abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:33:56 #1
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134997682
Sinds eind november begin december 2013 ben ik via Paiq aan de chat geraakt met een dame. In het begin via paiq, later via whatsapp... Ik vind die paiq app echt niks, dat even ter zijde.

We hebben enorm veel geapped en hebben dan ook al meerdere dates gehad (als je ze zo nog mag noemen).. ze komt hier savonds als de kinderen slapen weleens, en gaat dan savonds naar huis. Zelfde doe ik als ik de kinderen niet heb daar en ook ik ga gewoon netjes naar huis. Wel zijn we lekker knus en romantisch elke avond als we elkaar zien buiten een echte date om.. We hebben gezoend en zijn allebei handtastelijk, maar de echte intieme dingen hebben we nog niet gedaan.. ik denk dat ze er niet klaar voor is namelijk, en laat haar het tempo bepalen (zie later bericht!)

We hebben wel 3-4 echte dates gehad, waar we dan ook niet bij elkaar thuis zaten en samen enorm hebben genoten! Boswandeling en achteraf een lekkere cappuccino opwarmend van de kou, lekker uit eten en een borreltje drinken, en gewoon lekker lekker film kijken.. We weten allebei inmiddels enorm veel van onze vorige relaties, waardoor ik weet dat ze wat terughoudender is in het aangaan van een nieuwe relatie, ondanks dat de klik en het gevoel er is... maar de angst zit diep.

Ik heb haar dan ook aangegeven dat ik haar echt heel leuk vind, en gevoelens voor haar krijg... mijn hart slaat aardig wat slagen over als ik haar zie of spreek.... Ik ben zelf qua kinderen ook terughoudender en ik geniet gewoon van elk moment. Beide hebben we aangegeven niet te daten met een ander, en daar verder ook geen behoefte aan te hebben.

Ik kan soms wel de hele dag naar de whatsapp kijken en mijn gedachtes de loop laten gaan, soms duren de dagen lang als we elkaar niet zien, maar ach... we hebben ook beide aangegeven quality time met vrienden aardig op prijs te stellen.. Zij heeft er meer als ik, maar de vrienden die ik heb, draag ik op handen, daarnaast werken we beide FullTime en heb ik dan ook twee kinderen uit mijn vorige relatie.

Voor mijn gevoel wil ik wachten tot zij klaar is om de volgende stap te zetten, en ook daar hebben we het samen goed over gehad. Ik respecteer haar keuze, en ik sta er ook volledig achter.. Al vind ik het soms wel moeilijk :@ en kom ik soms wat opdringerig voor mezelf over, maar ze geeft aan dit totaal niet erg te vinden..

Zijn er meer mensen die in hetzelfde schuitje hebben gezeten met het feit dat er aan beide kanten een vonk oversloeg, er echt een klik was en dat je elkaar oprecht echt leuk vind en dat de ander het rustig aan wilde doen.. Hoe ging je daar toen mee om? Ging je elkaar meer zien om die drempel juist te bestrijden? Liet je het gewoon zijn beloop?
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:48:28 #2
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_134998562
Duurde toch wel een zootje dates verspreid over twee maanden voordat we wild seksend door het huis heen renden.

Maar ik was wel vrij duidelijk over wat ik wilde, hoor :) ik vind dat een man best duidelijk kan zijn over zijn eeeuh romantische bedoelingen, zonder dat er druk wordt uitgeoefend/ervaren. Dus het gebeurde wel op haar tempo, maar het initiatief lag bij mij. Ik vind het lastig om uit te leggen, maar dat kan mijns inziens allebei tegelijk.

Met je TT ben ik het wel eens.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 10:04:11 #3
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135015326
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:48 schreef Hallmark het volgende:
Duurde toch wel een zootje dates verspreid over twee maanden voordat we wild seksend door het huis heen renden.

Maar ik was wel vrij duidelijk over wat ik wilde, hoor :) ik vind dat een man best duidelijk kan zijn over zijn eeeuh romantische bedoelingen, zonder dat er druk wordt uitgeoefend/ervaren. Dus het gebeurde wel op haar tempo, maar het initiatief lag bij mij. Ik vind het lastig om uit te leggen, maar dat kan mijns inziens allebei tegelijk.

Met je TT ben ik het wel eens.
Ik snap wat je bedoeld.. Ik neem ook zeker vaak het initiatief, echter ik laat aan haar over of ze ergens klaar voor is of niet.. Wil absoluut niets geforceerd doen, maar heb wel duidelijk gemaakt wat mijn bedoelingen m.b.t. het daten zijn.
pi_135016464
Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten .........

Mijn tip heb geduld ik heb het namelijk verpest .

In de weekenden waren we samen ik bleef ook daar wel eens slapen of hij bij mij zodra we het relatie gingen noemen kreeg hij het benauwd en hield hij afstand ik heb geprobeerd hem ruimte te geven maar vond dat enorm moeilijk omdat ik echt gek op hem was.
Ik heb teveel gepusht en te vaak dat gesprek aangegaan van wat is er nou tussen ons ?? Ondanks dat ik dacht dat ik geduldig was, was ik dat dus niet waardoor we elkaar zijn kwijt geraakt ..... dit is een jaar geleden hij heeft nu net een andere vriendin .

Dus ben geduldig ze heeft vast haar redenen om af te houden en wanneer het echt zo zal zijn komt t allemaal op zijn pootjes terecht jullie zijn gek op elkaar dus wat kan er mis gaan .

Succes
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:05:01 #5
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135016733
Het is ook enorm lastig als jij zoveel voelt voor de 1 en de ander ( nog ) wat minder voor jou en de tijd neemt om uit te vinden wat zij precies wil en hoe. Situatie is niet helemaal hetzelfde maar heeft er veel van weg. Gesprekken zijn altijd goed en lang, maar de laatste dagen wel wat minder. Twijfel dus of ik de ruimte en tijd moet geven en de bal bij haar leg of dat ik gewoon gesprekken blijf opstarten?!
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_135022672
Het is een beetje lastig in te schatten dit soort dingen, heel erg persoons- en situatiegebonden.

Ik heb iets dergelijks ook wel meegemaakt, ik verliefd, zij moelijke tijd gehad en nog niet helemaal klaar voor nieuwe relatie. Ik was vol begrip en deed het rustig aan (zelfde als jij, zoenen, beetje vozen, maar geen seks) en maakt verder geen harde avances ook al wist ze dondersgoed dat ik dat wel wilde doen. Op een gegeven moment bleven we er echter een beetje in hangen. Mijn frustratie werd steeds groter en uiteindelijk is zij er met een ander vandoor gegaan terwijl ik nog verliefd op haar was. Als de term friendzone toen al bestond gold ie keihard :D

In ieder geval, prima om rekening te houden met haar gevoelens en als je merkt dat het ook ergens toe leidt dan is rustig aan doen zeker verstandig. Echter, wees ook trouw aan je eigen gevoelens en behoeftes en laat niet met je spelen. Als haar gevoelens voor jou net zo groot zijn als andersom dan moet er op een gegeven moment toch ook iets gebeuren zou je denken. Ik heb verder te weinig info om er echt iets van te kunnen zeggen, hou het gewoon goed in de gaten en laat je niet aan de kant zetten.

Sterkte ermee!!
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_135022714
dubbel
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:09:09 #8
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135022969
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:02 schreef KataStrofe het volgende:
Het is een beetje lastig in te schatten dit soort dingen, heel erg persoons- en situatiegebonden.

Ik heb iets dergelijks ook wel meegemaakt, ik verliefd, zij moelijke tijd gehad en nog niet helemaal klaar voor nieuwe relatie. Ik was vol begrip en deed het rustig aan (zelfde als jij, zoenen, beetje vozen, maar geen seks) en maakt verder geen harde avances ook al wist ze dondersgoed dat ik dat ( denk ik ) wel wil. Op een gegeven moment bleven we er echter een beetje in hangen.[b] Mijn frustratie werd steeds groter en uiteindelijk is zij er met een ander vandoor gegaan terwijl ik nog verliefd op haar was. Als de term friendzone toen al bestond gold ie keihard :D

In ieder geval, prima om rekening te houden met haar gevoelens en als je merkt dat het ook ergens toe leidt dan is rustig aan doen zeker verstandig. Echter, wees ook trouw aan je eigen gevoelens en behoeftes en laat niet met je spelen. Als haar gevoelens voor jou net zo groot zijn als andersom dan moet er op een gegeven moment toch ook iets gebeuren zou je denken. Ik heb verder te weinig info om er echt iets van te kunnen zeggen, hou het gewoon goed in de gaten en laat je niet aan de kant zetten.

Sterkte ermee!!
Dat speelt zich nu een beetje bij mij af, op dat vetgedrukte na ;) ik weet alleen van haar kant de intentie nog niet op het "rustig aan en het we nemen de tijd" na. Ik heb wellicht te snel teveel ontwikkeld en zij liep te hard van stapel....moeilijk
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_135023748
Sjah je kan er weinig mee op zo'n moment. Als je te hard gaat duw je haar weg en ze had je nota bene nog gewaarschuwd dat ze rustig aan wilde doen. Aan de andere kant als je een mak lammetje blijft dan dooft uiteindelijk ook haar vlammetje voor je. Want zodra ze er weer aan toe is, wil ze vast weer romantisch veroverd worden en wel door een piraat en niet door degene die al die tijd braaf voorin de rij heeft staan wachten (verwacht dus vaak ook geen seintje als je weer mag proberen).

Thin ice dus vaak. Ik hoop dat het voor je gaat werken man!
pi_135023862
Jullie kennen elkaar net één maand. Dat is echt heel kort. Blijf je eigen ding doen en doe rustig aan, en probeer het casual te houden.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:37:37 #11
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135032076
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 10:54 schreef blossom-82 het volgende:
Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten .........

Mijn tip heb geduld ik heb het namelijk verpest .

In de weekenden waren we samen ik bleef ook daar wel eens slapen of hij bij mij zodra we het relatie gingen noemen kreeg hij het benauwd en hield hij afstand ik heb geprobeerd hem ruimte te geven maar vond dat enorm moeilijk omdat ik echt gek op hem was.
Ik heb teveel gepusht en te vaak dat gesprek aangegaan van wat is er nou tussen ons ?? Ondanks dat ik dacht dat ik geduldig was, was ik dat dus niet waardoor we elkaar zijn kwijt geraakt ..... dit is een jaar geleden hij heeft nu net een andere vriendin .

Dus ben geduldig ze heeft vast haar redenen om af te houden en wanneer het echt zo zal zijn komt t allemaal op zijn pootjes terecht jullie zijn gek op elkaar dus wat kan er mis gaan .

Succes
Dankje.. ik weet waarom ze het rustig aan doet.. begrijp het ook en ben dan ook geduldig.

Maar we voelen het allebij naar mijn gevoel wel Goed aan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 10:21:14 #12
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135058012
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:29 schreef KataStrofe het volgende:
Sjah je kan er weinig mee op zo'n moment. Als je te hard gaat duw je haar weg en ze had je nota bene nog gewaarschuwd dat ze rustig aan wilde doen. Aan de andere kant als je een mak lammetje blijft dan dooft uiteindelijk ook haar vlammetje voor je. Want zodra ze er weer aan toe is, wil ze vast weer romantisch veroverd worden en wel door een piraat en niet door degene die al die tijd braaf voorin de rij heeft staan wachten (verwacht dus vaak ook geen seintje als je weer mag proberen).

Thin ice dus vaak. Ik hoop dat het voor je gaat werken man!
Denk dat de situatie iets anders is hier... We voelen ons allebei enorm aangetrokken naar elkaar, en alles zit goed verder hoor.. ik twijfel daar ook niet over. Ze komt 1-2 avonden per week hierheen als ik de kinderen heb. Natuurlijk slapen ze al lang dan, want ik wil alles behalve mijn kinderen in een aparte situatie brengen. Als de kinderen weg zijn, ben ik daar 1-2 keer per week.. Soms zien we elkaar meer, soms minder.. spreken elkaar wel bijna elke dag. Ze wil alleen rustig de kat uit de boom kijken m.b.t. alles een naampje geven en een volgende stap zetten door dus haar vorige relatie. Kan helaas niet inhoudelijk hier daarover typen, maar het was alles behalve prettig.

Vanavond komt ze, de oudste ging logeren en de jongste ligt al enige uren te slapen als ze komt. Maken er gewoon weer een gezellige avond van en we leven met de dag :) Wil iets speciaals doen vanavond... van bankhangen en film kijken alleen worden we allebei enorm lam haha.. Zit er aan te denken een leuk bordspel te spelen, iets lekkers erlangs, kaarsjes aan en gewoon lekker romantisch gezellig..

Ben alleen nog niet uit over welk spel :) Naar het spel zal waarschijnlijk alsnog een film aangaan, of een mooie concert dvd..
pi_135059866
Ook hier een startente liefde die rustig aan gaat :p Ben er zelf niet zo goed in, altijd met eventuele partners een periode van in elkaar opgaan gehad. Nu dus wat rustiger, we hebben dan ook afgesproken dat zij initiatieven neemt. (Zij heeft het nog een beetje moeilijk met de laatste break) Maargoed, 2 dagen later belde ze al voor een date :) Totnutoe vind ik het wel fijn zelfs, kom zelf ook pas 2 maanden uit een lange relatie.
pi_135060967
Maar gaat het er nou om dat ze het nog niet als echte relatie wil zien/noemen, of dat ze geen seks met je wil?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:27:33 #15
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135065984
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar gaat het er nou om dat ze het nog niet als echte relatie wil zien/noemen, of dat ze geen seks met je wil?
Nog geen relatie noemen... Maar het maakt me ook niet uit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:09 schreef cropolite het volgende:
Ook hier een startente liefde die rustig aan gaat :p Ben er zelf niet zo goed in, altijd met eventuele partners een periode van in elkaar opgaan gehad. Nu dus wat rustiger, we hebben dan ook afgesproken dat zij initiatieven neemt. (Zij heeft het nog een beetje moeilijk met de laatste break) Maargoed, 2 dagen later belde ze al voor een date :) Totnutoe vind ik het wel fijn zelfs, kom zelf ook pas 2 maanden uit een lange relatie.
Niks mis mee vind ik zelf... Keep it going!!
pi_135136895
Ah ja, dan had ik het verkeerd gelezen. Zolang je van elkaar kunt genieten, maakt het labeltje wat je er wel of niet aanhangt idd weinig uit denk ik. In die zin kan je het inderdaad lekker op zijn beloop laten en kijken waar het schip strandt! :)
  maandag 6 januari 2014 @ 15:20:50 #17
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135146697
Precies Katastrofe... vind het ook heerlijk dat mijn vakantie er weer op zit. Lekker werken.. zie haar deze week 2 keer denk ik, we hebben allebei verders onze eigen dingen. Week erna heb ik de kinderen de gehele week en word het allemaal al lastiger, of ze moet 'savonds langskomen als de kinderen op bed liggen, wat vast wel een keer zal gebeuren.

Vanavond voor het eerst in lange tijd maar weer eens een avond lekker gamen op de xbox.. Van het weekend toch maar eentje 2e hands ergens aangeschaft en vrijdagavond pokeren met vrienden..

_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')