Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorLekker bij vriendinnen gezeten
![]()
Ik was steeds dingen doen met familie en vrienden en ik moest plotseling veel werken omdat mijn collega's met vaste contracten ineens allemaal ziek werden (ziekenhuis ziek) dus ze kwamen mensen tekort..
ehm paar duizend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lavje is ook overal
En hoeveel posts?
Ja en het zijn ook echt niet echt simpele dingetjes enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice![]()
Oh, lekker dan, met o&n in het ziekenhuiswel lekker geld verdient dan.
Ik ben ook overalquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en het zijn ook echt niet echt simpele dingetjes enzoEcht kut
Maar voor mij wel lekker dan weer natuurlijk, normaal gesproken is er deze periode helemaal geen werk voor de vakantiekrachten. En nu hadden ze me hard nodig.
En dan kun je weer leuke dingen doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en het zijn ook echt niet echt simpele dingetjes enzoEcht kut
Maar voor mij wel lekker dan weer natuurlijk, normaal gesproken is er deze periode helemaal geen werk voor de vakantiekrachten. En nu hadden ze me hard nodig.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan kun je weer leuke dingen doen
Mensen die werken.
Goedquote:
Jij gelooft alles hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand vertelt mij wat. #koosvriendloos
quoted voor het nagesalchtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]!!!!
Ik neem nog liever met J.James dan met Rez.
Die kans is best groot ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze doen dit enkel om Jhali te pesten en jaloers te krijgen.
ik las twerkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan kun je weer leuke dingen doen
Mensen die werken.
Laten we daar mee stoppenquote:
Dat is een leugenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]!!!!
Ik neem nog liever met J.James dan met Rez.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze doen dit enkel om Jhali te pesten en jaloers te krijgen.
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we daar mee stoppen
[..]
Dat is een leugen
Ja ik kan geen tr plaatsenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik je post in FB las.
Nog druk aan het daten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja prima thnxdruk leven tegenwoordig haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |