Het zou juist een goede mol actie kunnen zijn. Ze wist dat ze er niet uitging doordat rode scherm, de rest verdacht haar minder en de rest wist eigenlijk nog steeds niet of ze op het goede spoor zaten.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Daphne kan niet de Mol zijn, want ze heeft een rood scherm gezien. Dat het dan halverwege de test is maakt niet uit, de Mol heeft altijd alle vragen goed en zou dus ook na 10 vragen nooit een rood scherm kunnen zien.
Maar zoiets dachten we vorig jaar ook bij Tim, omdat het er zo dik bovenop lag dat hij niet de mol kón zijn vanwege zijn rode scherm.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef alors het volgende:
[..]
Het zou juist een goede mol actie kunnen zijn. Ze wist dat ze er niet uitging doordat rode scherm, de rest verdacht haar minder en de rest wist eigenlijk nog steeds niet of ze op het goede spoor zaten.
Dat heb ik de eerste keer al gedaanquote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Moira. het volgende:
Ik ga nu gewoon eens de aflevering bekijken met het oog op Jan-Willem
Nee, de 9 kandidaten die voor haar gingen kregen een groen scherm, dus iedereen dacht dat Yvon naar huis moest. Uiteindelijk kreeg zij ook groen, met de mededeling dat ze natuurlijk niet iemand al op dag 1 naar huis zouden sturen! Yvon Jaspers heeft nooit een rood scherm gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yvon Jaspers kreeg toch wel een rood scherm?
Een sterke hint, maar wel héél opzichtig zeg. Waarom zou de regie dat er in de 1e aflevering al zo prominent instoppen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef Moira. het volgende:
Overigens is dit ook wel echt een dikke mol-hint, hoor.
Jan-Willem hou ik ook maar in mijn achterhoofd op mijn lijstje.
Edit: Alleen is het wel jammer dat de mol dan in de eerste aflevering al bekend is door zo'n hint, dat was met 'Case is the mole' ook het geval.
Kijk maar wat ze deden bij 'Case is the mole', dat lag er nog veel dikker bovenop in de 1e aflevering. Dus het zou me echt niks verbazenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een sterke hint, maar wel héél opzichtig zeg. Waarom zou de regie dat er in de 1e aflevering al zo prominent instoppen.
Vroeger hebben ze dat inderdaad gezegd maar volgens mij zeggen ze nu heel bewust bij de intro dat de mol nooit naar huis hoeft ipv kan geen rood scherm krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef essnhills het volgende:
En bij mijn weten geldt nog steeds dat de Mol nooit een rood scherm krijgt, dus Daphne is niet de mol
Dat vind ik anders, daar heeft iemand toen behoorlijk op zitten puzzelen om daar achter te komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk maar wat ze deden bij 'Case is the mole', dat lag er nog veel dikker bovenop in de 1e aflevering. Dus het zou me echt niks verbazen
Dat lijkt volgens anderen toch wel sterk naar Susan te wijzen:quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Rockfire het volgende:
Ook al in het hints topic gepost, maar omdat ik dat zelf soms mis ook nog even snel hier:
Ik weet niet of dit hier al is gemeld, maar als ik in het molboekje de pagina "Achter de schermen" scan met Layar, dan krijg ik dit filmpje te zien:
quote:Oké...omdat de hints van WIDM meestal knetter vergezocht zijn en ik dol ben op onlogische theorieën.....de zangeres van Skunk Anansie heet Skin, maar haar echte naam is Deborah Anne Dyer.
Dyer is vrij vertaald naar het Nederlands een 'verver'.
Susan Visser is vooral bekend om haar rol in Gooische vrouwen als de schilderes Anouk Verschuur, die naast schilderen ook vooral voor het genot (hedonisme) gaat.
wieisdemol2014.nlquote:Susan Visser speelt Martha in het toneelstuk DAT SMOEL
(He daar zit ook het woord mol in verborgen. DAT S MOLE)
"Deze Martha komt uit een goed milieu en heeft ooit de kunstacademie gedaan.
Ze kampt met een verslaving aan drank en pillen. Haar man heeft haar verlaten en zit met een nieuw gezin in Hong Kong(!). "
De Zoon van Susan in dit toneelstuk heet HENRY!
Hier is een item uit RTL Boulevard:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)c5-86ae-958cd22df3e7
Susan en Albert vertellen hierin zelfs dat Susan niet graag in de spotlights staat!
Duidelijker kan het niet!
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sowieso zou de Mol nooit een rood scherm mogen krijgen, ook niet halverwege de test, dus Daphne is sowieso de Mol niet
Omdat Jennifer de plek spottequote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Susan bracht toch geld binnen in aflevering 1?
Mijn gutfeeling zegt trouwens Sofie na aflevering 1... Vooral bij die lichtjes-opdracht was ze redelijk subtiel
Hmm, da's waar. Maar dit is ook niet echt iets wat iedereen gelijk is opgevallen, toch? Ik zag het iig pas toen ik dat vlog filmpje bekeekquote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat vind ik anders, daar heeft iemand toen behoorlijk op zitten puzzelen om daar achter te komen.
True, true, je kan alles heen-en-terug denkenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:37 schreef texelonia het volgende:
De opdracht was 'maak jezelf kenbaar' en dat is wat Jan-Willem deed, door in spiegelbeeld MOL te seinen naar Freek en Tycho, in de hoop zich daardoor te onderscheiden van de honderden andere lampen. De redactie heeft de aflevering schijnbeweging genoemd zodat iedereen Jan-Willem als mol zou verdenken. En dát is de echte schijnbeweging
Net als dat rode scherm van Daphne, dat iedereen denkt dat ze niet de mol kan zijn daardoor. Of juíst wel, omdat iedereen dénkt dat het niet kan. Of toch niet, omdat iedereen denkt dat ze het juíst is terwijl het eigenlijk niet kan.
Mindfuckers!
Misschien betekent het dat jouw mol door is in het spel?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:53 schreef DaMart het volgende:
In de app staat bij mij een groen vlak met een vinkje over mijn mol Jennifer... zou dat een hint zijn?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |