ik gebruik die kleintjes altijd en die vind ik prima. Ik heb nog nooit andere gehad dus geen vergelijkingsmateriaal. Voor in de kliko nog nooit geprobeerd.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:25 schreef loecje het volgende:
hoe bevallen de gft zakken van de action?
Smaakje is wel lekker, maar of t nou echt "witter" maaktquote:Op zondag 12 januari 2014 22:22 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Die heb ik niet zien liggen, is dat wat?
Nee die kleineren. Die voor de kliko hebben de vuilnismannen hier liever niet ofzo.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 07:58 schreef Cathmar het volgende:
[..]
ik gebruik die kleintjes altijd en die vind ik prima. Ik heb nog nooit andere gehad dus geen vergelijkingsmateriaal. Voor in de kliko nog nooit geprobeerd.
Die platte flesjes waar je drank in kan doen? Die wel ja...bij de sportartikelen...wat apart is aangezien ze eigenlijk voor sterke drank zijn bedoeld.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:07 schreef krullenbolletje het volgende:
Weet iemand of ze bij de action drankflaconnen verkopen? En zo niet waar wel?
Ja die eerste bedoel ik, thanks iedereen ik ga morgen kijken!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Die platte flesjes waar je drank in kan doen? Die wel ja...bij de sportartikelen...wat apart is aangezien ze eigenlijk voor sterke drank zijn bedoeld.Als je bidons bedoel dan staan ze bij de afdeling keukenspullen, althans hier wel.
Bij ons staan ze bij 'de grappige' spulletjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Die platte flesjes waar je drank in kan doen? Die wel ja...bij de sportartikelen...wat apart is aangezien ze eigenlijk voor sterke drank zijn bedoeld.Als je bidons bedoel dan staan ze bij de afdeling keukenspullen, althans hier wel.
Graag gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja die eerste bedoel ik, thanks iedereen ik ga morgen kijken!
Als je ze maar vaak genoeg vult en leegt is het vanzelf wel grappig.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij ons staan ze bij 'de grappige' spulletjes.
Niemand ze gezien, denk ik.... Iemand een idee waar ik ze wel kan krijgen??quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:37 schreef soapie het volgende:
Heeft de action ook van die vlechtstroken?
Hema?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Niemand ze gezien, denk ik.... Iemand een idee waar ik ze wel kan krijgen??
Hier ookquote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij ons staan ze bij 'de grappige' spulletjes.
Straattaal ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:47 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Geen dialect,zo praten mijn 16 jarige kinderen ook, soort van straattaal?
Ik kan dit als 16 jarige puber bevestigen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:47 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Geen dialect,zo praten mijn 16 jarige kinderen ook, soort van straattaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |