abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135065609
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:55 schreef LogiteX het volgende:
Boeiend, moeten we dan allemaal mengen?
integreren dus... das wel makkelijker op de lange termijn...
pi_135065618
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

integreren dus... das wel makkelijker op de lange termijn...
snap geen biet van wat je bedoelt
pi_135065653
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:16 schreef LogiteX het volgende:

[..]

snap geen biet van wat je bedoelt
Integreren van diverse bevolkingsgroepen, leidt op langere termijn tot het samensmelten van die groepen. En als die er niet meer zijn, zijn ook die spanningen er niet --->> dat is makkelijker .
pi_135065756
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Integreren van diverse bevolkinsgroepen, leidt op langere termijn tot het samensmelten van die groepen. En als die er niet meer zijn, zijn ook die spanningen er niet --->> dat is makkelijker .
In Nederland is de enige bevolkingsgroep die hier voor spanningen zorgt de Marokkanen. Alle andere bevolkingsgroepen kunnen het prima met elkaar vinden. We hoeven dus niet samen te smelten.
pi_135065813
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:21 schreef LogiteX het volgende:

[..]

In Nederland is de enige bevolkingsgroep die hier voor spanningen zorgt de Marokkanen. Alle andere bevolkingsgroepen kunnen het prima met elkaar vinden. We hoeven dus niet samen te smelten.
Eenzijdig van je .
Natuurlijk zijn er spanningen.
Laatst nog met het zwartepietendebat.... toen deed Gordon lollig over chinezen.
Maar je bent dus anti-integratie >>?
pi_135065934
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Eenzijdig van je .
Natuurlijk zijn er spanningen.
Laatst nog met het zwartepietendebat.... toen deed Gordon lollig over chinezen.
Kleine incidenten. Een minuscule rimpel in de verder prima relatie tussen chinezen, zwarten en autochtonen.

quote:
Maar je bent dus anti-integratie >>?

Waarom zou ik voor zijn?
pi_135066067
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:25 schreef LogiteX het volgende:

[..]

Kleine incidenten. Een minuscule rimpel in de verder prima relatie tussen chinezen, zwarten en autochtonen.
Het zijn symptomen van dieperliggende gevoelens

quote:
Waarom zou ik voor zijn?
okeee... niet klagen dan later over 'die buitenlanders passen zich niet aan' ...... 'ze willen geen Nederlander worden' en 'ze integreren niet' .
pi_135066083
quote:

[..]

Integreren van diverse bevolkingsgroepen, leidt op langere termijn tot het samensmelten van die groepen. En als die er niet meer zijn, zijn ook die spanningen er niet --->> dat is makkelijker .
Cultuur-hater?
pi_135066114
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het zijn symptomen van dieperliggende gevoelens
Is dat jouw perceptie of heb je hier hard bewijs voor?
quote:
[..]

okeee... niet klagen dan later over 'die buitenlanders passen zich niet aan' ...... 'ze willen geen Nederlander worden' en 'ze integreren niet' .
Nooit gedaan.
pi_135066164
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef LogiteX het volgende:

[..]

Is dat jouw perceptie of heb je hier hard bewijs voor?
Hard bewijs ? 12 jaar -- na Fortuyn-- gekanker in Nederland over buitenlanders ?

quote:
Nooit gedaan.
Dan is het ok
pi_135066191
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:29 schreef Ludd het volgende:

[..]

Cultuur-hater?
??
Wie, wat en waarom ?
pi_135067546
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

??
Wie, wat en waarom ?
Ik kreeg even het idee dat je het liefst zou zien dat alle volkeren versmelten, waardoor dus ook veel culturen verdwijnen. Globalisme optima forma, met een culturele eenheidsworst gebaseerd op de Amerikaanse cultuur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ludd op 04-01-2014 16:15:29 ]
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:13:18 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135073308
quote:

[..]

Het linkse ideaal. Alles geegaliseerd, dan is er ook geen spanning meer.

Nog los van de vraag of je spanning niet nodig hebt om vooruit te komen is het ook nog eens zo dat de meeste oorlogen in de geschiedenis helemaal niks met verschillende bevolkingsgroepen te maken hadden. Duitsland tegen Engeland. Van hetzelfde ras. Met enerzijds Indiers en Afrikanen als bondgenoten, anderzijds Arabieren, Turken en Japanners.
The End Times are wild
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:16:48 #165
168739 Red_85
'echt wel'
pi_135073484
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:36 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Huh :D
Linux? heb ik dat gezegd _O-
Ja maf
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:20:42 #166
168739 Red_85
'echt wel'
pi_135073690
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

(...)
Mooi zeg, allemaal hetzelfde kleurtje, allemaal hetzelfde taaltje.. Allemaal hetzelfde, saai. Doet me ergens aan denken...

Verschillend tussen culturen, hartstikke mooi.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_135074044
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Welja.... ik noem een feit en tevens een normaal rechts idee.
.maar in jouw extteemrechtse visie komt het beter uit om links als zondebok aan te wijzen en dus verlinks je dit integratie-idee. Die altijd normaal rechts was en is , gedragen door een meerderheid van rechtse mensen
pi_135074074
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Linux? heb ik dat gezegd _O-
Ja maf
Test 123
pi_135074185
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mooi zeg, allemaal hetzelfde kleurtje, allemaal hetzelfde taaltje.. Allemaal hetzelfde, saai. Doet me ergens aan denken...

[ afbeelding ]

Verschillend tussen culturen, hartstikke mooi.
Je schetst een monoculturele samenkving.
Idd een engeschets
pi_135074845
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je schetst een monoculturele samenkving.
Idd een engeschets
Afrikaanse landen zijn allen monocultureel, typisch.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:49:16 #171
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135074941
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Prima post wel. Kunnen we wat mee ipv loze kreten.
Toch zijn er wel uitzonderingen waardoor je het niet een wet kan noemen, maar die uitzonderingen zijn zo'n klein deel van het grote gedeelte.

Ook zie je bijvoorbeeld ook niet dat wanneer mensen van een verschillend ras, die in een gelijke maatschappelijke situatie verkeren, elkaar alsnog gaan opzoeken. Misschien wel bij elkaar in de buurt gaan leven, maar toch niet elkaar gaan opzoeken.
Zou dat allemaal op 'cultuur' terug te herleiden zijn?
Ik denk niet dat je kan spreken van uitzonderingen. Ik denk dat mensen van verschillende rassen die in gelijke maatschappelijke situatie verkeren helemaal niet bij uitzondering met elkaar omgaan. Ik denk dat dit vrij frequent voorkomt, met als voorwaarde dat er dus wel mensen van verschillende rassen in de buurt moeten zijn. En in veel gevallen is dat gewoon niet het gevoel.

Als ik kijk naar mijn eigen ervaringen zie ik juist dat mensen in gelijke en dan met name betere maatschappelijke positie veel sneller met elkaar omgaan, mits er ook in de naaste omgeving mensen van ander ras zijn. Dus in steden zul je dit wel vaak zien, in dorpjes veel minder.

Ik kan me verder ook goed vinden in onderstaande post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:05 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Een hoge opleiding werkt als een equalizer - ik had Amerikaanse vrienden met hele verschillende achtergronden (Indiaas-Amerikaans, Afrikaans-Amerikaans, Zuid-Koreaans-Amerikaans, Iers-Amerikaans, etc.). Maar laag-opgeleide Amerikanen, of ze blank of zwart zijn, missen vaak de social skills om zich aan te passen aan andere culturen.

In Boston ging ik regematig naar muziekuitvoeringen kijken, en als er bijvoorbeeld Jazz werd gespeeld, dan was meer dan de helft van de toeschouwers zwart. De mensen die je daar zag, leken qua gedrag in de verste niet op de Cosby's. Geen aangenaam volk. Hetzelfde geldt voor de blanken die we een keer in een trailer park tegenkwamen, toen we de verkeerde campeerplaats :) hadden uitgezocht.
Krekker is de bom!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:50:54 #172
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135074997
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef waht het volgende:

[..]

Afrikaanse landen zijn allen monocultureel, typisch.
Lijkt me niet, aangezien ze daar per land ook mensen uit andere Afrikaanse landen hebben. Of dacht jij dat alle negers gezamelijk '1 negercultuur' hebben ofzo? Los daarvan hebben ze daar, enigszins afhankelijk v/h land, natuurlijk ook Aziaten (vooral Chinezen), en natuurlijk enkele blanken.
Krekker is de bom!
pi_135075929
Tsja, als ik een blanke Amerikaan was zou ik ook niet op zoek gaan naar een huis in Watts of Inglewood.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:58:15 #174
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135077956
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef Hathor het volgende:
Tsja, als ik een blanke Amerikaan was zou ik ook niet op zoek gaan naar een huis in Watts of Inglewood.
Als je een zwarte Amerikaan was met genoeg middelen om elders te wonen wel dan? :?
Krekker is de bom!
pi_135080769

Dit laat goed zien dat het niet echt een bewuste keuze is om gescheiden van elkaar te leven. Het ligt eerder aan je financieel in de samenleving staat.
Niemand gaat vrijwillig in de ghetto wonen en mensen die succesvol zijn in het leven kiezen gewoon voor een betere buurt.
Dat de betere buurten in de VS vaak bestaat uit witte mensen heeft heel andere redenen, racisme is het ieder geval niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')