Dan zou het met deze toch ook goed moeten komen:quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ook een leuke spelerHem begeleiden door je 1e spits, dan gaat zijn doorzettingsvermogen omhoog. Toch wel een belangrijk onderdeel van een talent
http://community.sigames.(...)-2014-Update-14.2.1-*RELEASEDquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Is er een nieuwe patch ofzo? Ik kreeg een update maar zie nergens een aanpassing
Ah thanks, stelt niet veel voor dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://community.sigames.(...)-2014-Update-14.2.1-*RELEASED
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Begin weer lekker met nederlagen tegen matige ploegen. Net als vorig seizoen gewoon nu al een achterstand in de titelstrijd. Kutteam manager...
Ik wilde ook een samenwerkingsverband met Velez maar dat lukte nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij Porto: Seoul, Velez en Racing nog wat uit Frankrijk
Seizoen 1??quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:09 schreef Tim86 het volgende:
En dat was seizoen 1 dan..![]()
[ afbeelding ]
Jup..snap er echt weinig van. Rest faalde echt zo hard..En dan heb ik nog veel jeugd laten spelen. Denswil bijna hele seizoen basis, Van Anholt ook. En dus gasten als Kishna, Nouri en nog wat anderen gewoon echt genoeg minuten gemaakt. Kan me niet voorstellen dat het nog een keer zo gaat. Hoop ook van nietquote:
Zijn je spelers wel goed genoeg om op hoog tempo positiespel te spelen? En mis je geen flanken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
Oke guru's wat gaat er fout?
[ afbeelding ]
Ik heb geen flankspelersquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn je spelers wel goed genoeg om op hoog tempo positiespel te spelen? En mis je geen flanken?
Ja, dat is kut. Maar mis je die dus niet te veel? Snap wel dat je nu even moet behelpen, maar ja..Huur dan Boga en Traore ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |