Foto's kan ik je wel even snel mailen? Als je me een DM doet met je adres.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef rene90 het volgende:
Zit er voor BF4 een online code of iets dergelijks? En is het die versie met China rising als DLC? Fototje anders?
Zal wel best zijn dan, ik dacht dat de nieuwe versies van bf4 automatisch met een China-rising DLC kwamen. In ieder geval 40 inc geboden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef Ipho het volgende:
[..]
Foto's kan ik je wel even snel mailen? Als je me een DM doet met je adres.
Verder zitten er niks geen codes of china rising spullen bij. En dit heeft er ook nooit bij gezeten.
Verschil delen en we hebben direct een deal. En komt die mooi verpakt naar je toe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zal wel best zijn dan, ik dacht dat de nieuwe versies van bf4 automatisch met een China-rising DLC kwamen. In ieder geval 40 inc geboden.
42,50 dus, prima. PM maar je gegevens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:33 schreef Ipho het volgende:
[..]
Verschil delen en we hebben direct een deal. En komt die mooi verpakt naar je toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |