere topics meppen is crossposten en er is niet voor niets in de policy opgenomen dat we daar niet zo blij mee zijn op Fok! De overbodige reacties zijn dus verwijderd.

Klaar? Dan nu graag weer ontopic, ik heb geen zin in dergelijke discussies, bovendien is het nog offtopic ook

pi_7813919
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 04:32 schreef Vork het volgende:
Het gaat mij er niet zo zeer om dat je mensen oproept, tot het stemmen op een single in de dag top5, dat komt wel eens vaker voor, maar dat je dat bericht in 10 verschillende topics inplempt en daarmee allerlei soortgelijke topics onnodig omhoogschopt, dat vond ik wat minder en een zelfde bericht in meerdere topics meppen is crossposten en er is niet voor niets in de policy opgenomen dat we daar niet zo blij mee zijn op Fok! De overbodige reacties zijn dus verwijderd.

Klaar? Dan nu graag weer ontopic, ik heb geen zin in dergelijke discussies, bovendien is het nog offtopic ook

Ja wie begint er hier offtopic te posten dan? it wasn't me...
Ennuh als al die topics gelijk zijn wat je zegt dan horen ze toch op slot te zitten ofnie???
Als je die topic gewoon open had gelaten was er niets aan de hand toch.. niemand heeft er last van!
pi_7813927
he grappig dacht ik een nieuw nummer van de party aimals......

ikke clipje op hun site downloaden....en......

jezus christus (sorry hoor) WAT EEN VERSCHRIKKELIJK BAGGER NUMMER ZEG......zo dat is eruit

nog nooit zo'n creatieloze kutsound gehoord zeg...lekker origineel maar niet heus.....ik snap best dat ze een beetje hetzelfde genre willen aanhouden als 6 jaar geleden.(wat toen overigens best geinig was)
maar dit slaat alles....en de clip is helemaal vreselijk, spaarpotje was zeker niet zo groot. (budget clip)

sorry hoor ik wil de party animals echt niet afzeiken, maar ik had toch een wat betere comeback verwacht.

ik hoop dat hun volgende nummer wat beter is.......

vrijdag 10 januari 2003 @ 04:45:38 #92
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7813930
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 04:36 schreef Fataltje het volgende:
Ja wie begint er hier offtopic te posten dan? it wasn't me...
Ennuh als al die topics gelijk zijn wat je zegt dan horen ze toch op slot te zitten ofnie???
Als je die topic gewoon open had gelaten was er niets aan de hand toch.. niemand heeft er last van!
Hoezo, je boodschap kon je toch ook prima kwijt in deze, die al over de nieuwe werken van deze groep gaat? Het is beter om een zinnige disucssie te voeren in een topic over de artiest of een nieuw album dan dezelfde discussie half te voeren verspreid over 6 topcis die allen niet van de grond komen en waarvan men niet weet waar men moet reageren. Dat werkt niet dus vandaar dit beleid en dat werkt wel, vandaar het slotje en de doorverwijzing vaan een al bestaand topic over datzelfde onderwerp. Niets mis mee lijkt me..

Wat betreft het crossposten, Het gaat mij erom dat het onnodig is om dezelfde boodschap in 10 verschillende topics te verkondigen, het is hinderlijk, users hebben er last van, bovendien geeft het geen extra waarde aan ieder topic om deze met een zelfde boodschap omhoog te halen, mensen die geinteresseerd zijn in jouw mededelen lezen het toch wel in dit topic, waarom het halve forum onderbehangen?

Maargoed, de roep om ontopic verder te gaan gold voor iedereen en daarmee spreek ik niemand persoonlijk aan, dus je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen. Ik ga eens slapen, ja dat is pas een goed idee. Ik wens jullie allen in dit topic een prettige voorzetting van deze nacht, maar dan wel ontopic.

pi_7813931
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 04:45 schreef Vork het volgende:

[..]

Hoezo, je boodschap kon je toch ook prima kwijt in deze, die al over de nieuwe werken van deze groep gaat? Het is beter om een zinnige disucssie te voeren in een topic over de artiest of een nieuw album dan dezelfde discussie half te voeren verspreid over 6 topcis die allen niet van de grond komen en waarvan men niet weet waar men moet reageren. Dat werkt niet dus vandaar dit beleid en dat werkt wel, vandaar het slotje en de doorverwijzing vaan een al bestaand topic over datzelfde onderwerp. Niets mis mee lijkt me..

Wat betreft het crossposten, Het gaat mij erom dat het onnodig is om dezelfde boodschap in 10 verschillende topics te verkondigen, het is hinderlijk, users hebben er last van, bovendien geeft het geen extra waarde aan ieder topic om deze met een zelfde boodschap omhoog te halen, mensen die geinteresseerd zijn in jouw mededelen lezen het toch wel in dit topic, waarom het halve forum onderbehangen?

Maargoed, de roep om ontopic verder te gaan gold voor iedereen en daarmee spreek ik niemand persoonlijk aan, dus je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen. Ik ga eens slapen, ja dat is pas een goed idee. Ik wens jullie allen in dit topic een prettige voorzetting van deze nacht, maar dan wel ontopic.

Jaa maar.. ik wist niet dat die topics al bestonden pas toen jij die link en dat slotje erop deed ging ik zoeken en zag ik dat er meerdere topics over waren, als ik wist dat er al topics over waren had ik het hier wel gewoon gepost, maar dat wist ik dus niet.
slaaaaaaaaapzeeeeeee
pi_7813932
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 04:43 schreef excalibee het volgende:
he grappig dacht ik een nieuw nummer van de party aimals......

ikke clipje op hun site downloaden....en......

jezus christus (sorry hoor) WAT EEN VERSCHRIKKELIJK BAGGER NUMMER ZEG......zo dat is eruit

nog nooit zo'n creatieloze kutsound gehoord zeg...lekker origineel maar niet heus.....ik snap best dat ze een beetje hetzelfde genre willen aanhouden als 6 jaar geleden.(wat toen overigens best geinig was)
maar dit slaat alles....en de clip is helemaal vreselijk, spaarpotje was zeker niet zo groot. (budget clip)

sorry hoor ik wil de party animals echt niet afzeiken, maar ik had toch een wat betere comeback verwacht.

ik hoop dat hun volgende nummer wat beter is.......

hehe ja maar belangrijkste is dat er mensen moeten zijn die weten dat ze terug zijn, de 2e single wordt echt wel beter!!
pi_7813936
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 04:50 schreef Fataltje het volgende:
hehe ja maar belangrijkste is dat er mensen moeten zijn die weten dat ze terug zijn, de 2e single wordt echt wel beter!!
Als ze eens zouden beginnen met goede muziek te maken komen mensen dat vanzelf wel te weten .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_7813940
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 04:50 schreef Fataltje het volgende:

[..]

laten we het hopen!!!!

toch zijn de nummers van de party animals wel vrolijk!!! al denk ik wel dat we die tijd wel een beetje voorbij zijn.
aangezien de hardhouse/hardstyle ook steeds harder begint te worden....dus misschien dat dit tijdperk dan ook wel terug komt wie weet?

nou ik ga maar eens slapen....anders ben ik weer zo gaar als een kanarie.

welterusten!!!

vrijdag 10 januari 2003 @ 08:25:06 #97
24889 LiQuiD_007
Seat mag natuurlijk ook :)
pi_7814227
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:45 schreef Cybart het volgende:
WAT EEN APRES SKI PLAAT

maar wel stoer

Agree, gewoon ff lekker ouderwets wappie doen (en als iemand daar moeite mee heeft, das dan jammer.) Ben heus niet zo' n foute die hard gabber, maar in een gekke bui is dit wel lachen
word ook lid van het front tegen wokschotels ! PTA'ers verenigt U!
pi_7816938
Vanavond is de clip ook aan te vragen bij The Box (Rhythmnation), clipcode 357 geloof ik! Wat ik trouwens wel stom vind van TMF/MTV is dat ze hebben gezegd dat de Party Animals eerst maar eens moeten laten zien of er wel iemand op hun muziek zit te wachten, dan zeg ik: Hoe kun je dat nou doen als je muziek nergens uitgezonden wordt!!!!!!!! sukkels daar bij TMF/MTV! altijd hetzelfde gezeik, als er zo'n onbekende rapper aankomt zetten met zo'n R&B liedje dan wordt het meteen in de playlist opgenomen, zielig gedoe daar bij die zenders! Ik weet zeker dat als de Party Animals gewoon uitgezonden zouden worden op TMF/MTV dan zou Life Is Short zo een keer in de Top50 komen en wie weet nog wel heel hoog gaan komen!
pi_7923892
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:55 schreef Scooter2002 het volgende:
Wat ik trouwens wel stom vind van TMF/MTV is dat ze hebben gezegd dat de Party Animals eerst maar eens moeten laten zien of er wel iemand op hun muziek zit te wachten, dan zeg ik: Hoe kun je dat nou doen als je muziek nergens uitgezonden wordt!!!!!!!! sukkels daar bij TMF/MTV!
Jaja, de Party Animals hebben nu een actie opgezet om hun nieuwe single Life Is Short op TMF en MTV te krijgen.

Ze roepen iedereen op om op Life Is Short te gaan stemmen voor de MTV Dag Top 5 van vrijdag 17 jan. en voor de TMF Interactive Charts van vrijdag 17 jan.
Zie hun site www.partyanimals.nl

Het zal mij benieuwen...

donderdag 16 januari 2003 @ 16:12:21 #100
13420 ZanderZ
GTA-VC:NL Teamleider
pi_7932311
Party Animals zijn goed! Jammer dat ze zo lang weg zijn geweest
En eindelijk een groep die hun clip zomaar gratis laat bekijken op Internet... zie je niet vaak
Help me alsjeblieft hier: [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/122721[/url]
pi_10066757
. Hij is wel gigantisch geflopt he?
pi_10099449
zeker weten.. had het niet verwacht eigenlijk..
  dinsdag 29 april 2003 @ 20:03:52 #103
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_10100191
-edit: reageer maar met wat meer dan alleen een smiley.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-04-2003 22:41]

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
pi_10116981
hij is opzich niet geflopt , hij was alleen nooit afgespeeld door tmf/mtv ; meer geboykot , alleen the box speelde hem wel

beetje raar allemaal

maarja laten we hopen dat de volgende single met zangeres beter aankomt

pi_10125156
quote:
Op woensdag 30 april 2003 19:25 schreef Trancentral het volgende:
hij is opzich niet geflopt , hij was alleen nooit afgespeeld door tmf/mtv ; meer geboykot , alleen the box speelde hem wel

beetje raar allemaal

maarja laten we hopen dat de volgende single met zangeres beter aankomt

klopt, die k*t zenders TMF/MTV hebben die single gewoon geboycot! De clip stond geloof ik wel 8 weken op #1 in The Box clipchart bij Rhythmnation..... Hopen dat de volgende single wel uitgezonden wordt!!
  donderdag 1 mei 2003 @ 10:51:17 #106
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_10126627
Tja, sorry, valt te verwachten als je crap-muziek maakt.

Als de PA nou's stoppen met die nu-obviously-niet-meer-popi troep en gewoon eens echt met hun apparatuur leren omgaan cq. echte muziek gaan maken, maak me dan even wakker okee..?

zzz
pi_10126979
En dan te bedenken dat Flamman & Abraxas als Fierce Ruling Diva echt goede platen hebben afgeleverd. Die hele Party Animals troep heb ik nooit wat gevonden, maar ze waren wel eerlijk over dat project (het was botweg voor het geld).

Die nieuwe singles lijken mij overbodig, er komt tegenwoordig zoveel apres-ski geluid uit, dan moet je wel een zak geld hebben om het te promoten of connecties (Wessel van Diepen).

pi_11500084
Na het immense succes van Life Is Short (3x platina) moest er natuurlijk een vervolgsingle komen:
De nieuwe single staat gepland voor eind augustus/begin september.

Het wordt waarschijnlijk een andere soort single dan Life Is Short, de zang wordt mogelijk gedaan door Suzanna Mangar (bekend van Atomic/Aquarius) en het aantal BPM gaat wellicht omhoog, meer richting Atomic/Aquarius.

quote:
De beat en de melodie zijn inmiddels vastgelegd en we hebben wat voorlopige zangpartijen opgenomen (nou ja, zang...). De maanden Juli en Augustus zijn er voor om het nummer af te maken (een Party Animals single maak je natuurlijk niet in één dag) en dan hopen we dat we eind Augustus, begin September met onze nieuwe CD aan kunnen komen!

Wat de titel is en hoe die gaat verklappen we natuurlijk niet, maar wat we wel kunnen zeggen is dat Mental Theo heeft laten weten dat als CNR / Arcade geen zin heeft om de volgende Party Animals single uit te brengen de single op zijn platenlabel (Patriott Records) kan verschijnen. De single komt dus sowieso uit!

Van www.partyanimals.nl
pi_12720170
JEROEN FLAMMAN NEERGESTOKEN

Party Animals producer cq. webmaster Jeroen Flamman maakte een paar benauwde uurtjes mee toen hij maandag avond de 19e augustus in een ambulance met gillende sirenes werd afgevoerd naar het ziekenhuis nadat hij thuis zwaar was mishandeld met een keukenmes door een in de war zijnde buurjongen. Jeroen maakt het naar omstandigheden goed en ligt voorlopig uitgeschakeld thuis voor de buis verveeld te zappen en DVD's te ffwd'en. De buurjongen is gearresteerd en komt voorlopig niet vrij.

Bron: www.partyanimals.nl

pi_12720248
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:57 schreef Realforze het volgende:
De nieuwe single staat gepland voor eind augustus/begin september.
Die gasten zijn wel goed in uitstellen zeg
Nieuwe single komt nu pas 'ergens in de herfst' uit. Oktober ofzo.

Party Animals @ Aquarius @ 1996:

dinsdag 30 september 2003 @ 23:44:37 #111
63752 Daleo
Wolfenstein (GoTy)
pi_13561217
De Party Animals komen na Life is Short, weer met een nieuwe singel.
Deze wordt ergens in november uitgebracht.
Zelf zeggen ze dat deze nog vetter en beter wordt dan al de andere..
Zelf ben ik van mening dat Have you ever been mellow, de beste is gebeleven, dit was dus de eerste singel...
Maar ben benieuwd of deze de eerste gaat overtreffen.

De laatste is min of meer een flop geworden, net the box en tmf (bounzz) draaide hem wel eens, radio stations hadden er niet zoveel zin in....

(Stond al vermeld maargoed doet het nog een keer, weer iets uitgesteld dus)

Kut, Kut ALLEMAAL
pi_13585082
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 23:44 schreef Daleo het volgende:
De Party Animals komen na Life is Short, weer met een nieuwe singel.
Deze wordt ergens in november uitgebracht.
Zelf zeggen ze dat deze nog vetter en beter wordt dan al de andere..
Yep, onder voorbehoud:
vrijdag 21 november: releaseparty in Starlight Nijkerkerveen.
maandag 24 november zou de single dan in de winkels moeten liggen.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 23:27:02 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_13585861
De Party Animals van nu zijn toch de Mini Animals van vroeger?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_13587105
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 23:27 schreef speknek het volgende:
De Party Animals van nu zijn toch de Mini Animals van vroeger?
2 van de huidige leden zaten vroeger bij de Mini Animals, de andere 2 zaten vroeger ook al bij de 'oude' Party Animals (MC Remsy en Michael)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')