Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Opnieuw installeren?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:30 schreef Disorder het volgende:
Tinder werkt bij mij niet. Ik klik op 'inloggen met facebook' en dan gebeurt er niks. Ik heb een Android-telefoon. Weet iemand een oplossing?
Wat is niks? Blijft het gewoon zwart?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:30 schreef Disorder het volgende:
Tinder werkt bij mij niet. Ik klik op 'inloggen met facebook' en dan gebeurt er niks. Ik heb een Android-telefoon. Weet iemand een oplossing?
Altijd handig om er meerdere Tinder contacten te hebben als 'backup'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ach, die eerste is heel leuk. En in de liefde heb je maar een iemand nodig.
Niet als je zo spelt. Dat kan ik je garanderen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:50 schreef Goedheiligman72 het volgende:
Ik neuk de vellen aan men lul sinds Tinder!
Als je de Facebook app geïnstalleerd hebt maakt ie daar volgens mij gebruik van om in te loggen. Misschien dat het helpt om de Facebook app ook opnieuw te installeren of te updaten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nee. Ik kom dat scherm gewoon niet voorbij. En ik heb 'm al opnieuw geïnstalleerd.
Dude, Google...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nee. Ik kom dat scherm gewoon niet voorbij. En ik heb 'm al opnieuw geïnstalleerd.
Inderdaad. Als ze nummer niet willen geven gaan ze niet overstag door zo'n excuus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:49 schreef TheArt het volgende:
Even aanhaken op het vorige topic. Als ik na een gesprek, of zelfs nog in het eerste gesprek, vraag om naar Whatsapp over te gaan, hoef ik daar niet eens een smoes bij te gebruiken. Alleen het vragen werkt gewoon al in 98% van de gevallen.
Hoe dan..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef Silenus het volgende:
Had vanmiddag een tinder-date, iemand waarmee ik slechts een paar regels had uitgewisseld.
Hey. De Girlscene-plofkip?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:43 schreef Plofkipje het volgende:
Hahahah wel een beetje awkward dat er een bekende van je naast zat. Tof dat t een leuke middag was!
Nog steeds geen chickies gehosseld?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nog steeds geen chickies gehosseld?
Valt tegen, valt tegen.... Badoo al eens geprobeerd? Heeft me 2 dates opgeleverd.quote:
30 minuten swipen, resultaat, 0 matches. Lekker voor het vertrouwen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:58 schreef Subterranean het volgende:
Hoe kansloos, nu al anderhalve week met Tinder bezig, maar nog 0,0 matches. Dus óf Tinder werkt niet, óf ik ben toch niet zo'n Adonis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |