zijn vet veel vacaturesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je echt vuilnisman worden?
Vuilnismannen
* essnhills twerkt alsof haar leven er vanaf hangtquote:
demonstratie voor de werkgelegenheid in oost grunn.quote:
Niet doorvertellen aan Kapiteintje. Hij is toch zo leuk om te kuttenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wil het niet weten
wel gay trouwens dat je niet op herman finkers lijkt
Ik verwacht een videoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills twerkt alsof haar leven er vanaf hangt![]()
Dat kan toch niet joh die bakken rijden zichzelf niet naar de laadklep.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
is niet nodig...hik hoeft niet eens uit de vrachtwagen te stappen..
Oh, ja nou jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Ook dit kan ik niet ontkennen, maar ik doelde eigenlijk wel op Etsu zijn potentiele vriend.
ondersteboven tegen de muur?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
pics in gif formatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja waarom niet man is niks om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zijn vet veel vacatures
en het betaald in verhouding goed
en het staat goed op je cv
nee, daarvoor zit een hydraulische arm aan de zijkant van de vrachtwagens. (Hier in Delfzijl i.i.g.)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan toch niet joh die bakken rijden zichzelf niet naar de laadklep.
Kijk eens goed als ze geleegd wordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan toch niet joh die bakken rijden zichzelf niet naar de laadklep.
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja waarom niet man is niks om je voor te schamen.
Heb je groot rijbewijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |