Gister Lotje, vandaag Isabella...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ken ze nog niet goed genoeg om te beoordelen of ze wel of niet sympathiek zijn, maar ergeren kan ik me nu al wel aan een enkeling
Ik heb serieus geen idee wie dat zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gister Lotje, vandaag Isabella...Sorry dat het 2 vrouwen zijn... Niet bewust (denk ik)
Lotje nu op 1 met die strik, die andere chick is die daar staat is Isabella.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee wie dat zijn
Wat is dit. De bijbel ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:18 schreef Grunge. het volgende:
Lindy wil behoorlijk minderen met roken, haar sigaretten zijn nog lang niet op. Ze rookt er gemiddeld vier per dag nu, thuis een pakje. Ze wil er best één afstaan aan Charlotte, "geen probleem".
Zou ik echt niet doen, laat haar zelf minderen.
Nee, die andere is Lindy.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lotje nu op 1 met die strik, die andere chick is die daar staat is Isabella.
Lindy niet Isabellaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lotje nu op 1 met die strik, die andere chick is die daar staat is Isabella.
We zien nu nog alleen wijven met 3 lagen ondergoed en wateffer voor de kou... En het is nog geeneens winter.. ...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:18 schreef kurk_droog het volgende:
Geen lekkere wijven dus en oeverloos dom gelul.
Een klein Noord Korea bouwenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou wel een groeps structuur verzinnen 12 uur werken aan de collony 12 uur vrije tijd
.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:21 schreef Tijgerprint92 het volgende:
[..]
Is dit de Huub? Die opgefokte dwerg. Baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |