nou ja, die koop ik altijd bij ahquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
yumyum is niet van AH. En tot nu toe heb ik alleen chicken geprobeerd, vind het best lekker voor de afwisseling. Ik vind trouwens alleen de kip en rund (best wel pittig eigenlijk, ook al staat dit niet op de verpakking) lekker.
Heb wel eens een ander merk geprobeerd maar die vond ik idd niet halen bij yumyum.
Op je zevende al begonnen met scherenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kocht het toen ik begon met scheren, dus toen ik 7 was ofzo, en altijd een lekker geurtje gevonden. Vriendin vind het ook na 13 jaar nog steeds het lekkerste geurtje.
Zal vast met jouw associatie te maken hebben
Nope, moet je echt een hobbywinkel hebbenquote:
Zijn oksels moesten nou eenmaal glad blijven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op je zevende al begonnen met scheren![]()
Hm, ik kan me niet precies voorstellen wat je bedoelt, heb je misschien video's of wat foto's van dit probleem? PM-box is openquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo 1 gehad, inderdaad te smal stukje stof tussen de cups. Hoefde maar 1 keer voorover te buigen en 't was mis.
noodles als ontbijt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja, die koop ik altijd bij ah
en idd alleen de kip en rund variant.
meteen vanavond maar weer gehaald. heerlijk als ontbijt
ze hebben wel voer maar dat is ongezond mixvoerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:37 schreef meneer_kozijn het volgende:
verkopen ze bij de action ook konijnenspeeltjes of voer
YumYum is inderdaad de baas onder de noodles. Duck en Shrimp mogen er trouwens ook wezen. Bij mij op kantoor zijn er meerdere YumYum fans, de meesten eten het ook echt als soep, terwijl ik het water na het wellen weer afgiet en dan pas de kruiden er door heen doe. Spiceeeeeeeeeyquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
yumyum is niet van AH. En tot nu toe heb ik alleen chicken geprobeerd, vind het best lekker voor de afwisseling. Ik vind trouwens alleen de kip en rund (best wel pittig eigenlijk, ook al staat dit niet op de verpakking) lekker.
Heb wel eens een ander merk geprobeerd maar die vond ik idd niet halen bij yumyum.
Ga ik een keer proberenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
YumYum is inderdaad de baas onder de noodles. Duck en Shrimp mogen er trouwens ook wezen. Bij mij op kantoor zijn er meerdere YumYum fans, de meesten eten het ook echt als soep, terwijl ik het water na het wellen weer afgiet en dan pas de kruiden er door heen doe. Spiceeeeeeeeey
Persoonlijk vind ik Nissin Chicken altijd erg lekker, plus nog een rood/zwarte Koreanse noodles, maar in Nederland koop ik bijna nooit noodles...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
YumYum is inderdaad de baas onder de noodles. Duck en Shrimp mogen er trouwens ook wezen. Bij mij op kantoor zijn er meerdere YumYum fans, de meesten eten het ook echt als soep, terwijl ik het water na het wellen weer afgiet en dan pas de kruiden er door heen doe. Spiceeeeeeeeey
Probeer eens indo-mie ( vind ik beter dan yumyum) beetje sambal en gebakken uitjes erbij. Mmmm lekker.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
en waar verkopen ze dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Probeer eens indo-mie ( vind ik beter dan yumyum) beetje sambal en gebakken uitjes erbij. Mmmm lekker.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Probeer eens indo-mie ( vind ik beter dan yumyum) beetje sambal en gebakken uitjes erbij. Mmmm lekker.
aha, daar kom ik zelden, maar aangezien het plein waar ze aan zitten na een jaar weer toegankelijk is, zal ik daar ook weer eens binnenlopen!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:17 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
De toko; en de supermarkt heeft ze ook wel eens.
Omdat het nu wettelijk geregeld is dat je geen tegoedbonnen meer mag geven jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:43 schreef Mylene het volgende:
Ze doen tegenwoordig geld terug geven ja.
Bron?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat het nu wettelijk geregeld is dat je geen tegoedbonnen meer mag geven ja
Dat is dan ook het grote probleem bij andere winkelsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Door de Action is het rondlopen in de Blokker echt hilarisch, hetzelfde wasrek van 7 euro bij de Action is daar schaamteloos 12 euro bijvoorbeeld
Bij de Action hier in Enschede hebben ze geen waterkan, bij de Blokker wel een simpele maar dan voor 5,95
Dat is wel het irritante nu, je weet gewoon dat als de Action zulke waterkannen heeft ze 2 euro zijn ofzo, dan vind ik het uit principe al stom om het bij de Blokker te kopen.
Gelukkig is niet alles in de wereld, wat we nodig hebben, te koop bij de Actionquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is dan ook het grote probleem bij andere winkels...je hebt steeds het idee dat het bij de Action goedkoper kan...maakt niet uit wat.
Indd, bron?! Want ik erger me kapot aan de H&M die dat altijd doet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat het nu wettelijk geregeld is dat je geen tegoedbonnen meer mag geven ja
Die doen dat bij het in de winkel terugbrengen van online bestellingen, dan heb je het weer over een hele andere kwestie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
Indd, bron?! Want ik erger me kapot aan de H&M die dat altijd doet.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag vier pakken maandverband en een reep chocola gehaald. Iedereen wist meteen hoe laat het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |