quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:51 schreef Ambicioso het volgende:
FLIKKER EENS OP MET JE ROKEN TOPICS VIEZE STINKBEK.
Dat is al een tijdje zo. Omdat de pakjes anders te goedkoop worden en ze willen juist door het duurder te maken jeugd te ontmoedigen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:51 schreef arjan1112 het volgende:
er bestaan geen pakjes sigaretten met 5 stuks erin.
Fixedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje zo. Omdat de pakjes anders te goedkoop worden en ze willen juist door het duurder te maken meer geld in de schatkist krijg.
Altijd optimistisch blijven, toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:09 schreef arjan1112 het volgende:
Ben best wel blij dat ik ging roken in plaats van Heroine spuiten
Beetje asociaal dat jij ze dan gelijk onderkotst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Roken![]()
Rokers![]()
Maar zijn wel sociale mensen vaak
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef vera166 het volgende:
gebruik gewoon crack dan dat is voor de ekten
Ik rook dan ook niet, dus klopt wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje asociaal dat jij ze dan gelijk onderkotst.
Mwa... het is niet zo heel moeilijk om een statistisch gemiddelde te bepalen. Maar daar heb je eigenlijk niet zo heel veel aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
Als je rookt sterf je niet per se 7 jaar eerder, da's gewoon een fabeltje. Het hangt ervan af wat je ervan krijgt.
Gemiddelden zeggen iets, maar zijn absoluut niet doorslaggevend. Je zal maar net die ene zijn die toch nog 94 wordt. Of juist degene die maar 35 wordt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mwa... het is niet zo heel moeilijk om een statistisch gemiddelde te bepalen. Maar daar heb je eigenlijk niet zo heel veel aan.
En dat is in verhouding niet duurder?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
Toen ik een tijdje in de UK woonde kon je pakjes kopen van 10 peuken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |