abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135554400
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:28 schreef Narcotical het volgende:
Op een laptop tot 500 euro ben ik bang dat het gewoon niet lekker gaat draaien, sorry. Denk dat je dan toch al richting 700-800 euro moet gaan denken
Daar was ik al een beetje bang voor, helaas :P
pi_135554411
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:32 schreef Altron het volgende:
@Bolters.

Ik denk niet dat die laptop het trekt.
Zelf zit ik ver boven de recommended requirements , en het draaide nou niet bepaald soepel toen ik alles op high wilde spelen.
Heb hier en daar zelfs dingen op low gezet zodat ie wel soepel draait , dit komt uiteraard ook omdat het nog een alpha build is.
Oke, snap ik. Was ik al wel bang voor. Dank voor je reactie! Heb jij misschien wel een idee met welke laptop ik een tijdje vooruit kan?
pi_135554565
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:36 schreef Bolters het volgende:

[..]

Oke, snap ik. Was ik al wel bang voor. Dank voor je reactie! Heb jij misschien wel een idee met welke laptop ik een tijdje vooruit kan?
Np.

Zal eens effe wat opzoeken voor je.
Het probleem met een goeie gaming laptop is , dat deze dingen over het algemeen erg duur zijn...
- Djehoetie / Jehuty -
pi_135554954
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:40 schreef Altron het volgende:

[..]

Np.

Zal eens effe wat opzoeken voor je.
Het probleem met een goeie gaming laptop is , dat deze dingen over het algemeen erg duur zijn...
Ja, behoorlijk vervelend. Het probleem is dat ik gewoon te weinig game op een PC/laptop. Werd gewoon enorm getriggerd door DayZ (en in mindere mate door Rust). Mocht ik DayZ niet kunnen spelen, kan ik altijd Rust gaan spelen op de Mac. Maar die spreekt me wel minder aan.
pi_135559105
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:52 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ja, behoorlijk vervelend. Het probleem is dat ik gewoon te weinig game op een PC/laptop. Werd gewoon enorm getriggerd door DayZ (en in mindere mate door Rust). Mocht ik DayZ niet kunnen spelen, kan ik altijd Rust gaan spelen op de Mac. Maar die spreekt me wel minder aan.
Heb net nog even gekeken naar wat gaming laptops , maar 1000 euro ben je zo kwijt voor een beetje laptop waar je even mee vooruit kan...
- Djehoetie / Jehuty -
pi_135559302
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:58 schreef Altron het volgende:

[..]

Heb net nog even gekeken naar wat gaming laptops , maar 1000 euro ben je zo kwijt voor een beetje laptop waar je even mee vooruit kan...
Dan dank ik u hartelijk voor het kijken. Haha, dat is me namelijk echt (veel) te veel. Thnx voor de moeite!
pi_135559530
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:03 schreef Bolters het volgende:

[..]

Dan dank ik u hartelijk voor het kijken. Haha, dat is me namelijk echt (veel) te veel. Thnx voor de moeite!
Np ;)

Ja , je gaf al aan dat je rond de 500 euro er voor over had.
Daar heb je helaas geen up-to-date gaming laptop voor.

[edit]

Zit nog even verder te kijken , maar voor 500~ euro kan je denk ik wel een laptop kopen die DayZ zou moeten kunnen draaien , al zei het niet op de hoogste instellingen uiteraard.

Effe verder zoeken nog , als ik een mooi koopje tegen kom gooi ik het effe hier neer.
Probleem is dan alleen wel dat je hier niet jaren mee vooruit kan kwa games omdat die specs gewoon beduidend minder zijn.

Prijs en specs zijn ook de reden waarom ik nooit een laptop koop + dat ik liever achter een 23''+ scherm zit.

[ Bericht 9% gewijzigd door Altron op 16-01-2014 14:21:23 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_135560156
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:09 schreef Altron het volgende:

[..]

Np ;)

[edit]

Zit nog even verder te kijken , maar voor 500~ euro kan je denk ik wel een laptop kopen die DayZ zou moeten kunnen draaien , al zei het niet op de hoogste instellingen uiteraard.

Effe verder zoeken nog , als ik een mooi koopje tegen kom gooi ik het effe hier neer.
Probleem is dan alleen wel dat je hier niet jaren mee vooruit kan kwa games omdat die specs gewoon beduidend minder zijn.

Prijs en specs zijn ook de reden waarom ik nooit een laptop koop + dat ik liever achter een 23''+ scherm zit.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:09 schreef Altron het volgende:

[..]

Np ;)

[edit]

Thnx! met vooruit bedoelde ik idd wel DayZ, verder speel ik er toch geen games op en zal ik hem alleen voor wat schoolwerk etc gebruiken :)
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:43:14 #284
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135560851
Ik ga van t zomer denk jk alleen al een videokaart van 400 eu kopen
pi_135560965
Heb weer een Mosin en een Firefighter Axe gevonden. Nu nog wat munitie. En wat mensen om mee te spelen.
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:06:54 #286
308981 Narcotical
Best in the World
pi_135569336
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:24 schreef Bolters het volgende:

[..]

[..]

Thnx! met vooruit bedoelde ik idd wel DayZ, verder speel ik er toch geen games op en zal ik hem alleen voor wat schoolwerk etc gebruiken :)
Hier in huis is laatst ook een nieuwe laptop gekomen van 600 euro. Die draait DayZ waarschijnlijk ook wel maar wel met de settings vrij laag, als je daar genoegen mee neemt moet het kunnen ;).
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_135569467
Nou mijn phenom x6 2.8 ghz , 6gb ram en mijn radeon 5770 1 gb is echt een drama :) alles op low in de wilderness 30 fps maar zodra je ook maar in de buurt van een stad komt is 15 fps wel de max :(
Ehmm
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:13:51 #288
308981 Narcotical
Best in the World
pi_135569558
Ik haal met mindere specs zelfde of betere fps in steden.. Kijk even op youtube naar een tutorial om je fps in DayZ te maximaliseren, heb ik ook gedaan :).
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_135569632
Thnx voor jullie reacties iig!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:12:40 #290
123411 LinQ
Met een Q
pi_135592680
Gisteren weer even op een volle server met 4 maten gespeeld. We hadden elkaar allemaal bijna gevonden, de laatste was zo'n km van ons af toen hij 2 gasten een paar honderd meter voor zich zag lopen (fully geared). Hij besloot om er met een boog om heen te lopen en niet de confrontatie aan te gaan. Na een tijdje zagen ze hem, toen hij ze inmiddels had ingehaald, toch en opende meteen het vuur (karma's a bitch). Het mooiste was nog dat deze peppi en kokki, terwijl ze op mijn maat aan het knallen waren, "STOP" riepen (Ja tuurlijk ik stop wel even zodat jullie raak kunnen schieten). Wat ze niet wisten is dat mijn maat ze nu richting onze groep aan het lokken was, dus een paar minuten later lagen ze zelf gestrekt. Een fresh spawn zag het allemaal gebeuren en had geluk, want die mocht het grootste gedeelte van de gear hebben ;)

Het geeft wel meer voldoening om bandits te knallen dan als bandit te spelen :)
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_135601890
Ah nooit geweten dat er een dayz topic is. Ik speel zelf veel origins, erg leuke mod :-)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:52:01 #292
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_135610364
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:11 schreef Photomorti het volgende:
Nou mijn phenom x6 2.8 ghz , 6gb ram en mijn radeon 5770 1 gb is echt een drama :) alles op low in de wilderness 30 fps maar zodra je ook maar in de buurt van een stad komt is 15 fps wel de max :(
Heb je dit al geprobeerd?
http://steamcommunity.com(...)?id=216291078#211209
Do androids dream of electric sheep?
pi_135611615
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:52 schreef RitseB het volgende:

[..]

Heb je dit al geprobeerd?
http://steamcommunity.com(...)?id=216291078#211209
Dat ziet er veelbelovend uit dankjewel man! Ga het meteen proberen
Ehmm
pi_135612138
Posted Today, 05:32 PM
rocket

ETA:
Monday 20 January 2014, AM

This build is being tested on experimental branch, and contains a number of fixes and changes that have been in preparation for the last two weeks. Please note that we do not expect that this build will be quickly posted to stable branch as we anticipate at least one more update will occur to Experimental prior to being pushed to stable. Only a limited number of servers will be running this version, so be aware slots may be limited. Once we have confirmed this build is functioning correctly we will announce more information about the release to stable branch.
What are experimental/stable branches?
In your steam application settings, you can choose a "beta branch". This allows you to opt in to our experimental branch to try it out.
Does my saved character get affected in experimental branch?
No. It runs on a different database, so any changes will not affect your character on stable branch.
I can't find a slot while on experimental branch!
Only a small number of servers run this branch. You will need to change your game back to the stable branch and play on a normal server
Can I join a stable branch server wil experimental branch client?
No, you would need to change your client back to stable.
When will this be in stable?
We expect stable to be updated before the end of that week (by Friday 24 January 2014).

Fixed:
Niosh mask (respirator) inventory size fixed to 1/1 slot.
Missing strings for BE popup for alternate languages, set to English while translations are being done.
Reduced dispersion of FNX45 (from 0.05 to 0.03)
Balanced stomach capacity,
Added stuffed notifier (instead of sickness when full up)
Eating and drinking animations properly set for tablets/disinfectants
Version number in server browser and details
Saline transfusion doesn't refill full blood
Charcoal and Tetracycline tablets won't give sick badge if you aren't actually sick
Player aim run speed updated, weapon position changed and improved for first person view
Glitches on right hand while moving and while giving taunt fixed
Players can't pile backpacks inside of another backpacks, backpack-inception style. You can only put one backpack inside of another backpack if the backpack that is being put inside is empty.
Magnum speedloader should be spawning now
Number of backpacks spawning lowered
Number of .357 Pythons spawning lowered.
Number of M4A1s spawning lowered
Dead character cleanup performed at 10 minutes past death
Removed scripted server teleporting check as now managed by engine

New:
Editable character name in main menu
Hive, mode and time columns in server browser
Database support for sub hives. (Sub-private, Hardcore/Regular public)
DayZServer.exe support for sub hives.
Signature verification against PBOs
Added shotgun speedloader into loot spawns
Added box of 20 pieces .357 rounds into loot spawns
Added color variants of all shoes into loot spawns
Added Hiking pants (both long and short ones) and Canvas pants including their color variants into loot spawns
Added hacksaw into the loot spawns
Added shotgun into loot spawns
Berry picking
Added Hacksaw into loot spawns
Saw-off shotgun recipe
Opening cans with saw
Painting Mosin now supported w spraypaint
Added spraypaint can into loot spawns
Coastal harbor town of Svetloyarsk (and surrounding areas)

http://forums.dayzgame.co(...)al-branch-031114343/

Vet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tyron op 17-01-2014 18:57:36 ]
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:32:49 #295
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135623610
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:48 schreef Tyron het volgende:
ETA:
Monday 20 January 2014, AM
Dat is niet lang meer. _O_
pi_135637187
quote:
Painting Mosin now supported w / spraypaint
Added spraypaint can into loot spawns
Tof. :D Ik wil een fel oranje mosin.

[ Bericht 8% gewijzigd door -Datdus- op 18-01-2014 12:41:03 ]
pi_135641225
Komt dat stadje rechtsbovenin?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  Forum Admin zaterdag 18 januari 2014 @ 16:07:35 #298
58651 crew  murp
murp
pi_135643338
Leuk!

Ik zag trouwens voor het eerst een konijn :')

† In Memoriam † zondag 19 januari 2014 @ 14:22:49 #299
230491 Zith
pls tip
pi_135674935
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 19 januari 2014 @ 15:26:44 #300
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135678129
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:51 schreef Curlbrah het volgende:
Komt dat stadje rechtsbovenin?
quote:
My guess is that it's the currently unamed town at Guba (north of Berezino and shipwreck). There's already a dock and some buildings. There's also a lot of empty space around it that seems reserved for expansion.
Dat schijnt wel iedereen te denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')