ik bedoel het met een sarcastische ondertoon, maar het gevaar op internet is dat mensen dingen letterlijk nemenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:20 schreef Helsinki het volgende:
Ik zou dat niet als een belediging zien, maar jij kunt denk ik het beste inschatten hoe het in jouw omgeving gewaardeerd zal worden.
het is een bekende filmscene. Vandaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
Als je dit als belediging ziet dan zouden je tenen een eigen postcode moeten hebben. Maar 'grappig', mwah. Ik vind 't vooral wat flauwtjes.
die was letterlijk mijn eerste keuze, maar dan krijg ik problemen met de gay communityquote:
Ja, want die voelen zich dan ook meteen ontzettend aangesproken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:25 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
die was letterlijk mijn eerste keuze, maar dan krijg ik problemen met de gay community
Ja, nou, poepoe.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:25 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
die was letterlijk mijn eerste keuze, maar dan krijg ik problemen met de gay community
Tja, tiswat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:23 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
ik bedoel het met een sarcastische ondertoon, maar het gevaar op internet is dat mensen dingen letterlijk nemen
Dus je bent niet origineel genoeg om zelf een leuke grap te verzinnen en pakt daarom maar een heel matige quote uit een overgewaardeerde comedy?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:25 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
het is een bekende filmscene. Vandaar
overgewaardeerde comedy uit de top 3 van de afgelopen jaren, en matige quotes die de hele wereld kent. Als je toodaloo motherfucker of so long gay boys op youtube ingeeft vind je 100 miljoen views van verschillende accountsquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dus je bent niet origineel genoeg om zelf een leuke grap te verzinnen en pakt daarom maar een heel matige quote uit een overgewaardeerde comedy?
je bent tot nu toe de enige die het letterlijk neemt. een emotionele afscheidsaankondiging wordt het ook niet. Ik kan maar beter niks aankondigen en gewoon vertrekkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:43 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik vind het ronduit beledigend. Waarom wil jij op deze manier van je vrienden en familie afscheid nemen? Deze poging is in ieder geval niet homofoob maar kom op kerel!
dat vinden mensen altijd als je iets op voorhand aankondigt. No surprise therequote:
Ben ik in klaagbaak?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dus je bent niet origineel genoeg om zelf een leuke grap te verzinnen en pakt daarom maar een heel matige quote uit een overgewaardeerde comedy?
Ga dan inderdaad weg zonder afscheid, komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:43 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik vind het ronduit beledigend. Waarom wil jij op deze manier van je vrienden en familie afscheid nemen? Deze poging is in ieder geval niet homofoob maar kom op kerel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |