Met familie minder omdat je die goed kent, maar vreemden of iemand die je niet goed kent bellen is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je dat ook met familie en eventueel vrienden? Of bel je die ook niet/durf je die ook niet te bellen?
Dit deed/doequote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:51 schreef RunForrestRun het volgende:
Belscriptjes schrijven. Dus opschrijven wat je gaat zeggen/vragen en vast nadenken over de antwoorden die mensen kunnen geven. Dat heeft mij heel erg geholpen en nu bel ik overal zonder problemen naartoe.
Ja, zoiets. Of je geen domme dingen gaat zeggen en of ze je wel gaan begrijpen en of je misschien niet iets vergeet. En voor eventuele stiltes die zouden kunnen vallen (die ervaarde ik dan als ongemakkelijk).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:30 schreef Tropanzia het volgende:
Waar ben je precies bang voor? Op de manier waarop jezelf overkomt???
Eerder onzekerheid over hoe je overkomt waarschijnlijk. Persoonlijk heb ik ook een hekel aan bellen omdat ik normaal met veel gebaren, emoties, gezichtsuitdrukkingen en geluiden praat/communiceer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:29 schreef Perrin het volgende:
Gaat hier een vervelende/traumatische telefoonervaring aan vooraf of groeit zo'n belangst geleidelijk?
Hopen dat videochat snel telefonie vervangtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Eerder onzekerheid over hoe je overkomt waarschijnlijk. Persoonlijk heb ik ook een hekel aan bellen omdat ik normaal met veel gebaren, emoties, gezichtsuitdrukkingen en geluiden praat/communiceer.
Klinkt lomp, maar het is echt zo. Bellen en ontdekken dat de andere kant niet 'bijt'. Ik had ook belangst, maar ben in 2007 toch in een callcenter gaan werkenquote:
Het is meer dat je er weinig ervaring mee hebt, omdat je er dus telkens tegenop zit en op een andere manier probeert op te lossen (door bijvoorbeeld iemand anders te laten bellen). Je weet simpelweg niet hoe je ermee om moet gaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:29 schreef Perrin het volgende:
Gaat hier een vervelende/traumatische telefoonervaring aan vooraf of groeit zo'n belangst geleidelijk?
Ja dat lijkt me zelfs nog irritanter eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopen dat videochat snel telefonie vervangt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |