italie staat ook nog op mijn wensenlijstje. Ik denk dat ik daar de man van mn dromen vind en ga trouwen en een dikke italiaanse huismoeder wordt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef Vinniiee het volgende: [..] Ach het is nou eenmaal zo. Afgelopen zomer was ik in Italië, lekker over bergwegen scheuren
![]()
Haha, kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Nope
Heb ooit het geniale idee gehad om per trein 70 sloffen sigaretten van Bulgarije naar Nederland te brengen om snel eens wat geld te verdienen. Douane was niet content
Nee, militair vliegveld waar inmiddels ook zakelijke vluchten op uitgevoerd worden welke momenteel gereedgemaakt wordt om ook commerciele lijnen te gaan faciliterenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zomer vliegveld?
Vanuit Nederland? Hoe lang doe je daar over dan? En via waar reis je dan?
Italiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
italie staat ook nog op mijn wensenlijstje. Ik denk dat ik daar de man van mn dromen vind en ga trouwen en een dikke italiaanse huismoeder wordt.
Dat is wel chill.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, militair vliegveld waar inmiddels ook zakelijke vluchten op uitgevoerd worden welke momenteel gereedgemaakt wordt om ook commerciele lijnen te gaan faciliteren
Is vanaf hier een tien minuten rijden. Nogal een verbetering ten opzichte van de 3,5 uur die ik nu zou moeten reizen naar de vliegvelden van Sofia, Plovdiv, Burgas, Varna of Boekarest
Beetje pizza en pasta maken onder de zon maken terwijl je lokale wijn drinkt. Prima.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
italie staat ook nog op mijn wensenlijstje. Ik denk dat ik daar de man van mn dromen vind en ga trouwen en een dikke italiaanse huismoeder wordt.
Ik ben alleen in het noorden (de bergen) geweest. Weinig leuke vrouwen gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dag mupkequote:
Zeker! Echt zuur dat ik precies in het midden van 5 vliegvelden woonquote:
Dan moet je naar de west kust gaan. Maakt eigenlijk niet uit waar, tot je ter hoogte van Rome komt eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben alleen in het noorden (de bergen) geweest. Weinig leuke vrouwen gezien eigenlijk.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De vrouwen van Pugliaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben alleen in het noorden (de bergen) geweest. Weinig leuke vrouwen gezien eigenlijk.
kijk. En daar kom ik erin rollenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik in Helsinki, woonde precies in de enige wijk zonder fatsoenlijke verbinding naar het vliegveld, 15min per auto, 2u met het OVquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker! Echt zuur dat ik precies in het midden van 5 vliegvelden woon
precies.. En dan mag ik vast al mijn kruizen wel ophangen van mn vent. Die is toch gelovigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje pizza en pasta maken onder de zon maken terwijl je lokale wijn drinkt. Prima.
Ik pak nu vaak de taxi die me voor 60 euro van huis naar het vliegveld brengt. Al met al ben ik dus meer aan taxikosten dan aan vliegkosten kwijtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ik in Helsinki, woonde precies in de enige wijk zonder fatsoenlijke verbinding naar het vliegveld, 15min per auto, 2u met het OV(maar dat was 25 euro of 4 euro).
Ik noem iedereen mupke of pupke. Mensen nemen dat van me overquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mupke was
Maar hoi![]()
nadeel is wel dat je het nooit van 'mama' gaat winnenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies.. En dan mag ik vast al mijn kruizen wel ophangen van mn vent. Die is toch gelovig
Dat misschien wel, maar voor de afstand is het een koopjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik pak nu vaak de taxi die me voor 60 euro van huis naar het vliegveld brengt. Al met al ben ik dus meer aan taxikosten dan aan vliegkosten kwijt![]()
australie.. Dat accentquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Vraag me niet waarom maar ik wil nog een keer naar Lausanne of naar Australië. 2 verschillende dingen maar goed ik ben ook raar dus dan komt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |