Vanwege omstandigheden dit jaar eigenlijk vrij weinig vrij werk gedaan.. Voornamelijk veel ellende die me dit jaar is bijgebleven maar zal het proberen te beperken ;-)..
1. Het jaar begon hier met een aantal doden en geweldsincidenten maar in maart mocht ik weer wat vrolijks schieten op een prachtlocatie. Een bruiloft op Kasteel Engelenburg.
![1.jpg]()
2. Dit is een van de vele incidenten in 2013 die mij toch wel bij zal blijven, op een parkeerplaats bij een winkelcentrum hier wordt begin mei een man doodgereden. De dader is doorgereden maar zijn auto wordt een dag later al teruggevonden.
![alvarezlaan110513-1.jpg]()
3. Eind mei alle ellende even ontvlucht voor een weekje aan het water in Frankrijk
![2.jpg]()
4. Dit jaar 2 Color runs geklikt, camera goed ingepakt en het poeder ingedoken wat vele leuke foto's opleverde. (Ja, excuses voor de achterlijke copyright, maar is wederom weer niet voor niets geweest..)
![cbts2013-44.jpg]()
5. En om af te sluiten nog een incident wat mij nog wel een tijdje bij zal blijven. Een man heeft op 22 november ruim 2,5 uur vastgezeten in zijn auto nadat deze op een boom was gereden. Uiteindelijk kreeg de brandweer de man toch uit zijn voertuig, de man is daarna per helikopter afgevoerd.