dankquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uitgezonden
di 31 dec 2013, 22:30
ik denk het
naja van vorig jaar
Via WA.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Tjacka het volgende:
het is stil
jullie roddelen nu vast over mij via dm
Klopt. Kanon heeft mij gedwongen je FB te geven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Tjacka het volgende:
het is stil
Nope.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Tjacka het volgende:
het is stil
Massaal inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Tjacka het volgende:
het is stil
verschrikkelijk ik heb ook enorm veel te verbergenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Kanon heeft mij gedwongen je FB te geven.
Ja vooral Jimbo die wil je echte naam weten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Tjacka het volgende:
het is stil
hansquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja vooral Jimbo die wil je echte naam weten.
die weet ik allangquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja vooral Jimbo die wil je echte naam weten.
Kennelijk wel gezien de opgevoerde ontkenning hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
verschrikkelijk ik heb ook enorm veel te verbergen
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:39 schreef xcachet het volgende:
Ik heb nog een rekening van mijn telefoonverzekering van een half jaar geleden. Nooit wat van gehoord. Zal ik die nog betalen?
boeit het ons ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:39 schreef xcachet het volgende:
Ik heb nog een rekening van mijn telefoonverzekering van een half jaar geleden. Nooit wat van gehoord. Zal ik die nog betalen?
quote:
quote:
Ja hoorde net iets leuks hahahahahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Tjacka het volgende:
het is stil
quote:
Enorme schulden !quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vraag me af wat het gevolg ervan kan zijn.
http://www.bigfrank.nl/quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
maak eens fotos van de kassameisjesquote:
essquote:
Ze moeten je eerst een herinnering sturen. En als ze die sturen dan zou iks owieso wel betalen, want daarna mogen ze een incassobureau op je af sturen en die rekenen daar kosten evoor enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Groetjes vanuit hier grquote:
neuhquote:
Hoiquote:
Beetje jammer weer.quote:
quote:
gisteren ook alquote:
van hetzelfde allemaal hierquote:
HA ! 3fm sletje gespotquote:
Half jaar geleden kreeg ik dus een herinnering. Moest nog betalen. Ander zouden ze me uitschrijven. Ben nu dus uitgeschreven en nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze moeten je eerst een herinnering sturen. En als ze die sturen dan zou iks owieso wel betalen, want daarna mogen ze een incassobureau op je af sturen en die rekenen daar kosten evoor enzo
Is ie daar ook op de radio dan?quote:
Lekker nummer jaquote:
Nee, lijkt me dat die pas even voor zevenen langskomtquote:
nee maar met SR geilde iedereen op dat nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |