Zij mag de controle over de centjes houden (gaat er goed af)quote:
Die gaat er achteraf nog op afgerekend worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef Toverheks het volgende:
HiDi, dat inbouw geval mag nog op afbetaling ook, Laat Paul ikhebeengatinmijnhand,herstelikhebhelemaalgeenhand het maar niet horen
Als het een koop nu, betaal in 2015 deal is zeg ik doen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef Toverheks het volgende:
HiDi, dat inbouw geval mag nog op afbetaling ook, Laat Paul ikhebeengatinmijnhand,herstelikhebhelemaalgeenhand het maar niet horen
lol idd, gewoon alles kopen op afbetalingquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk dat je helemaal gelijk krijgt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat er achteraf nog op afgerekend worden.
En dat is dan een Bosch, dat kan natuurlijk ook een stuk goedkoper door een Ariston te nemen ofzo.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat er achteraf nog op afgerekend worden.
Absoluut, en niet uit zichzelf, dan geeft de Febo wel een voorzet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal gelijk krijgt.
Nee mooi laten zitten, chaos is wat de mol nodig heeft.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:14 schreef Toverheks het volgende:
Als het 6 januarie is en de 1e tv uitzending komt, zitten hun alweer thuis, centjes op
Tel daar een paar rokers bij op die verplicht moeten afkicken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:15 schreef Gert het volgende:
Top, dat Paul helemaal niet afdingt en er in recordtempo budget doorheen draait.
He duurt nu vast niet lang meer of Sportman Emil moet het zonder zijn boterhammen belegd met drie centimeter dik tonijn stellen.
Ik snap niet dat ze mensen met zo'n spraakgebrek mee laten doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef Flow3r het volgende:
Ik word een beetje kriegel van de stem van Vanessa
idd...de Candy 129,-quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is dan een Bosch, dat kan natuurlijk ook een stuk goedkoper door een Ariston te nemen ofzo.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd...de Candy 129,-
[ afbeelding ]
Op deze voet een dag of 4quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:15 schreef practics het volgende:
[..]
Tel daar een paar rokers bij op die verplicht moeten afkicken.![]()
Ik zeg geef het 2 weken en je krijgt wel vuurwerk.
Waarom nieuw? 75 euro!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd...de Candy 129,-
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |