Fixedquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Pas de dagen in de OP eens aan Wolfjen.
Beetjequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Dus de callcentermedewerker heeft al z'n bellers richting Bruce Springsteen geluld.
Een beetje de Ivo van Breukelen van 3FM inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:15 schreef Yankee het volgende:
Ah de baas![]()
Deze dj is trouwens wel drama
Er waren veel mensen die alleen wilden doneren er geen specifieke plaat bij wilden horen. De mensen lieten het aan de callcentermedewerker over om dan maar een nummer te kiezen. Dat werd dus Thunder Road.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef ddx het volgende:
Ik miste het even, wat was er dan met Bruce ?
gelukkig nieuwejaar poppekontjequote:
btw Wolf0nquote:
En dan in de kroeg gezamenlijk naar de wc gaan en simultaan-faxenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
btw Wolf0n
Als jij straks in Delft woont, weet je wat je dan moet doen?
De trein pakken richting Den Haag Centraal, mij een berichtj0n sturen.
Dan join ik jou bij het epische Rijswijk station. Dan reiz0n wij daarna gezamenlijk door naar het pittoreske Den Haag, om daar een klein biertj0n te nuttigen in de altijd epische Zwarte Ruiter
Ze hebben daar maar 1 hokjequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:19 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan in de kroeg gezamenlijk naar de wc gaan en simultaan-faxen
Precies. Je kan het probleem zo groot maken als je zelf wil.quote:
Oh heet mijn piem0l tegenwoordig "het probleem"quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Je kan het probleem zo groot maken als je zelf wil.
Precies, het is zo simpel, denken in oplossingen, niet in problemenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Je kan het probleem zo groot maken als je zelf wil.
Dat is toch 9 vd 10 toch ook zo...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh heet mijn piem0l tegenwoordig "het probleem"
Sad sad boy...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh heet mijn piem0l tegenwoordig "het probleem"
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Sad sad boy...
Mijn lijflied![]()
Qua titel dan, met het nummer heb ik niks
Met jouw drankgebruik ben je die zo weer kwijtquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met jouw drankgebruik ben je die zo weer kwijt
Wat ben ik waardoor kwijt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met jouw drankgebruik ben je die zo weer kwijt
quote:
Oeh, wat hard...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:45 schreef ddx het volgende:
Gewoon doen, zijn we iig van haar af op de radio
Hahaha.twitter:fleurwallenburg twitterde op donderdag 02-01-2014 om 20:28:24Ik kocht wijn. En moest me legitimeren. Want het kassameisje ‘is niet zo goed in het schatten van leeftijden’. JOH. reageer retweet
Is toch een leuk compliment?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:58 schreef Pino112 het volgende:
Hahaha.twitter:fleurwallenburg twitterde op donderdag 02-01-2014 om 20:28:24Ik kocht wijn. En moest me legitimeren. Want het kassameisje ‘is niet zo goed in het schatten van leeftijden’. JOH. reageer retweet
Zo ziet zure Fleur het nietquote:
Tot je 25ste geloof ik moeten ze erom vragenquote:
Sinds gisteren ja. Was eerst 21.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tot je 25ste geloof ik moeten ze erom vragen
Wijnazijnquote:
Ik ben een beetje traag vandaag. Vergeef me.quote:
Op een oldbie kan ik niet boos worden <3quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben een beetje traag vandaag. Vergeef me.
Als ik aan de alcohol zit vind ik zo'n plaat best okéquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Even doorbijten tot de volgende plaat.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op een oldbie kan ik niet boos worden <3
Jij ook de beste wensen nog trouwens
Pino112 is het niet met je eensquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:19 schreef Sirolf het volgende:
Eefje de Visser, leuk om voor de afwisseling eens te horen.
Vergeet de banjo experts niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben persoonlijk blij als de TopSR is afgelopen en de gewone programmering weer begint.
ROAR
FIRE
Lekker Bingo spelen
Groetjes van de bouwer van een andere nieuwe sitequote:Op donderdag 2 januari 2014 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben nu last-minute nog druk aan het bouwen aan de nieuwe site, wordt ook volledig anders.
Het enige wat hetzelfde blijft is eigenlijk de naam, voor de rest is 't een volledig nieuw programma.
Even verbeterd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:23 schreef alors het volgende:
Miranda altijd met haar overdreven uitspraak
Haha, haaaaai!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef senderrr het volgende:
[..]
Groetjes van de bouwer van een andere nieuwe site![]()
(die superfantastische hi-tech site)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Voorproefje?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:24 schreef senderrr het volgende:
[..]
Groetjes van de bouwer van een andere nieuwe site![]()
(die superfantastische hi-tech site)
http://seriousrequest.3fm.nl/topseriousrequest/2013/uur/01-02/23quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:30 schreef ddx het volgende:
Ben wel weer toe aan wat goede nummers trouwens, hopenlijk volgend uur wat beters.
Ah oke. Als Domienie er maar een stijfje van krijgt is het goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:35 schreef senderrr het volgende:
[..]
Even geduld nog, hij is bijna klaar!(iets met internet explorer enzo..
)
..maandag
Ik denk dat mensen bij de aanvraag ze ook liever voor en tijdens de kerst horen dan erna.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:55 schreef ddx het volgende:
Zou toch op basis van aantal stemmen moeten zijn ? (en ja las het van Sirolf)
Requests ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:55 schreef ddx het volgende:
Zou toch op basis van aantal stemmen moeten zijn ? (en ja las het van Sirolf)
quote:
en nu moet ik aan rinus denkenquote:
quote:Toeter toeter toeter toeter met Romans op de Scooter
Ja, ik ben ook meer van het oudere scheurwerkquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:51 schreef knep het volgende:
Opvallend dat een nummer van hun laatste album zo hoog staat.
KvK zo ook nogquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, dat hoort er nou eenmaal ook bij.
Neuh, volgens mij wordt er vooral op BR gestemd omdat ie op 1 staat, niet omdat het de beste is van Keane.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:17 schreef Sirolf het volgende:
Apart, Bohemian Rhapsody is dit jaar niet eens de hoogste Queen-plaat... maar staat slechts op positie 205 en komt later vannacht al voorbij. Duidelijk ander publiek dan Radio 2 dus.
En waar gaat het overquote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:54 schreef MarijeH het volgende:
Vandaag thuis werken aan mijn scriptie.
Het gaat over risicobeheersing. Ik moet de processen in kaart brengen en beschrijven hoe de risico's beheerst kunnen worden.quote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
Beyoncé
Schreeuwplaat
Kneuzenmuziek
Eerlijk gezegd hoef ik haar ook niet te zienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog. En video's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Pandaplint op 03-01-2014 10:14:18 ]Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:08 schreef Pandaplint het volgende:
3rdRock![]()
Blijft goeddankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:08 schreef Pandaplint het volgende:
Party Rock![]()
Blijft goedAparte spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, efficiënt lijkt het mij niet zo'n spoilerquote:
briljant. papa pestenquote:
Het is een populariteitslijst. The Script is heel populair.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:33 schreef Marcoss het volgende:
Deze lijst gaat werkelijk alle kanten op, geen touw aan vast te knopen..
(The Script zo hoog bijvoorbeeld)
Wat een baasje inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:42 schreef alors het volgende:
Briljant ook, hoe Ramon dat doet, dat muziek erachter
Oh, uiteraard, maar qua muzieksmaak (en dus qua populariteit) vliegt het aardig van het ene naar het andere. Van Lana del Rey via The Script, Ilse de Lange en Metallica naar Bruno Marsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een populariteitslijst. The Script is heel populair.
Rolfquote:
quote:
was jij dat????? ik dacht dat ik dat wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben trouwens het password van Pindaplant vergeten
weet ik nog niet. heb nieuwjaarsdag ook al zo'n goddelijke schijf achter mijn huigje gedeponeerd....maar het zou kunnen jaquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom maar door met de Veenstra-versie!
dan zingt ie toch mee? of niet? toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom maar door met de Veenstra-versie!
Yup!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zingt ie toch mee? of niet? toch?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:18 schreef MarijeH het volgende:
Eat Sleep Rave Repeat is de nieuwe 3fm megahit.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)t&utm_medium=twitter
3FM Presents Fatboy Slim!!!12!#44!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]Je verwacht het niet. Nummer drie in de Top maar Wilbertgod zal het wel weer beslist hebben.
Gaap.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:18 schreef MarijeH het volgende:
En het artikel is weg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:18 schreef MarijeH het volgende:
graag gedaan. ik ga even een tissue pakkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geil
It takes two..... Somehow it does make sense now
Je valt op voluptueuze dameschquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
graag gedaan. ik ga even een tissue pakken
als ik val, dan bij voorkeur op volupteuze damesch ja. lekker zachtquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik val, dan bij voorkeur op volupteuze damesch ja. lekker zacht
Het artikel wat ik net postte is inmiddels weer verdwenen van de website.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAA EAT SLEEP RAVE REPEAT NIEUWE MEGAHIT
dat het geen living doll is ben ik wel boos over hoor
Ja wat gek het mocht nog niet bekend wordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Het artikel wat ik net postte is inmiddels weer verdwenen van de website.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:36 schreef 3rdRock het volgende:
Anna Kendrick![]()
ik wil wel ff met haar cups spelen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Even hitler had a girlfriend...
This means I'm less desirable than hitler...
joh, jij bent gewoon een knappe vent met een vlotte babbel. gewoon chickies hosselen jij! zwelgen in zelfmedelijden is alleen voor echte gnomen als 3rdRock bedoeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Even hitler had a girlfriend...
This means I'm less desirable than hitler...
Oorzaak van het probleem in je vorige post gevondenquote:
nja, ik heb gewoon niks met reggae.....houden alle vrouwen van reggae dan? want dan ga ik meteen een rastapruik kopen, zwarte schmink en wiet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oorzaak van het probleem in je vorige post gevonden
Allemaal!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb gewoon niks met reggae.....houden alle vrouwen van reggae dan? want dan ga ik meteen een rastapruik kopen, zwarte schmink en wiet.
mmm....ik geloof dat ik toch wel gelukkig ben als vrijgezelle gnoom dan....quote:
Keuzes, keuzesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm....ik geloof dat ik toch wel gelukkig ben als vrijgezelle gnoom dan....
PLAGEquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:46 schreef Pino112 het volgende:
77Kyteman - Sorry (live @ Tivoli)51
78Showtek Ft. Justin Prime - Cannonball13
79Snow Patrol - Run62
80Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee38
81Fun - Some Nights16
82Andy Burrows - Hometown8
83Loreen - Euphoria21
84Radiohead - Street Spirit27
85Handsome Poets - Sky On Fire47
86Crystal Fighters - Plage20
87Avicii - Levels23
88Pearl Jam - Sirens93
89Jonathan Jeremiah - Happiness23
90John Lennon - Imagine
91Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall20
92Muse - Uprising50
93Pink Floyd - Wish You Were Here
Wat enorm wisselend allemaal
Beth Ditto komt het huis sluitenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef ddx het volgende:
Volgend jaar dus Serieus Request tegen dikke mensen ?
Dragons?quote:
Het was ook meer een constaTERINGquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, jij bent gewoon een knappe vent met een vlotte babbel. gewoon chickies hosselen jij! zwelgen in zelfmedelijden is alleen voor echte gnomen als 3rdRock bedoeld.
i know honey, i know. maar dat laatste is voor mij makkelijke gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was ook meer een constaTERING
Beetje zelfspot op z'n tijd
Zal nooit snel in zelfmedelijden zwelgenDie tijd heb ik gehad
Zou je ook niet moeten doen
Imagine
Ah de schuurmachine van Rijswijk is er weerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was ook meer een constaTERING
Beetje zelfspot op z'n tijd
Zal nooit snel in zelfmedelijden zwelgenDie tijd heb ik gehad
Zou je ook niet moeten doen
Imagine
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah de schuurmachine van Rijswijk is er weer
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah de schuurmachine van Rijswijk is er weer
4 aanvragen staan veel te hoog, voor de rest een prima uurtje dat hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:46 schreef Pino112 het volgende:
77Kyteman - Sorry (live @ Tivoli)51
78Showtek Ft. Justin Prime - Cannonball13
79Snow Patrol - Run62
80Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee38
81Fun - Some Nights16
82Andy Burrows - Hometown8
83Loreen - Euphoria21
84Radiohead - Street Spirit27
85Handsome Poets - Sky On Fire47
86Crystal Fighters - Plage20
87Avicii - Levels23
88Pearl Jam - Sirens93
89Jonathan Jeremiah - Happiness23
90John Lennon - Imagine
91Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall20
92Muse - Uprising50
93Pink Floyd - Wish You Were Here
Wat enorm wisselend allemaal
en z'n gevoel voor kindernamenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gers![]()
![]()
. Kneus. Met z'n rijmboekrijmelarij en nasale kutstem.
Ik zeg alleen dat het wisselend is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 aanvragen staan veel te hoog, voor de rest een prima uurtje dat hoor
Okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het wisselend is.
Ik moet poepenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:14 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb zin om een meubel in elkaar te zetten
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haalt Oceaan nu het beste gemiddelde in de top 2000 + top SR?
Oceuit, zou Roel_Jewel spreken.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:23 schreef Pandaplint het volgende:
Ook moooi
http://instagram.com/p/ilgEcgsqUQ/
SPOILER: PlaylistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:27 schreef Pino112 het volgende:
De playlist van de DJ Sandstorm 2013-mix:
3FM Jaarmix 2013 door DJ SandstormWanneer komt die?SPOILER: PlaylistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Vanavond tussen 19 en 20u. Daarna de herhaling van het NOS op 3 Jaaroverzicht, omdat er op 31-12 natuurlijk niemand luisterde.quote:
Oh, maar een keer terugluisteren danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond tussen 19 en 20u. Daarna de herhaling van het NOS op 3 Jaaroverzicht, omdat er op 31-12 natuurlijk niemand luisterde.
Heb je een date vanavond?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh, maar een keer terugluisteren dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |