integreren dus... das wel makkelijker op de lange termijn...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:55 schreef LogiteX het volgende:
Boeiend, moeten we dan allemaal mengen?
snap geen biet van wat je bedoeltquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
integreren dus... das wel makkelijker op de lange termijn...
Integreren van diverse bevolkingsgroepen, leidt op langere termijn tot het samensmelten van die groepen. En als die er niet meer zijn, zijn ook die spanningen er niet --->> dat is makkelijker .quote:
In Nederland is de enige bevolkingsgroep die hier voor spanningen zorgt de Marokkanen. Alle andere bevolkingsgroepen kunnen het prima met elkaar vinden. We hoeven dus niet samen te smelten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Integreren van diverse bevolkinsgroepen, leidt op langere termijn tot het samensmelten van die groepen. En als die er niet meer zijn, zijn ook die spanningen er niet --->> dat is makkelijker .
Eenzijdig van je .quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:21 schreef LogiteX het volgende:
[..]
In Nederland is de enige bevolkingsgroep die hier voor spanningen zorgt de Marokkanen. Alle andere bevolkingsgroepen kunnen het prima met elkaar vinden. We hoeven dus niet samen te smelten.
Kleine incidenten. Een minuscule rimpel in de verder prima relatie tussen chinezen, zwarten en autochtonen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Eenzijdig van je .
Natuurlijk zijn er spanningen.
Laatst nog met het zwartepietendebat.... toen deed Gordon lollig over chinezen.
Waarom zou ik voor zijn?quote:Maar je bent dus anti-integratie >>?
Het zijn symptomen van dieperliggende gevoelensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:25 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Kleine incidenten. Een minuscule rimpel in de verder prima relatie tussen chinezen, zwarten en autochtonen.
okeee... niet klagen dan later over 'die buitenlanders passen zich niet aan' ...... 'ze willen geen Nederlander worden' en 'ze integreren niet' .quote:Waarom zou ik voor zijn?
Cultuur-hater?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Integreren van diverse bevolkingsgroepen, leidt op langere termijn tot het samensmelten van die groepen. En als die er niet meer zijn, zijn ook die spanningen er niet --->> dat is makkelijker .
Is dat jouw perceptie of heb je hier hard bewijs voor?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het zijn symptomen van dieperliggende gevoelens
Nooit gedaan.quote:[..]
okeee... niet klagen dan later over 'die buitenlanders passen zich niet aan' ...... 'ze willen geen Nederlander worden' en 'ze integreren niet' .
Hard bewijs ? 12 jaar -- na Fortuyn-- gekanker in Nederland over buitenlanders ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Is dat jouw perceptie of heb je hier hard bewijs voor?
Dan is het okquote:Nooit gedaan.
Ik kreeg even het idee dat je het liefst zou zien dat alle volkeren versmelten, waardoor dus ook veel culturen verdwijnen. Globalisme optima forma, met een culturele eenheidsworst gebaseerd op de Amerikaanse cultuur.quote:
Het linkse ideaal. Alles geegaliseerd, dan is er ook geen spanning meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Integreren van diverse bevolkingsgroepen, leidt op langere termijn tot het samensmelten van die groepen. En als die er niet meer zijn, zijn ook die spanningen er niet --->> dat is makkelijker .
Linux? heb ik dat gezegdquote:
Mooi zeg, allemaal hetzelfde kleurtje, allemaal hetzelfde taaltje.. Allemaal hetzelfde, saai. Doet me ergens aan denken...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het linkse ideaal. Alles geegaliseerd, dan is er ook geen spanning meer.
(...)
Welja.... ik noem een feit en tevens een normaal rechts idee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het linkse ideaal. Alles geegaliseerd, dan is er ook geen spanning meer.
Je schetst een monoculturele samenkving.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mooi zeg, allemaal hetzelfde kleurtje, allemaal hetzelfde taaltje.. Allemaal hetzelfde, saai. Doet me ergens aan denken...
[ afbeelding ]
Verschillend tussen culturen, hartstikke mooi.
Afrikaanse landen zijn allen monocultureel, typisch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je schetst een monoculturele samenkving.
Idd een engeschets
Ik denk niet dat je kan spreken van uitzonderingen. Ik denk dat mensen van verschillende rassen die in gelijke maatschappelijke situatie verkeren helemaal niet bij uitzondering met elkaar omgaan. Ik denk dat dit vrij frequent voorkomt, met als voorwaarde dat er dus wel mensen van verschillende rassen in de buurt moeten zijn. En in veel gevallen is dat gewoon niet het gevoel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prima post wel. Kunnen we wat mee ipv loze kreten.
Toch zijn er wel uitzonderingen waardoor je het niet een wet kan noemen, maar die uitzonderingen zijn zo'n klein deel van het grote gedeelte.
Ook zie je bijvoorbeeld ook niet dat wanneer mensen van een verschillend ras, die in een gelijke maatschappelijke situatie verkeren, elkaar alsnog gaan opzoeken. Misschien wel bij elkaar in de buurt gaan leven, maar toch niet elkaar gaan opzoeken.
Zou dat allemaal op 'cultuur' terug te herleiden zijn?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:05 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Een hoge opleiding werkt als een equalizer - ik had Amerikaanse vrienden met hele verschillende achtergronden (Indiaas-Amerikaans, Afrikaans-Amerikaans, Zuid-Koreaans-Amerikaans, Iers-Amerikaans, etc.). Maar laag-opgeleide Amerikanen, of ze blank of zwart zijn, missen vaak de social skills om zich aan te passen aan andere culturen.
In Boston ging ik regematig naar muziekuitvoeringen kijken, en als er bijvoorbeeld Jazz werd gespeeld, dan was meer dan de helft van de toeschouwers zwart. De mensen die je daar zag, leken qua gedrag in de verste niet op de Cosby's. Geen aangenaam volk. Hetzelfde geldt voor de blanken die we een keer in een trailer park tegenkwamen, toen we de verkeerde campeerplaatshadden uitgezocht.
Lijkt me niet, aangezien ze daar per land ook mensen uit andere Afrikaanse landen hebben. Of dacht jij dat alle negers gezamelijk '1 negercultuur' hebben ofzo? Los daarvan hebben ze daar, enigszins afhankelijk v/h land, natuurlijk ook Aziaten (vooral Chinezen), en natuurlijk enkele blanken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef waht het volgende:
[..]
Afrikaanse landen zijn allen monocultureel, typisch.
Als je een zwarte Amerikaan was met genoeg middelen om elders te wonen wel dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef Hathor het volgende:
Tsja, als ik een blanke Amerikaan was zou ik ook niet op zoek gaan naar een huis in Watts of Inglewood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |