Nope. Ik snap het ook niet zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar tegen op kan kijkenIs het ver weg ofzo?
Vanaf vorige week Dinsdag maar één nacht niet samen geslapenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaap je normaal met iemand erin dan?
Nieuwe relatie?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanaf vorige week Dinsdag maar één nacht niet samen geslapenEn weekend zal ook wel samen slapen betekenen. In het begin vond ik het klote slapen maar het went steeds beter
Neequote:
Oh nice nice. Ik denk dat ik het ook weer onwennig vind om samen te slapen, te lang geleden alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeAl een jaar de zelfde jongen maar ups en downs. Hij is ook een huisgenoot van me dus hij slaapt vaak in zijn eigen bed maar de laatste tijd (2 maanden) wilt hij steeds meer bij me slapen. Sliep begin vorig jaar ook vaak bij hem maar toen had hij nog een tweepersoonsbed en later kregen we een periode die minder ging dus ook niet samen geslapen. Het is pas sinds 2 maanden weer heel erg goed tussen ons sinds een half jaar ofzo
never happendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice nice. Ik denk dat ik het ook weer onwennig vind om samen te slapen, te lang geleden al
Samen in een tweepersoons gaat wel maar éénpersoonsbed is echt wel wennenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice nice. Ik denk dat ik het ook weer onwennig vind om samen te slapen, te lang geleden al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Samen in een tweepersoons gaat wel maar éénpersoonsbed is echt wel wennenMaar ben nu wel gewend na 2 maanden elk weekend en nu 7 nachten. Echt kut dat hij zijn zelfgebouwde tweepersoonsbed uit elkaar heeft gehaald en ook éénpersoons heeft gemaakt.
Uhu, nou ja,wel lekker knusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waarKnuffelend in slaap vallen
Gewoon in bed plassen #yoloquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:43 schreef richolio het volgende:
Ik moet plassen maar wil mijn bed niet uit
Zolang je niet denkt dat het appelsap is morgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Of in t lege glas op mijn nachtkastje. Of is dat raar?
Done. Wel uit mijn raam gegooid meteen, wat stonk dat zegquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je niet denkt dat het appelsap is morgen.
Gefeliciteerd beste Fok-itquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je niet denkt dat het appelsap is morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |