Dit inderdaad. Enige beperking zijn uitzendingen waar de NPO iets uit het buitenland heeft gehaald specifiek voor de Nederlandse markt. (Een concert ofzo.)quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
werkt gewoon hoor, dacht bepaalde programma's alleen niet en weet niet of t in elk land werkt.
Oh shit dacht dat je bedoelde dat het heel makkelijk werkte met die vpn. Maar wie is de mol kan ik dus gewoon kijken in het buitenland.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
werkt gewoon hoor, dacht bepaalde programma's alleen niet en weet niet of t in elk land werkt.
Foutje niet helemaal goed gelezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
al eens op 'uitzending gemist' gezocht in de app store?
Kostenkwestie. AC3 ondersteuning vereist een licentie. Aanbieders van gratis apps kunnen zich dat niet veroorloven. De betaalde app CinexPlayer heeft er wel ondersteuning voor.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:33 schreef Confetti het volgende:
VLC player maar eens geupdate naar de nieuwste versie en sindsdien kan ik geen videobestanden met AC3 audio afspelen. Wat een troep, blijkbaar mag dat juridisch niet.
Iemand met een oplossing?. Het gesloten IOS is af en toe echt vervelend.
Ik heb dit nu ook na een automatische update.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:33 schreef Confetti het volgende:
VLC player maar eens geupdate naar de nieuwste versie en sindsdien kan ik geen videobestanden met AC3 audio afspelen. Wat een troep, blijkbaar mag dat juridisch niet.
Yep. Gisteren gedaan. Probleemloos.quote:Op zondag 20 september 2015 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
Heeft iemand iOS 9 op een iPad 2 geïnstalleerd?
Oke. Ga ik straks ook doen.quote:Op zondag 20 september 2015 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Gisteren gedaan. Probleemloos.
Kosten kwestie zoals eerder al is aangehaald.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:33 schreef Confetti het volgende:
Ik ook, maar dan een iPad mini. Formaat is echt ideaal. Topic is gewoon dood, denk dat er nog genoeg users met een iPad zijn.quote:Op zondag 17 september 2017 22:56 schreef remlof het volgende:
Gebruikt er niemand meer een iPad omdat ze nu een onhandig grote iPhone hebben?
Ik gebruik mijn iPad (Air, eerste generatie) nog steeds heel veel, echt uren per dag.
Op FOK! zit ik meestal met m'n iPad zelfs, zeker 80% van de tijd.
Nee. Dat is hij niet.quote:Op maandag 18 september 2017 10:57 schreef Jonathon het volgende:
Wat denk je van de nieuwe iPhone 8/X met de A11 processor, deze is sneller dan die van de Macbook Pro![]()
Ik werk momenteel op mijn MacBook en FOK! ernaast op mijn iPad. Een soort multitasking.quote:Op maandag 18 september 2017 11:43 schreef AnneX het volgende:
Mijn ipadEr is geen leven zonder ipad.
Twee werd wat traag (bijzonder traag) na 6 jaar en geen updates meer.
Toen mocht ik een mini 4 van mijzelve en hoera hoera hoera als gebruiker.
Zelfs een zucht als ik naar boven "moet" om de mac aan te zetten voor iets.![]()
Dank remlof voor the full review.
ik heb nu nog steeds een iPad Air 2. Had trouwens eerder een iPad 4 gehad, maar die had op een gegeven moment te weinig interne opslag voor mij, ook wel iets te lomp. Die is naar mijn moeder gegaan, die het ook nog steeds gebruikt!quote:Op zondag 17 september 2017 22:56 schreef remlof het volgende:
Ik gebruik mijn iPad (Air, eerste generatie) nog steeds heel veel, echt uren per dag.
Op FOK! zit ik meestal met m'n iPad zelfs, zeker 80% van de tijd.
Ik gebruik m als afstandbediening voor de apple tvquote:Op zondag 17 september 2017 22:56 schreef remlof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |