Pics van jouw billen danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet bij mij. Is t gewoon niet
[..]
Ohja
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
Fokkie, had je al gehoord dat zondag de ouders van Tchockie hun oude tv bij mij komen afleveren?Dan heb ik ook een platte met HDMI enzooooooo. Heb nu gewoon nog zo'n dikke
Of ie leuk is. Zn schoenen ook wel vaakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar let je dan op bij een man?
Dat is 't ook nietquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
Fokkie, had je al gehoord dat zondag de ouders van Tchockie hun oude tv bij mij komen afleveren?Dan heb ik ook een platte met HDMI enzooooooo. Heb nu gewoon nog zo'n dikke
Gewoon met zijn allen a-seksueel zijn toch.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet bij mij. Is t gewoon niet
Waarom apple TV?quote:
Ik ben echt mega super blij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]leuk laat kerstcadeau wel.
[..]
Gewoon met zijn allen a-seksueel zijn toch.
Apple tv 100 eurie. Maar heel handig als je een ipad of macbook hebt.quote:
Apple tv is handig jonguh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom apple TV?Gewoon laptop er aan hangen
Goede voorbereiding welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben echt mega super blij.
Heb hier sinds ik verhuisd ben (3,5 jaar geleden) ook al een HDMI-kabel liggen voor wanneer het moment daar zou zijn.
Schoenenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of ie leuk is. Zn schoenen ook wel vaak![]()
.
[..]
Dat is 't ook niet.
Leuke tijd om dat te komen brengenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Omg ja, morgen dus rond half 7 opstaan.
Ohjaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is morgen zaterdag aap, die tv komt zondag.
Ja weet ik eigenlijk ook niet. We moeten om 9u bij oma zijn oid maar waarom we daar dan veel vroeger zijn weet ik ook niet. Zondag uitslapenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohjawaarom moet je morgen zo vroeg opstaan dan?
Nee, al ben ik afgelopen twee dagen wel kapot.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:09 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie wel eens dat als je teveel gedronken hebt je pas heel laat op de dag erna brak wordt?
Oh je hebt morgen begrafenis natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk ook niet. We moeten om 9u bij oma zijn oid maar waarom we daar dan veel vroeger zijn weet ik ook niet. Zondag uitslapen.
ja, maar dat is meer omdat je pas echt van de kaart bent als het al in de ochtend is die dagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:09 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie wel eens dat als je teveel gedronken hebt je pas heel laat op de dag erna brak wordt?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, al ben ik afgelopen twee dagen wel kapot.
Alcoholistquote:
Ik had dat woensdag namelijk, te veel gehad (en ook teveel verschillende dingen) en pas 's avonds de volgende dag brak worden enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, al ben ik afgelopen twee dagen wel kapot.
Ja, helemaal geen zin. Ken die mensen die komen ook echt totaaal niet. Hoef gelukkig niet in het hand-schud rijtje te staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je hebt morgen begrafenis natuurlijk
Zou kunnenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dat woensdag namelijk, te veel gehad (en ook teveel verschillende dingen) en pas 's avonds de volgende dag brak worden enzo
Ga je nog wat zeggen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, helemaal geen zin. Ken die mensen die komen ook echt totaaal niet. Hoef gelukkig niet in het hand-schud rijtje te staan.
Begrafenis is sowieso nooit leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, helemaal geen zin. Ken die mensen die komen ook echt totaaal niet. Hoef gelukkig niet in het hand-schud rijtje te staan.
Dat was wel naarquote:
Ja, behalve dat die mensen denken "Oh kijk daar heb je de kleinkinderen, even handje schudden"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begrafenis is sowieso nooit leuk
En mijn ervaring is dat je die mensen die komen ook niet hoeft te kennen. Je komt daar voor de overledene/familie daarvan, niet voor de rest
Lijkt me echt ongemakkelijk ookquote:
Dat is vaak zo raar, zo'n rijtje. Dan moet je echt 6 keer hetzelfde zeggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ach ja, gewoon de condoleance accepteren en verder gaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, behalve dat die mensen denken "Oh kijk daar heb je de kleinkinderen, even handje schudden"
En dan is er nog iemand die per ongeluk gefeliciteerd zegt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is vaak zo raar, zo'n rijtje. Dan moet je echt 6 keer hetzelfde zeggen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan is er nog iemand die per ongeluk gefeliciteerd zegt.
Ja, en daarbij ken ik die mensen niet. En waarvoor is zo'n handje nou eigenlijk? Om je sterkte te wensen? Ja laat dan maar zitten, je bent geweest dat is prima. Ik ben dan echt liever alleen dan iedereen een handje te gevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is vaak zo raar, zo'n rijtje. Dan moet je echt 6 keer hetzelfde zeggen.
Het gaat om het gebaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en daarbij ken ik die mensen niet. En waarvoor is zo'n handje nou eigenlijk? Om je sterkte te wensen? Ja laat dan maar zitten, je bent geweest dat is prima. Ik ben dan echt liever alleen dan iedereen een handje te geven.
Ja, maar als dat gebaar alleen maar irritant is waar staat het dan nog voor?!quote:
Ik snap dat ook niet zo. Ik heb het nu al een aantal keer meegemaakt. Je hebt niet eens de tijd om je thee op te drinken of mensen staan al in de rij voor je.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en daarbij ken ik die mensen niet. En waarvoor is zo'n handje nou eigenlijk? Om je sterkte te wensen? Ja laat dan maar zitten, je bent geweest dat is prima. Ik ben dan echt liever alleen dan iedereen een handje te geven.
Beste wensen, beste wensen, beste wensen, beste wensen, ohwie heb ik nogniet gehad? Ja jij ook beste wenschen beste wenschen beste wenschen, heb je pietje al beste wenschen gewenst? ohnee Pietje jij ook nog beste wenschenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar als dat gebaar alleen maar irritant is waar staat het dan nog voor?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |