quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:42 schreef remlof het volgende:
Ik ga m'n iPad 3 upgraden naar een Air.
Installeer hem eens opnieuw. Gewoon helemaal leeggooien, bijvoorbeeld via itunes en daarna GEEN reservekopie terugzetten maar gewoon vers installeren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hmmm ik ben aan de slag gegaan met de twee tips die ik hier kreeg (opnieuw verbinden met Wifi netwerk en andere browser proberen) maar dat schiet niets op.
Het probleem is dus echt dat de WiFi verbinding traag is. Een andere Ipad op mijn netwerk (+ smartphone en laptop) werken prima. En het is ook niet het besturingssysteem want dat reageert nog steeds lekker vlot.
Maar als ik een pagina in de webbrowser wil openen, een filmpje op Youtube wil bekijken of m'n digitale NRC Next wil downloaden duurt het laaaaaang. Gruwelijk traag.
Meer opties hoe ik dit probleem kan fixen?
Hmmm ja ik vind het wel een last resort maar ik vrees niet dat er veel andere opties zijn. Maar een goede stapvoorstap tutorial googlen en dit weekend maar eens aan de slag...quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Installeer hem eens opnieuw. Gewoon helemaal leeggooien, bijvoorbeeld via itunes en daarna GEEN reservekopie terugzetten maar gewoon vers installeren.
Is dat een soort Dokter Bibber?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef videonatic het volgende:
Surgeon Simulator is net gereleased in de app store!
Leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:42 schreef remlof het volgende:
Ik ga m'n iPad 3 upgraden naar een Air.
Hoezo tutorial? Gewoon leegmaken en alles er opnieuw opzetten. Half uurtje werk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hmmm ja ik vind het wel een last resort maar ik vrees niet dat er veel andere opties zijn. Maar een goede stapvoorstap tutorial googlen en dit weekend maar eens aan de slag...
Niet echt dronken, gewoon expres zeer slechte controls. Maar de kunst is juist om zonder damage iets te fixenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 06:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Veel erger
Je bent een dronken dokter ofzo
Heb 'm gekocht, echt een superwazig spelquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef videonatic het volgende:
Surgeon Simulator is net gereleased in de app store!
hier gaat ie nog ruim n week op de batterij! Het ligt eraan wat je ermee doet. Ik kijk alleen mn mail erop en browse op het internet. Ik gebruik nagenoeg geen aps. (behalve nu.nl) Als je enrgieslurpende aps gaan gebruiken, dan zul je dat probleem eerder zien. Maar is er dan een verschil met de oudere iossen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:07 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb 'm gekocht, echt een superwazig spelwel leuk, though.
Batterijduur van mijn iPad 4 is trouwens aardig bagger te noemen na de iOS 7.1 update. En na 7.0 was 't al niet geweldig...
Met iOS 6.1.3 kreeg ik nog gemakkelijk 24 uur "usage" (onder Settings > Usage), waar 'ie er nu na ongeveer 15 uur mee ophoudt. Daar zat toentertijd ook heel wat gamen bij. Dat vind ik wel een heel stuk minder, ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
hier gaat ie nog ruim n week op de batterij! Het ligt eraan wat je ermee doet. Ik kijk alleen mn mail erop en browse op het internet. Ik gebruik nagenoeg geen aps. (behalve nu.nl) Als je enrgieslurpende aps gaan gebruiken, dan zul je dat probleem eerder zien. Maar is er dan een verschil met de oudere iossen?
Ook dat heb ik geprobeerd, helemaal terug naar de fabrieksinstellingen, alsof hij net uit de doos komt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Installeer hem eens opnieuw. Gewoon helemaal leeggooien, bijvoorbeeld via itunes en daarna GEEN reservekopie terugzetten maar gewoon vers installeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |