Heb het gevraagd in de COS, voor de wasmachine is ¤50,- betaald.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet van mij gekocht!![]()
Kon niet terug vinden en niemand gaf respons over hoeveel de wasmachine nou had gekost...
Even afwachten maar..
Dan zijn ze er weer beter vanaf dan ze hadden begroot want dat was geloof ik 200quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb het gevraagd in de COS, voor de wasmachine is ¤50,- betaald.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan zijn ze er weer beter vanaf dan ze hadden begroot want dat was geloof ik 200
dit !quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef dutchess69 het volgende:
Wasmachine stond voor 200,--- en ze kregen 'm voor 50,--
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Capaja ook een dikke zoen ... Dit is tof
honden waren toch 25 oper dag deel ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:01 schreef Dottey het volgende:
Waren er nog boodschappen geleverd vandaag?
Ik zie ook dat er honden zijn gebrachtinkomsten! whoot whoot
is dat dan 50 euro?
25 euro, per 4 uur shift, per hond?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
honden waren toch 25 oper dag deel ?
dat dacht ik wel, maar helaas niets zo veranderlijk als eeen utopiabewonerquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
25 euro, per 4 uur shift, per hond?
Ja per hond dacht ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
25 euro, per 4 uur shift, per hond?
dan 75 euro?quote:
Verschilt dat veel met jouw berekening?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:24 schreef Capaja het volgende:
aikes kassa
Tijdens de start van Utopia heeft Aike als management consultant de verantwoording genomen over de ¤10.000,- startkapitaal. Van dat geld was al niet heel veel over. Maar sinds gisteren gaat het echt hard.
Het lijkt er sterk op dat de inwoners eigen comfort een stuk belangrijker vinden dan inkomsten op de lange termijn. De enige investeringen in de BV zijn tot op heden beperkt tot een melkkoeler en de hondenkennels. Meerdere keren per week staat de supermarkt op de stoep met kratten vol boodschappen en wordt er op eigen comfort niet bespaard. De wasmachine, geiser en laptop die gisteren zijn geleverd hebben de inwoners ¤313,- gekost. Daar bovenop kwam ook nog een bouwmarkt bestelling van ¤115,-. Zal Aike het eens zijn met alle uitgaven? Of werkt ze in dienst van Paul en Hakim.
De kasstand staat aan het begin van de dag op ¤3483,70
en de boodschappen dan ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:24 schreef Capaja het volgende:
aikes kassa
Tijdens de start van Utopia heeft Aike als management consultant de verantwoording genomen over de ¤10.000,- startkapitaal. Van dat geld was al niet heel veel over. Maar sinds gisteren gaat het echt hard.
Het lijkt er sterk op dat de inwoners eigen comfort een stuk belangrijker vinden dan inkomsten op de lange termijn. De enige investeringen in de BV zijn tot op heden beperkt tot een melkkoeler en de hondenkennels. Meerdere keren per week staat de supermarkt op de stoep met kratten vol boodschappen en wordt er op eigen comfort niet bespaard.De wasmachine, geiser en laptop die gisteren zijn geleverd hebben de inwoners ¤313,- gekost. Daar bovenop kwam ook nog een bouwmarkt bestelling van ¤115,-. Zal Aike het eens zijn met alle uitgaven? Of werkt ze in dienst van Paul en Hakim.
De kasstand staat aan het begin van de dag op ¤3483,70
Jazeker!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
en de boodschappen dan ?
die zijn zeker weten gisterten binnen gekomen
als dit een beetje klopt qua bedrahenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Verschilt dat veel met jouw berekening?
Ik had de bouwmarkt gemist.. boodschappen alleen de prijs gemist dus.. hebben zij zich vergist in waar de levering vandaan kwam?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
en de boodschappen dan ?
die zijn zeker weten gisterten binnen gekomen
Bouwmarkt was het kuub hout. Gister geleverd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had de bouwmarkt gemist.. boodschappen alleen de prijs gemist dus.. hebben zij zich vergist in waar de levering vandaan kwam?
115 euro klopt zo wie zo nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had de bouwmarkt gemist.. boodschappen alleen de prijs gemist dus.. hebben zij zich vergist in waar de levering vandaan kwam?
Oh top.. ik zag die melding gisteren nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bouwmarkt was het kuub hout. Gister geleverd.
ik heb 161.10 staanquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
Oh top.. ik zag die melding gisteren nietmaar die heb ik erbij staan dus..
zou de boodschappen dan 80 euro zijn geweest?
Het is extra.. het was een houtlevering..quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef Capaja het volgende:
[..]
115 euro klopt zo wie zo niet
ik heb aike zelf horen zeggen dat de boodschappen de spuigaten uit liepen, elke keer weer zaten ze rond de 150 euro ( klaag klaag tegen Hakim)
115 euro is niet rond de 150 , toch ?
Lijkt me erg weinig voor hun doen..maar het zou kunnen. Is er wel geleverd gister? Volgens mij komen de boodschappen vandaag pas.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
Oh top.. ik zag die melding gisteren nietmaar die heb ik erbij staan dus..
zou de boodschappen dan 80 euro zijn geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |