ONZ / Woordenboek Straattaal - ABNquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:47 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Geen dialect,zo praten mijn 16 jarige kinderen ook, soort van straattaal?
Men heeft wel een voorkeur voor woorden beginnende met een B.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ONZ / Woordenboek Straattaal - ABN
Best fijn, om geen 16 meer te zijn
Behoorlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Men heeft wel een voorkeur voor woorden beginnende met een B.
Dat bedoel ik.quote:
Paniek!!!!!!quote:
Zeker, gelukkig heb ik dan weer niets met Stimorol.....scheelt weer wat geld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, meer balen, scheelde ¤0.50 met de Appie. Toch best veel!
Yep, twee maten zelfs, klein en kleiner.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:21 schreef wasmachine01 het volgende:
Hebben ze bij Action van die kunststof ladenkastjes? Voor in de badkamer bijvoorbeeld.
Volgens mij alle twee wel!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Weet iemand of ze bij Action leuke (strakke) handdoekhaakjes en springtouw (van rubber) hebben?
Niet die op wieltjes, deze zijn een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:46 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Yep, twee maten zelfs, klein en kleiner.
Mooi, al is het springtouwgebeuren waarschijnlijk al 'opgelost' geloof ik.quote:
Ik hoef geen wieltjes maar wel een vrij groot ding, op heuphoogte ongeveer. Maar die hebben ze dus niet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Niet die op wieltjes, deze zijn een stuk kleiner.
Cola mentos is ook heel lekker hoor...quote:
pffffff ben blij dat skeer een van de weinige woorden is die ze hier roepen,maar sla het lijstje voor de zekerheid opquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ONZ / Woordenboek Straattaal - ABN
Best fijn, om geen 16 meer te zijn
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:40 schreef Jiang153 het volgende:
Kan je headset met microfoon kopen bij de action?
jawel, ze hebben er verschillende. neem ajb niet die goedkope, dan sta je er volgende week weerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:40 schreef Jiang153 het volgende:
Kan je headset met microfoon kopen bij de action?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |