Meen je niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef waxmask het volgende:
Liepen er ook al een paar eten te jatten.
Ben je praktisch betaald deelnemer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Gewoon een jaar lang iedere dag de rondleiding volgen, ben je zo net zo bekend als Johan Vlemmix
kaas weg, tonijn weg, alles wegquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
50 plakken kaas, já er zijn dus 50 plakken kaas weg dus....![]()
[ afbeelding ]
Pas maar op met deze tantequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
50 plakken kaas, já er zijn dus 50 plakken kaas weg dus....![]()
[ afbeelding ]
Ja snaaien bananen en weet ik wat,quote:
das pech, alles weg .. dat is balen, morgen nieuwe halen, dat is klote, winkel gesloten , wat een strop .. het geld is op!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kaas weg, tonijn weg, alles weg
Woensdag 15 januari: "Jaaa eerst hadden we twee koeien en nu zie ik helemaal geen koe meer!"quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
¤3650 het kan een investering zijn volgens sommigenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben je praktisch betaald deelnemer.
ALLES!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 koeien met 15 manquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Woensdag 15 januari: "Jaaa eerst hadden we twee koeien en nu zie ik helemaal geen koe meer!"
Klinkt een beetje als de ekte wereld...quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Mallika het volgende:
We moeten gewoon zorgen dat we genoeg geld hebben dan kunnen we eten wat we willen.
Welkom in Utopia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |