Ja precies.. dat viel mij ook al meteen opquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:22 schreef Capaja het volgende:
VAN DE UTOPIASITE :
De kringloop kwam gisterochtend langs en bracht warme dekens voor de inwoners. De kosten van de dekens? In totaal ¤50,-. Het tuincentrum kwam ook nog folie brengen voor de kas. Dit heeft ¤120,- gekost. Wij denken een goede investering zodat ze binnenkort geen groenten meer hoeven te kopen.
Na een goede berekening kwam er als beginstand ¤5528,80 uit. Waarschijnlijk gaat er vandaag een groot bedrag bijkomen. Wij zijn benieuwd
zo komen we dus aan een ander totaal
bij ons was dat 20 en 150
Thanks ze staan erbijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:06 schreef renevanlaaren het volgende:
boodschappen 119,20
koeltank 266,20 euro
Elk weldenkend mens ziet nu al dat deze bewoners voor het 1/2 jaar om is al zonder geld zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:17 schreef renevanlaaren het volgende:
Gisterochtend zat er er nog ¤6357,55 in die kluis, maar er zijn flinke uitgaven gedaan. De supermarkt waar de bewoners hun inkopen altijd doen incasseerde ¤140,35. Ook is er ¤528,40 euro uitgeven bij de bouwmarkt, maar voor dat geld is de groep wel uitgerust met zwaar geschut.
Inkomsten dan. Zoey, de eerste klant van de hondenkennel, en haar hondje Charlie waren goed voor ¤10,00.
Door deze uitgaven en inkomsten komt de inhoud van de kas op ¤5698,80.
Uitverkocht nu geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat trekken ze wel recht met de inkomsten van vandaag
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:00 schreef Dottey het volgende:
Ze zijn trouwens over de 5000,- heen die ze vast hadden gelegd...Daar ben ik benieuwd naar, goed bezig Dottey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat trekken ze wel recht met de inkomsten van vandaag![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
totale inkomsten? Dan is het gemakkelijk terug te rekenen!quote:
Daar ben ik persoonlijk het helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:46 schreef Hunter het volgende:
Ik vind het sterk dat Rienk de eerste is die echt iets produceert dat geld oplevert
top aanvulling!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:55 schreef renevanlaaren het volgende:
koeltank 266,20 euro bon is te zien geweest
quote:De inwoners hebben deze dag ¤1264,- opgehaald!
nee 1245 vandaag herhaaldquote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef Dottey het volgende:
Ik verstond trouwens dat ze 1245 hadden verdiend gisteren... Hoorde ik dat zo scheef?
Utopia zegt
[..]
Morgen eens het fok kasboek bijwerken en plaatsen. Vandaag en gisteren echt zo weinig tijd gehad ervoor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |