Mn baas geeft niks om sport en neemt dan toch tijdens de Spelen (en ook het WKquote:
Ontsla je baas.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Mn baas geeft niks om sport en neemt dan toch tijdens de Spelen (en ook het WK) vrij en ik kan niet tegelijk vrij zijn met mn baas
Kut man. Ik nam altijd vrij tijdens grote sportevenementen.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Mn baas geeft niks om sport en neemt dan toch tijdens de Spelen (en ook het WK) vrij en ik kan niet tegelijk vrij zijn met mn baas
Als de baas van werk is, dansen de werknemers. Of kijken naar de livestream.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
"Triest" ja. Alsof Van Calker het allemaal zelf gewild heeft.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die vorige OS waren wel triest van Van Calker. Misschien dat die dat bedoeld.
Zo kun je geen enkele topsporter die faalt door spanning, angst, domme fouten of gewoon geen vorm bekritiseren want elke sporter zal zeggen dat hij het zelf niet gewild heeft.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"Triest" ja. Alsof Van Calker het allemaal zelf gewild heeft.
Dit, ideaal toch? Gewoon streampie aan op werkquote:Op zondag 5 januari 2014 13:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Als de baas van werk is, dansen de werknemers. Of kijken naar de livestream.
Het lijkt me wel echt een ander verhaal zo'n bobslee. Als hij er geen vertrouwen in heeft, waarom zou je dan in godsnaam het risico wel nemen. Dat kun je niet doen. Als er dan wel wat gebeurt krijgt hij alsnog de schuld.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:53 schreef -0- het volgende:
[..]
Zo kun je geen enkele topsporter die faalt door spanning, angst, domme fouten of gewoon geen vorm bekritiseren want elke sporter zal zeggen dat hij het zelf niet gewild heeft.
Wij hadden een sportfan als baas. Keken op het werk naar de wereldbeker van Ajax tegen Gremio.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit, ideaal toch? Gewoon streampie aan op werkVan de zomer ook gedaan met tour de France,Vuelta,Wimbledon
Ik heb geen werk, dus zit helemaal niet met het dilemma
Hoax.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij hadden een sportfan als baas. Keken op het werk naar de wereldbeker van Ajax tegen Gremio.
Moesten we de uren later wel inhalen.
Japan was net even te ver.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoax.
Tijdens die wedstrijd was je niet aan het werk, maar zat je in het stadion achter het doel.
Ducrot zou zeggen "hij daalt als een oud wijf".quote:Op zondag 5 januari 2014 15:36 schreef marcodej het volgende:
Van Calker 20e. Van Calker gaat dit jaar als een drol naar beneden.
Vooruitgang.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:36 schreef marcodej het volgende:
Van Calker 20e. Van Calker gaat dit jaar als een drol naar beneden.
Ik dacht net "Laat ik even mn planning bekijken voor de komende periode." Had ik beter niet kunnen doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit, ideaal toch? Gewoon streampie aan op werkVan de zomer ook gedaan met tour de France,Vuelta,Wimbledon
Ik heb geen werk, dus zit helemaal niet met het dilemma
Hoezo niet? Te druk? En je moet altijd prioriteiten stellen héquote:Op zondag 5 januari 2014 16:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet wordt zelfs een streampje aanzetten onmogelijk. Hoerenkut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |