Ik heb er ook zo 1 gehad, inderdaad te smal stukje stof tussen de cups. Hoefde maar 1 keer voorover te buigen en 't was mis. Ik draag nu al een hele tijd beha's van de Primark van 3 en 8euro per stuk en die zijn wel erg goedquote:Te weinig stof tussen de cups, dat gaat de meiden hier niet binnenhouden helaas.![]()
Hoeft niet hoor, online zijn ze ook goedkoop te vinden en volgende dag in huis.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah ok. Ik had in Hong Kong nieuwe oplaadbare batterijen gekocht, en ook de oude oplaadbare lagen daar nog, maar op de laatste dag zijn ze niet de koffer in gegaan...
Hier in NL zijn die krengen echter stukken duurder
Gaan we dat dit weekend eens bekijken, maar eigenlijk is een snelle terugkeer richting HK de bedoeling, als dat mogelijk is, dus dan is dat probleem ook weer opgelostquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, online zijn ze ook goedkoop te vinden en volgende dag in huis.
Kijk af en toe een YT channel wat in HK wordt opgenomenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gaan we dat dit weekend eens bekijken, maar eigenlijk is een snelle terugkeer richting HK de bedoeling, als dat mogelijk is, dus dan is dat probleem ook weer opgelost
Yeah, die staat ook in mijn YT-subscribtions...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kijk af en toe een YT channel wat in HK wordt opgenomen
www.youtube.com/channel/UCuw8B6Uv0cMWtV5vbNpeH_A?f
Rare lui daar
Goh... waarom zou hij zich daar zo thuis voelen?quote:
cola tegen mijn schermquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Offtopic, maar ben jij niet veel te jong voor dat oude mannen luchtje?
die heb ik ook geprobeerd. ik vind het niksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:26 schreef Kloonhommel het volgende:
Vandaag Action ook weer onveilig gemaakt en deels leeggeplunderd zoals alleen Pisces29 dat kan.
Heb oa noodles van Maggi voor 29 cent gekocht. Hopelijk smaakt het.
Oh ok, zonde man als dat zoveel scheelt!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah ok. Ik had in Hong Kong nieuwe oplaadbare batterijen gekocht, en ook de oude oplaadbare lagen daar nog, maar op de laatste dag zijn ze niet de koffer in gegaan...
Hier in NL zijn die krengen echter stukken duurder
Yeah, ik moest nog wat shit doen door de hele stad heen, zoals abo's opzeggen, TV-pads ophalens, modems inleveren, etc etc, dus vriendin ging over het inpakken van de spullen, maar die kwam niet helemaal goed uit met haar tijd...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh ok, zonde man als dat zoveel scheelt!
yumyum is niet van AH. En tot nu toe heb ik alleen chicken geprobeerd, vind het best lekker voor de afwisseling. Ik vind trouwens alleen de kip en rund (best wel pittig eigenlijk, ook al staat dit niet op de verpakking) lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik ook geprobeerd. ik vind het niks
geen noodles zijn lekkerder dan de yumyum van albert heijn
ik heb een tijdje in een verpleeghuis gewerkt, en al die mannen daar hadden dat luchtjequote:Op donderdag 2 januari 2014 19:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee man, heerlijk geurtje, en ik ben altijd al een oude lul geweest
Moet wel perse de aftershave zijn, want de Noir Eau de Toilette is bagger.
Geen idee. Ik kocht het toen ik begon met scheren, dus toen ik 7 was ofzo, en altijd een lekker geurtje gevonden. Vriendin vind het ook na 13 jaar nog steeds het lekkerste geurtje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb een tijdje in een verpleeghuis gewerkt, en al die mannen daar hadden dat luchtje
nou ja, die koop ik altijd bij ahquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
yumyum is niet van AH. En tot nu toe heb ik alleen chicken geprobeerd, vind het best lekker voor de afwisseling. Ik vind trouwens alleen de kip en rund (best wel pittig eigenlijk, ook al staat dit niet op de verpakking) lekker.
Heb wel eens een ander merk geprobeerd maar die vond ik idd niet halen bij yumyum.
Op je zevende al begonnen met scherenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kocht het toen ik begon met scheren, dus toen ik 7 was ofzo, en altijd een lekker geurtje gevonden. Vriendin vind het ook na 13 jaar nog steeds het lekkerste geurtje.
Zal vast met jouw associatie te maken hebben
Nope, moet je echt een hobbywinkel hebbenquote:
Zijn oksels moesten nou eenmaal glad blijven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op je zevende al begonnen met scheren![]()
Hm, ik kan me niet precies voorstellen wat je bedoelt, heb je misschien video's of wat foto's van dit probleem? PM-box is openquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo 1 gehad, inderdaad te smal stukje stof tussen de cups. Hoefde maar 1 keer voorover te buigen en 't was mis.
noodles als ontbijt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja, die koop ik altijd bij ah
en idd alleen de kip en rund variant.
meteen vanavond maar weer gehaald. heerlijk als ontbijt
ze hebben wel voer maar dat is ongezond mixvoerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:37 schreef meneer_kozijn het volgende:
verkopen ze bij de action ook konijnenspeeltjes of voer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |